Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klappe:

Det er et velkjent problem, ja. :roll: David Lebovitz har forresten skrevet om dette.

Genialt! :ler: Det er jo akkurat sånn det er! Jeg husker at vi har hatt en liknende diskusjon om kraft, men der har jeg skjerpet meg, og jeg prøver å bli flinkere til å bruke opp "feriegodsaken" også.

*fortsetter med hemningsløs David Lebovitz-spamming* :sjenert::rodme:
Det er bare hyggelig! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Den siste tiden har det gått hardt ut over innholdet i fryseren, både av fryst fast-food og kraftbeholdningen. Jeg tror jeg må bruke noen av dagene i påsken til å fylle opp igjen.

Jeg har både okse,- og kalvebein, samt to økologiske kyllinger, jeg tenker jeg tar en skikkelig kraftkokerdag og lager alt i en smell.

Lillemor er ikke glad i potet, men hjemmelagde potetkroketter er en favoritt. Jeg har kjøpt poteter til det formålet, det er bare en usannsynlig drittjobb å forme de små krokettene, panere og så steke de :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste tiden har det gått hardt ut over innholdet i fryseren, både av fryst fast-food og kraftbeholdningen. Jeg tror jeg må bruke noen av dagene i påsken til å fylle opp igjen.

Jeg har både okse,- og kalvebein, samt to økologiske kyllinger, jeg tenker jeg tar en skikkelig kraftkokerdag og lager alt i en smell.

Det høres koselig ut. Kraftkoking! :hjerter:

Lillemor er ikke glad i potet, men hjemmelagde potetkroketter er en favoritt. Jeg har kjøpt poteter til det formålet, det er bare en usannsynlig drittjobb å forme de små krokettene, panere og så steke de :ler:
Det tror jeg så gjerne! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mail med bekreftelse på booking hos Arbutus. :strix:

Vi har vært der en gang før, som jeg har skrevet litt om her, så jeg vet at vi har noe å glede oss til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må snart finne meg en ny hobby. Mannen lagde middag i dag (gryte med linser og lammepølser, ganske godt, om enn i overkant pepret :fnise:), og jammen har han ikke meldt seg til å lage brokkolipasta i morgen. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krise! :grine:

:fnise:

Dere får begynne å simultanlage mat sammen og pusle rundt hverandre på kjøkkenet. Det er ikke så verst det heller. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krise! :grine:

:fnise:

Dere får begynne å simultanlage mat sammen og pusle rundt hverandre på kjøkkenet. Det er ikke så verst det heller. :hjerter_rundt:

Egentlig var det ganske deilig å få servert middag da jeg kom sent hjem etter jobb og trening, så det kan ha gjerne gjøre flere ganger.

Og ja, det har jo vært veldig koselig de gangene vi har kokkelert sammen, så vi har noen små planer om samarbeidsprosjekter. Dessuten har jeg jo plutselig fått en litt mer interessert diskusjonspartner i hus :tommelsmil: (selv om det noen ganger holder hardt å ikke bryte sammen i krampelatter over pussige spørsmål).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg for min del er i London-humør. :bigbensmiley: Har nettopp bestilt og fått bekreftet bord på Ooze og Quilon. :spise:

Heldige deg! :hoppe:

Er det i påsken dere drar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, heldiggrisen Nilma! Nå sikter jeg i all hovedsak til Londonrestaurantene altså. :fnise: Jeg gleder meg også til referat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...