Bettie Skrevet 4. november 2008 #4921 Del Skrevet 4. november 2008 Må virkelig si at jeg beundrer husmortaktene dine. Ingenting til spille med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4922 Del Skrevet 4. november 2008 Ditto! Må virkelig si at jeg beundrer husmortaktene dine. Ingenting til spille med andre ordVeeel, det med husmortaktene var nok en smule ironisk ment; jeg er glad i å lage mat, men ellers er det dårlig stelt på det området, er jeg redd. Hyggelig med besøk, Bettie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4923 Del Skrevet 4. november 2008 Stakkars mannen; flyet hans er over 1,5 time forsinket, så det blir sen kveld - og vi som ranglet aldri så lite i natt. Og stakkars meg, som ikke kan legge meg før jeg vet at han er trygt på bakken. Merkelig det der, jeg har ikke et fnugg av flyskrekk på egne vegne, men jeg er alltid litt nervøs når mannen flyr uten meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. november 2008 #4924 Del Skrevet 4. november 2008 Sånn er jeg også... lurer på hvordan jeg blir når ungene begynner å reke ute sent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4925 Del Skrevet 4. november 2008 Sånn er jeg også... lurer på hvordan jeg blir når ungene begynner å reke ute sent....Kanskje Deception har noen tips når det gjelder GPS-sendere? Jeg innbiller meg at sånt noe må være noe av det skumleste med å ha barn, jeg er overbevist om at jeg ville blitt fullstendig nervebunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 4. november 2008 #4926 Del Skrevet 4. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4927 Del Skrevet 4. november 2008 Hva er det som overrasker deg, Rosalind? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 4. november 2008 #4928 Del Skrevet 4. november 2008 Hva er det som overrasker deg, Rosalind? :klø: Les inne hos meg. Jeg skal forresten prøve vegetarvidunderretten din en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 4. november 2008 #4929 Del Skrevet 4. november 2008 Hva er det som overrasker deg, Rosalind? :klø: Kanskje det er en del problemstillinger man aldri har tenkt gjennom i kombinasjon med funderinger over hva som er årsak til uteblitt mens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 4. november 2008 #4930 Del Skrevet 4. november 2008 Sånn er jeg også... lurer på hvordan jeg blir når ungene begynner å reke ute sent.... Bare vent til de flyr til Bloody Beach alene, du. Da kan vi snakke om engstelse jeg har 2 års erfaring nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4931 Del Skrevet 4. november 2008 Les inne hos meg. Kanskje det er en del problemstillinger man aldri har tenkt gjennom i kombinasjon med funderinger over hva som er årsak til uteblitt mens? Aha, nå husker jeg! Jeg venter fremdeles på den tråden, jeg... Jeg skal forresten prøve vegetarvidunderretten din en dag. Håper dere liker den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 4. november 2008 #4932 Del Skrevet 4. november 2008 Kanskje det er en del problemstillinger man aldri har tenkt gjennom i kombinasjon med funderinger over hva som er årsak til uteblitt mens? O herlige liv. Jeg håper på Obama. Nest etter én strek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4933 Del Skrevet 4. november 2008 Bare vent til de flyr til Bloody Beach alene, du. Da kan vi snakke om engstelse jeg har 2 års erfaring nå Eller dere kan ta en prat med min mor, som fremdeles er bekymret når jeg i en alder av 34, og med en stødig mann til å passe på meg, drar til siviliserte steder som England. Men akkurat det der høres jo supernifst ut, nextlife! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. november 2008 #4934 Del Skrevet 4. november 2008 Bloody Beach kommer ikke på tale her i gården. Jeg skal vurdere det når hun nærmer seg 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. november 2008 #4935 Del Skrevet 4. november 2008 Gi dem Italia før BB tar dem. Eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. november 2008 #4936 Del Skrevet 4. november 2008 Alt utgår. Jeg fikk spørsmål om Interrail i våres. Mitt svar? Ren hånlatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 4. november 2008 #4937 Del Skrevet 4. november 2008 Gi dem Italia før BB tar dem. Eller noe. Tro meg, jeg har prøvd, men hun er av typen upåvirkelig og sta som fy, så jeg må bare gi tapt. Man får håpe det kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 4. november 2008 #4938 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) @ Fresi: Jeg bodde i kollektiv med en rødvinsdrikkende sivilarkitekt med stor Zappa-samling og en flaskesamlende sjømann med lomma full av sursneiper da jeg var femten (snart seksten). Endret 4. november 2008 av Rosalind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 4. november 2008 #4939 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) @ Fresi: Jeg bodde i kollektiv med en rødvinsdrikkende sivilarkitekt med stor Zappa-samling og en flaskesamlende sjømann med lomma full av sursneiper da jeg var femten (snart seksten). Fresi sin tenåring skal bo hjemme, og drikke cola på lørdagskveldene til hun blir 30. Lurer forresten på hva Fresi gjorde i 16-18 års alderen Endret 4. november 2008 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. november 2008 #4940 Del Skrevet 4. november 2008 Tro meg, jeg har prøvd, men hun er av typen upåvirkelig og sta som fy, så jeg må bare gi tapt. Man får håpe det kommer etterhvert. Finnes det faktisk noe som heter Bloody Beach? Jeg trodde det var tull og tøys og fanteri, jeg. Fin avatar! @ Fresi: Jeg bodde i kollektiv med en rødvinsdrikkende sivilarkitekt med stor Zappa-samling og en flaskesamlende sjømann med lomma full av sursneiper da jeg var femten (snart seksten). Jeg er streng. Jeg har tillatt en hyttetur. *liberal nok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå