Fakse Skrevet 8. januar 2009 #5921 Del Skrevet 8. januar 2009 Jøye meg, for et vær ute! Jeg kan bekrefte, for jeg har akkurat gått fra jobb og til bussen, mellom bussholdeplasser og fra bussen og hjem. Det blåser tvert gjennom alt av klær, og er skikkelig hustrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 9. januar 2009 #5922 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) God morgen Nå har det slått om til mildvær her, det regner og er glatt. Jeg liker egentlig kaldt, klart vintervær mye bedre. Hvordan er formen, forresten? Endret 9. januar 2009 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5923 Del Skrevet 9. januar 2009 God morgen, nextlife. Jotakk, formen er klart bedre. Så lenge jeg ikke gjør noe anstrengende (jeg måket ca. 5 spadetak med snø i går, og trodde jeg skulle dø ), føler jeg meg ganske bra. Det er visst mildvær her også, selv om det kjennes temmelig kaldt ut, men det regner heldigvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. januar 2009 #5924 Del Skrevet 9. januar 2009 Bare vent til i morgen, vi skal visst få vår dose med regn her også før vinteren setter inn igjen. Tror jeg satser på innendørshelg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. januar 2009 #5925 Del Skrevet 9. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5926 Del Skrevet 9. januar 2009 Eurydike! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5927 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har akkurat fått vin levert på døren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. januar 2009 #5928 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har akkurat fått vin levert på døren. Så heldig du er da! Får vi vite hvaslags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5929 Del Skrevet 9. januar 2009 Så heldig du er da! Får vi vite hvaslags? Ja, jeg er heldig. Vinen var fra gode venner som visst synes jeg fortjente det. Denne. Jeg har hørt gode ting om den, men ikke prøvd den før, så jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. januar 2009 #5930 Del Skrevet 9. januar 2009 Heisann Nilma! Kan jeg be om tips til lørdagens middag? Jeg har et noe utradisjonelt utgangspunkt, for det eneste jeg vet er at jeg har en flaske chablis i kjøleskapet som jeg har lyst til å drikke til... Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. januar 2009 #5931 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, jeg er heldig. Vinen var fra gode venner som visst synes jeg fortjente det. Denne. Jeg har hørt gode ting om den, men ikke prøvd den før, så jeg gleder meg. Det er en god vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5932 Del Skrevet 9. januar 2009 Heisann Nilma! Kan jeg be om tips til lørdagens middag? Jeg har et noe utradisjonelt utgangspunkt, for det eneste jeg vet er at jeg har en flaske chablis i kjøleskapet som jeg har lyst til å drikke til... Noen forslag? Å velge mat etter vinen er da helt normalt i min verden. Dessverre tror jeg ikke at jeg er den rette til å spørre om Chablis-tips, rødvinsdrikker som jeg er, men jeg ser ikke bort fra at noen av de andre som kan finne på å titte innom her kan ha noen idéer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. januar 2009 #5933 Del Skrevet 9. januar 2009 Da venter jeg spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 9. januar 2009 #5934 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er bra formen er bedre. Jeg har tatt meg en velfortjent pause i den hvite måneden. Og jeg koser meg med to glass Castellare Chianti Classico 2002. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5935 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg finnes ikke trøtt, enda jeg sov lite i natt og har vært oppe siden før 7 i morges. Jeg burde pelle meg til sengs, for i morgen må jeg opp i rimelig tid for å lage en kake til vi får kaffebesøk utpå dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #5936 Del Skrevet 10. januar 2009 Fremdeles våken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #5937 Del Skrevet 10. januar 2009 Hmf, hvor er natteranglekaklehønene når man trenger dem? Mens jeg nå sitter her og venter på å bli trøtt, har jeg faktisk registrert meg på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. januar 2009 #5938 Del Skrevet 10. januar 2009 Hmf, hvor er natteranglekaklehønene når man trenger dem? Mens jeg nå sitter her og venter på å bli trøtt, har jeg faktisk registrert meg på Facebook. Så kjedelig at natteraglerkaklehønene ikke var her når du for en gangs slyld var i natteranglerhumør. Håper du fikk sove etterhver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #5939 Del Skrevet 10. januar 2009 Jada, da jeg endelig pellet meg til sengs i halvfemtiden sovnet jeg som en stein. Men nå må jeg bake kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. januar 2009 #5940 Del Skrevet 10. januar 2009 Så kjedelig å ikke få sove. Jeg håper du kommer deg greit gjennom dagen likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå