Nilma Skrevet 21. april 2009 Forfatter #7341 Del Skrevet 21. april 2009 Merkelige greier, det der. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. april 2009 #7342 Del Skrevet 21. april 2009 Hei og hopp. Jeg la meg kvart på ett i går "kveld", og sto opp halv syv i dag. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. april 2009 #7343 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg la meg kvart på ett i går "kveld", og sto opp halv syv i dag. :dåne: Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. april 2009 #7344 Del Skrevet 21. april 2009 Lynley? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. april 2009 #7345 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg kan forøvrig melde om at Barberavinen Ludovie foreslo til kyling/rødbetpuréen var nydelig. Nam! Men jeg faller likevel på at hvitvin ville passet bedre. Barbera + rødbetpuré var en grei, men ingen innertier. Men den passet utmerket til resten av måltidet! Takk for tipset om stekt squash med valnøtter, valnøttolje og sherryeddik. Smakte veldig bra! (Selv om jeg ble litt for ivrig med eddiken. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. april 2009 Forfatter #7346 Del Skrevet 21. april 2009 Hei og hopp. Jeg la meg kvart på ett i går "kveld", og sto opp halv syv i dag. :dåne:Det var visst omtrent da jeg også køyet. Note to self: Legge seg tidlig i kveld. Jeg kan forøvrig melde om at Barberavinen Ludovie foreslo til kyling/rødbetpuréen var nydelig. Nam! Men jeg faller likevel på at hvitvin ville passet bedre. Barbera + rødbetpuré var en grei, men ingen innertier. Men den passet utmerket til resten av måltidet! Jeg synes som sagt også at den vinen er nydelig, men jeg har foreløpig bare drukket den til kos, må få prøvd den til mat en gang. Takk for tipset om stekt squash med valnøtter, valnøttolje og sherryeddik. Smakte veldig bra! (Selv om jeg ble litt for ivrig med eddiken. )Så bra at du likte det! Det var egentlig inspirert av en Nigella-oppskrift på linsesalat med den dressingen, som jeg bruker å ha til halloumi og ovnsbakte rødbeter, så jeg fant ut at dressingen måtte passe godt til rødbeter i andre sammenhenger også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. april 2009 #7347 Del Skrevet 21. april 2009 Lynley? Jeg ser nå forresten at denne ble litt kryptisk - jeg lurte bare på om det var reprisen av Lynley på NRK1 som holdt alle oppe til nøyaktig samme tidspunkt en mandags kveld. For min del ble det kombinert med litt jobbing, bare så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. april 2009 #7348 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg ser nå forresten at denne ble litt kryptisk - jeg lurte bare på om det var reprisen av Lynley på NRK1 som holdt alle oppe til nøyaktig samme tidspunkt en mandags kveld. For min del ble det kombinert med litt jobbing, bare så det er sagt. Da skjønte jeg litt mer! I mitt tilfelle var det Jack Bauer som opptok meg til litt for sent. (Vi har fått sånn digitaltv-boks som gjør at vi bare forsinker programmene vi er litt for sent ute til å se, og det er vi jo som regel, og i går ble det en kraftig forsinkelse.) Deretter var den ren sløvhet og generell loking som gjorde at sengen ble funnet så sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. april 2009 Forfatter #7349 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg ser nå forresten at denne ble litt kryptisk - jeg lurte bare på om det var reprisen av Lynley på NRK1 som holdt alle oppe til nøyaktig samme tidspunkt en mandags kveld. For min del ble det kombinert med litt jobbing, bare så det er sagt. Jeg skjønte i grunnen det, men jeg ble altså holdt våken av hyggelig besøk. Dessuten boikotter jeg tv-versjonen av Lynley, det er så utrolig mye som er feil i forhold til bøkene. Flinke Aricia som jobber til langt på natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 21. april 2009 #7350 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg skjønte i grunnen det, men jeg ble altså holdt våken av hyggelig besøk. Dessuten boikotter jeg tv-versjonen av Lynley, det er så utrolig mye som er feil i forhold til bøkene. Flinke Aricia som jobber til langt på natt! Ja, hvorfor måtte de slanke Barbara, liksom? :klø: Men altså, jeg har ikke så standhaftig moral at jeg boikotter, da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. april 2009 Forfatter #7351 Del Skrevet 21. april 2009 Ja, hvorfor måtte de slanke Barbara, liksom? :klø: Men altså, jeg har ikke så standhaftig moral at jeg boikotter, da..... Dessuten synes jeg hun som spiller Barbara er mye penere enn "Helen", som liksom skal være skjønnheten, Lynley er mørk i stedet for blond, St James er knapt nevnt og Helen er plutselig "profiler" eller noe sånt. (OK, så har jeg har sett litt på. ) Greit at de forandrer litt, men jeg synes der er så utrolig mye som ikke stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. april 2009 #7352 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har ikke vært i nærheten av bøkene, og synes TV-Lynley er litt lekker, så detaljene her plager meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. april 2009 Forfatter #7353 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har ikke vært i nærheten av bøkene, og synes TV-Lynley er litt lekker, så detaljene her plager meg ikke. Men han skal være blond! Blond, sier jeg! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. april 2009 #7354 Del Skrevet 21. april 2009 Blond schlond. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. april 2009 Forfatter #7355 Del Skrevet 21. april 2009 Blondiner er jo så lettlurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. april 2009 #7356 Del Skrevet 21. april 2009 Blondiner er jo så lettlurte. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. april 2009 Forfatter #7357 Del Skrevet 21. april 2009 Nå har jeg gjort mitt første forsøk på japansk mat, og er kjempefornøyd. Jeg vet ikke om menysammensetningen min er helt autentisk, men godt var det. Vi hadde: Suppe (dashi, mirin og soyasaus) med somennudler og enokisopp. Yakitori - biter med lår av Stangekylling og vårløk på spyd, penslet med en blanding av soyasaus, mirin og sukker. Dampet brokkoli med sesamdressing. "Sashimi" av avocado. Suppen var litt kjedelig, men kyllingen ble saftig og smakfull, og begge grønnsaksrettene var overraskende gode. Den sesamdressingen skal jeg definitivt prøve til andre ting ved anledning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 21. april 2009 #7358 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har ikke vært i nærheten av bøkene, og synes TV-Lynley er litt lekker, så detaljene her plager meg ikke. Så du er sånn derre guttegæren du, azz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. april 2009 #7359 Del Skrevet 21. april 2009 Så du er sånn derre guttegæren du, azz? Det er en mulig tolkning, i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. april 2009 Forfatter #7360 Del Skrevet 21. april 2009 Så du er sånn derre guttegæren du, azz? Det er en mulig tolkning, i det minste. Jeg hører rykter om Liverpoolkamp, så det blir vel ikke stort på noen av dere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå