Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har tatt meg i å lengte til London flere ganger om dagen i det siste, og det er din feil. Jeg håper virkelig du har tenkt å gjøre opp for deg med et dugelig referat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle - jepp, vi har hatt det strålende! :)

Jeg har tatt meg i å lengte til London flere ganger om dagen i det siste, og det er din feil. Jeg håper virkelig du har tenkt å gjøre opp for deg med et dugelig referat! :)
Ynnsjyll. :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: til O-Ren, Aricia og salsera.

:Gjesp: Klokken ble over to før vi kom oss i seng i natt, så jeg er ikke akkurat superopplagt i dag. Vi hadde halvveis lovt noen venner å hjelpe til med vasking/flytting i dag, men heldigvis fikk jeg melding om at de var nesten ferdige, sånn at de ikke trengte mer hjelp. I stedet får vi bruke kvelden til å pakke ut (koffertene står midt på stuegulvet, med halve innholdet spredt utover etter toalettmappeleting i natt), vaske klær og generelt komme i orden. Utrolig at noen få dagers ferie kan generere så mye rot! Dessuten må vi selvsagt få handlet og fylt kjøleskapet igjen. Som vanlig er jeg veldig inspirert til å lage mat etter ferie, men i dag tror jeg det blir bolognese fra fryseren, så får jeg heller kose meg med nyinnkjøpte matblad og klekke ut meny for resten av uken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei til Krynkel, nextlife og Fresi! :)

Jeg trodde man skulle være frisk og rask etter ferie, men jeg har selvsagt klart å pådra meg en forkjølelse og noe slags magemuffens, så hele gårsdagen ble tilbrakt strak ut under pleddet. :syk::kjefte: Litt bedre i morges, og ikke syk nok til å bli hjemme (det synes jeg aldri at jeg er :sjenert:). Heldigvis er det en kort arbeidsuke, uten alt for mange presserende oppgaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*suger til seg sympati* :nigo: Takk for gode ønsker!

Huff. Du skulle vel helst holdt deg hjemme i dag? God bedring :troest:
Det er jeg som sagt ikke noe flink til. :sukk: Men akkurat nå føles det greit, bare litt snufsete og sår i halsen, håper det fortsetter sånn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som sagt ikke noe flink til. :sukk: Men akkurat nå føles det greit, bare litt snufsete og sår i halsen, håper det fortsetter sånn.

Ikke jeg heller. Jeg var vel den eneste som holdt fortet sammenhengende vinteren igjennom, mens andre var borte på skift. :fnise: Det litt komiske er selvfølgelig tanken på at det kan ha vært jeg som smittet dem alle etter tur... :sjenert:

God bedring, Nilma! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...