Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Hmf, den der mannen min er litt av et A-menneske. Her er jeg lysvåken og klar for litt :natti:, og så går han og legger seg?!? Han kan få ligge der alene, altså. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurydike
Hmf, den der mannen min er litt av et A-menneske. Her er jeg lysvåken og klar for litt :natti:, og så går han og legger seg?!? Han kan få ligge der alene, altså. :snurt:

Det finnes flere av dem, altså? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å tro at de fleste menn er A-mennesker. De ender i alle fall opp som det. :rope: Kjedelig!
Veldig kjedelig! :Nikke: Men vi har jo alltids litt selskap på KG. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Jeg begynner å tro at de fleste menn er A-mennesker. De ender i alle fall opp som det. :rope: Kjedelig!

Jeg kjenner noen eldre eksemplarer som er så A at de står opp midt om natta.

Nesten så de blir ekstreme B, egentlig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man reklamere på dem, tror du? :fnise:
En sak for "TV2 hjelper deg"? :ler: Spørsmålet er jo hva man eventuelt får i stedet. *litt skeptisk* A-mennesketendenser og utagerende fotballinteresse er jo til å leve med, når han spiser alt (viktig!) og på mange områder er mer huslig enn meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
En sak for "TV2 hjelper deg"? :ler: Spørsmålet er jo hva man eventuelt får i stedet. *litt skeptisk* A-mennesketendenser og utagerende fotballinteresse er jo til å leve med, når han spiser alt (viktig!) og på mange områder er mer huslig enn meg.

Her er vi inne på et vesentlig punkt. :filer:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant? Man kan jo ende opp med en kjøtt-og-potetermann, som ikke aner hvor støvsugeren er.

*har lest mye på "Samliv og relasjoner"*

*bytter ikke*

Jeg får heller natterangle alene, evt. med kaklehønene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det et program på Discovery, der man spiser ting som grisehjernesuppe og grillet hønelivmor. :overrasket: Ett sted går da grensen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant!

Kveite og hasselnøtter er kjempegodt - vi hadde det forrige lørdag, med den nå etterhvert så allestedsnærværende jordskokkpuréen.

Jeg husker det. :lur: Dessuten liker jeg tanken på gulrøtter stekt med røkt paprika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Mannen min er uhebrederlig b-menneske. Jeg gjør så godt jeg kan, som det opprinnelige a-menneske jeg er. Jeg sovnet til og med på sofaen til Arran, midt i kaklehønekaklingen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mannen min er uhebrederlig b-menneske. Jeg gjør så godt jeg kan, som det opprinnelige a-menneske jeg er.
Post kl. 00.42 er absolutt et godt tegn! :tommelsmil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Mannen min er uhebrederlig b-menneske. Jeg gjør så godt jeg kan, som det opprinnelige a-menneske jeg er. Jeg sovnet til og med på sofaen til Arran, midt i kaklehønekaklingen. :sjenert:

Det hørtes veldig nusselig ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signerer hjertens gjerne. :fnise:

Egentlig har jeg bare kjent veldig huslige menn. :klø:

Akkurat nå er det et program på Discovery, der man spiser ting som grisehjernesuppe og grillet hønelivmor. :overrasket: Ett sted går da grensen!

Åfydda. :overrasket: Hvorfor i himmelens navn gjør de det? Man kan spise kaker og andeconfit, man velger livmor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Noen tok til og med bilde.

Jeg synes du har fått skuffende lite tyn for det, sammenlignet med trillebagtrakasseringen noen andre har blitt utsatt for. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...