Nilma Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #6621 Del Skrevet 18. februar 2009 Fire timer til klokka ringer, og jeg er lysvåken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 18. februar 2009 #6622 Del Skrevet 18. februar 2009 Fire timer til klokka ringer, og jeg er lysvåken. Da får du bare døgne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #6623 Del Skrevet 18. februar 2009 Har mest lyst, men det er kanskje litt pinlig å svime av med panna i kjøttkakene til svigermor? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 18. februar 2009 #6624 Del Skrevet 18. februar 2009 Har mest lyst, men det er kanskje litt pinlig å svime av med panna i kjøttkakene til svigermor? :klø: Jo, men det blir vel noenlunde samme resultatet etter bare 3-4 timer søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. februar 2009 #6625 Del Skrevet 18. februar 2009 Fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 18. februar 2009 #6626 Del Skrevet 18. februar 2009 Fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 18. februar 2009 #6627 Del Skrevet 18. februar 2009 Hahaha, mens noen , hadde tydeligvis andre . Ehm, stakkars Nilma. Håper du unngår kjøttkakepanne! God ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 18. februar 2009 #6628 Del Skrevet 18. februar 2009 Forhåpentligvis fikk du sove litt på flyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 18. februar 2009 #6629 Del Skrevet 18. februar 2009 Salserea, hvis du har tortillabaketips, så må du gjerne dele de her også... for jeg er muligens litt for lat til å gidde å jakte på informasjon i andre dagbøker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. februar 2009 #6630 Del Skrevet 18. februar 2009 God tur til balleland! Håper kaffebaren med de gode kakene er åpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 18. februar 2009 #6631 Del Skrevet 18. februar 2009 God tur til balleland! Håper kaffebaren med de gode kakene er åpen! Eilan. God tur, Nilma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 18. februar 2009 #6632 Del Skrevet 18. februar 2009 Salserea, hvis du har tortillabaketips, så må du gjerne dele de her også... for jeg er muligens litt for lat til å gidde å jakte på informasjon i andre dagbøker... De ligger på denne siden. Forhåpentligvis ble linken riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 18. februar 2009 #6633 Del Skrevet 18. februar 2009 Balleland??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 18. februar 2009 #6634 Del Skrevet 18. februar 2009 Ellers er dere selvsagt hjertelig velkommen til å holde fortet her til jeg er tilbake. Du vet ikke hva du har satt i stand nå, Nilma! Jeg stemmer dessuten også for Eurydike-dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. februar 2009 #6635 Del Skrevet 18. februar 2009 Du vet ikke hva du har satt i stand nå, Nilma! Jeg stemmer dessuten også for Eurydike-dagbok. Men hun er jo borte vekk. Jeg stemmer for gjenoppstandelse med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 18. februar 2009 #6636 Del Skrevet 18. februar 2009 Men hun er jo borte vekk. Jeg oppdaget det nå. Jeg stemmer for gjenoppstandelse med dagbok! Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 18. februar 2009 #6637 Del Skrevet 18. februar 2009 Nå sitter jeg her på hendene mine for å ikke skrive ufine kommentarer inne på mat&drikke........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 18. februar 2009 #6638 Del Skrevet 18. februar 2009 Nå sitter jeg her på hendene mine for å ikke skrive ufine kommentarer inne på mat&drikke........... Hvor? Hva? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 18. februar 2009 #6639 Del Skrevet 18. februar 2009 Hihihi, det er et nek som jobber i ferskvaredisk som har minimalt med kunnskap. Om ferdigmarinerte greier. Jeg har lyst til å svare at det faktisk er riktig beklagelig at hun er så uvitende, spesielt siden hun jobber i ferskvare... Det verste er jo at jeg ikke er overrasket.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 18. februar 2009 #6640 Del Skrevet 18. februar 2009 Hihihi, det er et nek som jobber i ferskvaredisk som har minimalt med kunnskap. Om ferdigmarinerte greier. Jeg har lyst til å svare at det faktisk er riktig beklagelig at hun er så uvitende, spesielt siden hun jobber i ferskvare... Det verste er jo at jeg ikke er overrasket.... Vel, de selger vel uansett mest pyttipanne og kyllingvinger, så det er ikke så rart. "Ostedisken" på den lokale butikken her er for eksempel skammelig full av Blå Castello og Buko-ost, ispedd perler som cheddar, chèvre og gorgonzola. Jeg vet ikke om jeg synes det er morsomt; for det meste skjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå