Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er jo natterangler av natur, men jeg vil helst velge selv når jeg skal rangle, takk. Kjedelig å rangle når jeg vil, men ikke får, sove. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje mangel på dagslys som påvirker deg også? Lett å komme ut av rytme i jula når det er mørkt hele døgnet, og da er det i alle fall helt umulig å komme inn i rytmen igjen når hverdagen er tilbake.

Har du sett denne? Må desverre innrømme at jeg ikke ble så veldig overrasket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke bort fra at kombinasjonen mørketid og vrangsøvdhet fra jula har noe å si, nei. Etter flere netter på dette viset har jeg en følelse av å gå rundt i lett koma i dag. :sprettoy:

Heller ikke overrasket når det gjelder London-hoteller; vi har stort sett vært heldige (og gjort grundig research) når vi har vært der, men jeg har hørt mange skrekkhistorier. Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover du ? :snurt:
:fnise: På det tidspunktet sov jeg faktisk. Men jeg er fremdeles trøtt, tror jeg har litt søvnunderskudd.

Jeg har fått et frikort til filmfestivalen i dag, men da kan jeg ikke bestille billetter på nett, så jeg tenker å dra til byen i lunsjen for å hente billetter. Håper det er igjen til de filmene jeg har lyst til å se. Fint med gratis billetter, men jeg blir litt stresset av at de ikke kan hentes før samme dag, dette opplegget er ingenting for en nevrotiker. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekkt med frikort, selv om planleggingen blir litt uoptimal i forhold til planleggingsbehovet :fnise:
Og det hjelper ikke at jeg akkurat har fått beskjed om at jeg muligens må steppe inn for sjefen min på et møte, sånn at jeg i hvert fall ikke får sett filmen jeg hadde tenkt kl. 15. :sur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er mannen på sykehuset. Bare til undersøkelse, og vi vet for så vidt at det i og for seg ikke er noe farlig, men jeg liker det ikke. I verste fall må han ha en operasjon som jeg synes høres fryktelig skummel ut.:tristbla:

Mannen ringte akkurat - alt så bra ut på undersøkelsen. :hoppe: Han må riktignok inn til en ny undersøkelse, men operasjon blir neppe aktuelt. :hoppe:

Mannen er akkurat tilbake fra ny undersøkelse, og hadde fått gode nyheter: Han slipper skummel operasjon, og legen mente at han kan bli mye bedre av det som plager ham med ganske enkle midler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen er akkurat tilbake fra ny undersøkelse, og hadde fått gode nyheter: Han slipper skummel operasjon, og legen mente at han kan bli mye bedre av det som plager ham med ganske enkle midler. :)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for gode nyheter, ja. Håper bare legen har rett når han er så optimistisk, men det får vi tro han har. :)

Så kjekkt med frikort, selv om planleggingen blir litt uoptimal i forhold til planleggingsbehovet :fnise:
Nettopp! jeg tok ikke sjansen på å vente til i ettermiddag, så jeg har akkurat vært og hentet billetter. Da benyttet jeg også sjansen til å kjøpe med meg lunsj fra Knoll og Tott. :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest nextlife

jeg håper du kommer seg på kino med gratisbilletter :) Jeg hadde gratisbilletter til konsert med Valentourettes i romjula, men kom meg desverre ikke avgårde. Heldigvis er det ikke problemer å få avsetning på gratisbiletter, så 3 venninner av eldste datteren fikk de, og var strålende fornøyd.

Så flott med fint med oppmuntrende ord fra legen ang. mannen din :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok melde fravær til tirsdagskakling pga. filmfestival i dag. Kan dessverre ikke få både i pose og sekk, selv om jeg har lyst. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...