Gjest Elastica Skrevet 15. november 2008 #5221 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg så bildet bare der & da. eilan er synderen. Men vi syntes du var veldig nusselig alle sammen, og jeg passet på at ingen lo av deg eller noe. :sovnernemligofteselvpåsofaerettervin: Å? Var det noen som hadde lyst til å le? Jeg husker bare at jeg var så hinsides trøtt og at dere laget så mye moro rundt meg. Derfor hadde jeg ikke lyst til å legge meg, men kunne bare hvile litt. Yeah right. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 15. november 2008 #5222 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg tror rett og slett at det var en god kombinasjon. Jeg hadde dessuten tilbragt natten før halvsovende på nattoget, og slept med meg musserende og lakkstøvletter gjennom hele Oslo den dagen. Og en del kilo ost. Jeg synes det er beundringsverdig at du holdt så lenge som du gjorde. Og - selv om Nilma og Eurydike ikke var til stede, jeg må likevel bare få sagt at jeg synes det er ganske supert at treff mellom egentlig ukjente ender med både størtsovning og frarøving av vinskvetter. Antitesen til anstrengthet på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 15. november 2008 #5223 Del Skrevet 15. november 2008 Det må være en skrekkelig lidelse. Av og til tror jeg at jeg lider av den selv, men det er helst før 12. Du får sjekke symptomene: http://no.wikipedia.org/wiki/Narkolepsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. november 2008 #5224 Del Skrevet 15. november 2008 Og en del kilo ost. Jeg synes det er beundringsverdig at du holdt så lenge som du gjorde. Og - selv om Nilma og Eurydike ikke var til stede, jeg må likevel bare få sagt at jeg synes det er ganske supert at treff mellom egentlig ukjente ender med både størtsovning og frarøving av vinskvetter. Antitesen til anstrengthet på en måte. Kunne ikke vært mer enig. Selvom jeg hadde sett både Fresi og eilan før, da. Muligens til og med uten sminke. Men det var litt rart, og veldig fint, da jeg kom til Arran. -Hei, jeg heter altså Elastica, hyggelig å hilse på deg, er det her jeg skal sove? -Enig, dette blir koselig, skal du ha et glass vin, du skal få låne rommet til vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 15. november 2008 #5225 Del Skrevet 15. november 2008 Du får sjekke symptomene: http://no.wikipedia.org/wiki/Narkolepsi Jeg har opptil flere av symptomene. Forresten har jeg en venninne som ble spurt om hun led av narkolepsi i sin første jobb. Da kom hun litt før om morgenen et par uker. Elastica: Ingen lo. Til dere andre: Elastica slepte på tre kilo ost, jeg vet ikke hvor mange flasker I Borboni (fem?), lakkstøvletter og skinnvesker i veldig mange timer før hun endte opp på sofa. Bra innsats! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 15. november 2008 #5226 Del Skrevet 15. november 2008 Den osten har vi hørt om! Men hvor er det blitt av lysvåkne Nilma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. november 2008 Forfatter #5227 Del Skrevet 15. november 2008 Her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 15. november 2008 #5228 Del Skrevet 15. november 2008 Den osten har vi hørt om! Men hvor er det blitt av lysvåkne Nilma? Jeg tror A-mennesket har fanget henne. Jeg ble forresten sett uten sminke i småbyen, Elastica. Jeg er jo lat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. november 2008 Forfatter #5229 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg tror A-mennesket har fanget henne. Neida, han sover jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 15. november 2008 #5230 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg tror A-mennesket har fanget henne. En grym skjebne. Hei Nilma! Mulig jeg må ta kvelden selv her snart, imidlertid. Det venter mer skiferjakt i morgen, og jobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. november 2008 #5231 Del Skrevet 15. november 2008 Mulig jeg må ta kvelden selv her snart, imidlertid. Det venter mer skiferjakt i morgen, og jobbing. Lykke til! Leser gjerne rapport. På jakten, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 15. november 2008 #5232 Del Skrevet 15. november 2008 Lykke til! Leser gjerne rapport. På jakten, altså. Ikke jobbingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. november 2008 Forfatter #5233 Del Skrevet 15. november 2008 Ikke jobbingen? For all del! Det mest slitsomme jeg har tenkt å gjøre i morgen er å ta en liten spasertur til nærmeste polutsalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. november 2008 Forfatter #5234 Del Skrevet 15. november 2008 Spasertur overstått. Mannen på polet anbefalte anbefalte en chilensk Sauvignon Blanc til terrinen i dag, og en ripasso til morgendagens lammemiddag. Dessuten mente han at ripassoen også ville passe fint til terrinen som egen rett. Ripasso! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellsippa Skrevet 15. november 2008 #5235 Del Skrevet 15. november 2008 Den kveita med nøttesaus så virkelig god ut. Det fikk jeg veldig lyst til å lage en gang. Har du noen tanker om å servere potet i en eller annen form til? Tenkte kanskje på å blande potetbåter sammen med gulrota. Eller kanskje det er nok med gulrot og spinat. Er litt usikker. Håper du har ei fin mathelg. Her blir det lutefisk i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. november 2008 Forfatter #5236 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg har ikke kommet så langt at jeg har tenkt på ytterligere tilbehør, men jeg tror nok jeg ville hatt poteter i en eller annen form til, kanskje pannestekte i gåsefett? Det synes jeg i hvert fall er veldig godt til kveite og annen fast fisk. God helg til deg også, Fjellsippa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. november 2008 Forfatter #5237 Del Skrevet 16. november 2008 Jøye meg, her har vi ikke spist frokost enda, så hiver mannen seg rundt med støvsugeren. Ikke at jeg klager, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellsippa Skrevet 16. november 2008 #5238 Del Skrevet 16. november 2008 Så flink han er. Jeg må ganske snart hive meg rundt med støvsugeren selv. Kom helt spontant til å invitere middagsgjester i dag. Skal bare drikke opp den lille presskanna med malabarkaffe som jeg nettopp har laget. Det er godt med søndagsmorgener. Ha en fin søndag Nilma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 16. november 2008 #5239 Del Skrevet 16. november 2008 Middagen din i går hørtes fantastisk ut! Har du forresten noengang laget eller brukt "almond paste"? Vurderer å forsøke det i enkle butterdeigsepleterter i dag, og tenkte at det burde være raskt å slenge sammen nå som jeg har ferdig mandelmel. Men jeg ser oppskriftene varierer mht om det er vegetabilsk olje, sirup eller egg som er bindemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellsippa Skrevet 16. november 2008 #5240 Del Skrevet 16. november 2008 Middagen din i går hørtes fantastisk ut! Har du forresten noengang laget eller brukt "almond paste"? Vurderer å forsøke det i enkle butterdeigsepleterter i dag, og tenkte at det burde være raskt å slenge sammen nå som jeg har ferdig mandelmel. Men jeg ser oppskriftene varierer mht om det er vegetabilsk olje, sirup eller egg som er bindemiddel. Mandel lim? Jeg tror det må være samme person som har skrevet dette, som skrev Hellstrøms oppskrifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå