Nilma Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #7821 Del Skrevet 10. juni 2009 Rettelse: På jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 10. juni 2009 #7822 Del Skrevet 10. juni 2009 Det straffer seg å drikke uhemmet en tirsdagskveld. Alle matvarene du kjøpte høres ørlite fristende ut. Her har vi kjøpt mat for bare 700 kroner denne uken, fordi vi må spise ut av fryser og skap. Den maten ble i tillegg kjøpt på Rimi, så vi fikk litt for pengene også. Det er kjedelig å spise fryseren tom. Vi bruker altfor mye penger på mat, men dæven så godt det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. juni 2009 #7823 Del Skrevet 10. juni 2009 På jobb! *dødsimponert* :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #7824 Del Skrevet 10. juni 2009 Det straffer seg å drikke uhemmet en tirsdagskveld. Hvem, jeg? Det er vel strengt tatt ranglingen, mer enn drikkingen, som er problemet. Alle matvarene du kjøpte høres ørlite fristende ut. Her har vi kjøpt mat for bare 700 kroner denne uken, fordi vi må spise ut av fryser og skap. Den maten ble i tillegg kjøpt på Rimi, så vi fikk litt for pengene også. Det er kjedelig å spise fryseren tom. Vi bruker altfor mye penger på mat, men dæven så godt det er. Vi også! Jeg skal ikke fortelle hva jeg handlet for i går, og vi er bare to. Vi prøver også å spise litt ut av skap og fryser, om ikke annet for å få litt bedre plass, men jeg havnet litt utpå i går, kan man si. *dødsimponert* :dåne:Det var liksom meningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 10. juni 2009 #7825 Del Skrevet 10. juni 2009 Vi bruker også mye penger på mat. Ikke nok med at vi ikke alltid er like gode til å planlegge og i tillegg stort sett kjøper god kvalitet, men vi spiser jo så mye også. Ulempen med å trene mye er den enorme apetitten man får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 10. juni 2009 #7826 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har (dessverre) svært god apetitt konstant. For å si det slik, så har vi som mål å klare oss med 5000 til mat hver måned, men vi overskrider den grensen noe så til de grader. Jeg kan rett og slett ikke huske en eneste måned vi har holdt oss innenfor budsjettet. Men, men, vi har jo anledning å ta oss råd til det, og vi reker ikke gatelangs eller i byens puber og barer i tide og utide heller, ikke røyker vi, ikke shopper vi klær og ikke har vi.. (osv osv), så det kan jo forsvares. Nei, god mat kan alltid forsvares, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 10. juni 2009 #7827 Del Skrevet 10. juni 2009 Dødsimponert over å være på jobb før åtte. Selv kom jeg snikende kvart på ni. Og jeg bruker også altfor mye penger på mat, hele lønnen min går jo til det. I tillegg henger jeg på byens barer både titt og ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #7828 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg blir snart sprø av den hersens klikkelyden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 10. juni 2009 #7829 Del Skrevet 10. juni 2009 Løsningen er adblocker (firefox)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. juni 2009 #7830 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Løsningen er adblocker (firefox)! Her jeg sitter nå er det desverre ikke jeg som bestemmer hva jeg kan bruke/ikke bruke Endret 10. juni 2009 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #7831 Del Skrevet 10. juni 2009 Alt for avansert for meg. *blånn* (og *lat*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #7832 Del Skrevet 10. juni 2009 Sol! Firenzebøker i posten! Vin i kjøleskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 10. juni 2009 #7833 Del Skrevet 10. juni 2009 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. juni 2009 #7834 Del Skrevet 10. juni 2009 Sol! Firenzebøker i posten! Vin i kjøleskapet! Check på to av punktene her også! Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 10. juni 2009 #7835 Del Skrevet 10. juni 2009 Klikkelyd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. juni 2009 #7836 Del Skrevet 10. juni 2009 Løsningen er adblocker (firefox)! Og på jobben kobler vi opp via sikker sone - og der er det ikke lyd. Kult når det gjelder irriterende lyder, kjipt når det gjelder youtube-linker. til Nilma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. juni 2009 #7837 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har rosé! Jeg er glad! Til opplysning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #7838 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Klikkelyd??Kjip Samsung-reklame. Og på jobben kobler vi opp via sikker sone - og der er det ikke lyd. Kult når det gjelder irriterende lyder, kjipt når det gjelder youtube-linker. til Nilma. Hei Skravla! Jeg har rosé! Jeg er glad! Til opplysning. Jeg er såklart intrisert! Og jeg har akkurat fortært et utmerket måltid, ledsaget av Leitz'en du anbefalte - veldig god! Jeg likte at den var fruktig, men samtidig en anelse bitter, sånn at den ikke ble for "tam". Synes faktisk den var god både til spekemat, kylling og ost. Nå drikker jeg Malabar og prøvesmaker denne. Endret 10. juni 2009 av Nilma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. juni 2009 #7839 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg er såklart intrisert! Og jeg har akkurat fortært et utmerket måltid, ledsaget av Leitz'en du anbefalte - veldig god! Jeg likte at den var fruktig, men samtidig en anelse bitter, sånn at den ikke ble for "tam". Synes faktisk den var god både til spekemat, kylling og ost. Leitz! Ikke sant den er god? Den blir ikke for tam, nei, den strammer til på slutten der, og har rikelig med syre i tillegg som en god riesling har. Første gang jeg smakte denne årgangen var til kveite (?), appelsinkokt fennikel og beurre blanc, og da syntes jeg vinen kompletterte perfekt. Det er nok ikke akkurat appelsin der, men antakelig noe sitrus og et anstrøk tropisk frukt kanskje, som ga meg det inntrykket. Jeg elsker den vinen. Jeg drikker ellers Domaine la Suffrene Bandol-rosé. Den er ok, men ikke himmelropende fantastisk, tror jeg. Jeg er bare litt full - derav begeistringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. juni 2009 #7840 Del Skrevet 10. juni 2009 ... og FOR en middag, Nilma! Helt passe til alenehjemmekveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå