Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Puh! Jeg har levert mannen på flyplassen og vært på storhandel. Nå: :dusje::vin::hallo:

:nigo:

Det høres bra ut.

Det samme her, minus storhandel og avlevert mann. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg her med en del av fangsten fra storhandelen: Gruyère, brie, fennikelsalami, en annen italiensk salami og San Daniele-skinke. Og rosévin. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut.

Det samme her, minus storhandel og avlevert mann. :ler:

Samme her. Og minus dusj. *sjuske*

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her med en del av fangsten fra storhandelen: Gruyère, brie, fennikelsalami, en annen italiensk salami og San Daniele-skinke. Og rosévin. :strix:

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Og minus dusj. *sjuske*

:skaal:

Jeg droppet dusjen, jeg også. :fnise:

Og for en handel, Nilma! :wow: Jeg må huske å tråle butikkene etter fennikkelsalami og gode oster i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg droppet dusjen, jeg også. :fnise:

Og for en handel, Nilma! :wow: Jeg må huske å tråle butikkene etter fennikkelsalami og gode oster i morgen.

Ja! Det er helt utrolig så godt humør man kan bli av å komme hjem med mange små pakker med godsaker i. Dessuten kjøpte jeg en ny type kaffe, en hel Stangekylling, italiensk sjokolade med hasselnøtter, rabarbra, søte små fennikler, red rhubarb-salat, jordskokker...

Jeg ble visst litt ivrig. :sjenert: Sånn er det når man er og handler uten menyplan og handleliste.

Vi er skitne og sympatidrikkende. Det kan knapt bli bedre. :hoho:
Jeg er ren og drikker for å feire (jfr. kommentaren i din dagbok). :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en kartong med rødvin stående (kjøpt av mannen, han mente jeg trengte det av helsemessige søvnemessige årsaker nå.

Her i gården kjører man alltid klasse. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble visst litt ivrig. :sjenert: Sånn er det når man er og handler uten menyplan og handleliste.

Men det er jo da man gjør de beste kjøpene. :tommelsmil:

Jeg er ren og drikker for å feire (jfr. kommentaren i din dagbok). :sjarmor:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Red Rhubarb :hjerte:

Det tror jeg må være nesten ett år siden jeg har spist. Jeg har ikke sett det på noen av butikkene her ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er første gang jeg ser det alene, ellers har jeg bare sett det i blandinger med andre salattyper en gang eller to - gleder meg til å prøve! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Jeg tror det er første gang jeg ser det alene, ellers har jeg bare sett det i blandinger med andre salattyper en gang eller to - gleder meg til å prøve! :)

Jeg kjøpte den flere ganger i fjor, i alenepakning. Jeg likte denveldig godt, den var smaksrik, men verken bitter eller rrund i smaken, noe i mellompå en måte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, du har jo virkelig fått med deg masse digg! Jeg handler sånn av og til, jeg også. Bare hauger opp godsaker i kurven helt uten mål og mening, og til forskjell fra deg sliter jeg jo virkelig i etterkant med å finne på hva jeg kan gjøre med sakene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den flere ganger i fjor, i alenepakning. Jeg likte denveldig godt, den var smaksrik, men verken bitter eller rrund i smaken, noe i mellompå en måte :ler:
Gleder meg til å prøve! :) Jeg fant den forresten på Obs, om du skulle være på leting.

Oj, du har jo virkelig fått med deg masse digg! Jeg handler sånn av og til, jeg også. Bare hauger opp godsaker i kurven helt uten mål og mening, og til forskjell fra deg sliter jeg jo virkelig i etterkant med å finne på hva jeg kan gjøre med sakene. :fnise:
Jeg har faktisk ikke en plan (bortsett fra for i morgen - kylling med jordskokkpuré), det er jo det som er det sjokkerende. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...