Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen, Fakse!

Det går bra, vi har det jo veldig hyggelig. Men jeg ville lyve hvis jeg sa at jeg ikke så frem til helgen, når venninnen reiser hjem til seg selv et par dager. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Slik pleier jeg å føle det, også. Folk er sjokkerte når jeg sier at jeg egentlig trives godt alene hjemme, men det er noe med det når man har folk som man må forholde seg til på ulike nivåer hele dagen, er det faktisk greit å få et pusterom innimellom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er godt å være alene i blant, selv om man har hyggelig selskap.
Nettopp!

Jeg synes du er veldig flink og tapper, Nilma. :Nikke:
Takk! ... tror jeg da - jeg begynner å lure litt på hvor asosial jeg egentlig har gitt inntrykk av å være her. :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik pleier jeg å føle det, også. Folk er sjokkerte når jeg sier at jeg egentlig trives godt alene hjemme, men det er noe med det når man har folk som man må forholde seg til på ulike nivåer hele dagen, er det faktisk greit å få et pusterom innimellom. :)
:Nikke: Ikke sant? Jeg kjenner flere som når mannen er bortreist bare ha selskap i noen form, hele tiden. Helt uforståelig for meg. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Ikke sant? Jeg kjenner flere som når mannen er bortreist bare ha selskap i noen form, hele tiden. Helt uforståelig for meg. :ler:

Helt enig! Når mannen min er på farten, synes jeg det er utrolig deilig å bare tusle rundt og nyte stillhet og ro. (Det forutsetter selvsagt at pøbelprinsessen er i seng.) Det er ikke mye rom for meditasjon og stille ettertenksomhet med våken 6-åring i hus. Ikke engang når man har en relativt rolig 6-åring som pøbelprinsessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Jeg kjenner noen sånne. De virker helt frenetiske på meg. Jeg koser meg alene. Og nå på denne tiden føler jeg faktisk at jeg er ganske mye alene også.

Helt enig! Når mannen min er på farten, synes jeg det er utrolig deilig å bare tusle rundt og nyte stillhet og ro. (Det forutsetter selvsagt at pøbelprinsessen er i seng.) Det er ikke mye rom for meditasjon og stille ettertenksomhet med våken 6-åring i hus. Ikke engang når man har en relativt rolig 6-åring som pøbelprinsessen.

Enig. :eeeh: Man trenger jammen pusterom når pøblene er i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør egentlig et ondt kne? Legger skumle planer for verdensherredømme? :blink:

:fnise: Enten er det et dialektuttrykk, eller så bør nok vedkommende forsøke litt eksorsisme, før det går for langt.... det kan jo fort bli enda verre enn dette... :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Enten er det et dialektuttrykk, eller så bør nok vedkommende forsøke litt eksorsisme, før det går for langt.... det kan jo fort bli enda verre enn dette... :sjokk:
Sikkert dialekt, ja, jeg sier det som sagt selv, det så bare så morsomt ut skriftlig.

Den "Killer Tomatoes"-filmen høres så tåpelig ut at jeg nesten har litt lyst til å se den. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert dialekt, ja, jeg sier det som sagt selv, det så bare så morsomt ut skriftlig.

Den "Killer Tomatoes"-filmen høres så tåpelig ut at jeg nesten har litt lyst til å se den. :fnise:

:fnise: Den har en oppfølger også. The revenge of the killer tomatoes. :hoho: den har jeg faktisk sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Var den bra?

:fnise: Jeg har i alle fall aldri sett noe liknende - verken før eller siden. Men jeg husker at den var usedvanlig fjollete. Dessuten leser jeg nå på wikipedia at 1) filmen het Return of the killer tomatoes, og ikke Revenge.... som jeg skrev. Og 2) At George Clooney spilte en av sine alle første roller i den filmen. Her er litt info om filmen.

Ellers husker jeg også at min første svigermor, som var fra det fylket du bor i, hadde ondt en plass, og ikke vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nettopp!

Takk! ... tror jeg da - jeg begynner å lure litt på hvor asosial jeg egentlig har gitt inntrykk av å være her. :sjenert:

:fnise:

Jeg brukte meg selv som referanseramme altså, bare så det er sagt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Hmm, nå ble jeg litt inspirert her: Jeg har en pakke plommetomater i kjøleskapet, og vet ikke helt hva planen var da jeg kjøpte dem, annet enn at jeg er panisk nødt til å ha en haug med grønnsaker i kjøleskapet til enhver tid. :sjenert: Jeg har derfor også brokkoli og blomkål, også uten planer.

Noen forslag, o store matguru? Helst noen som funker når man bortimot er aggressiv av sult/utmattelse/frustrasjon. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception
Skal du lage nattmat, Deception, eller er det morgendagen det gjelder?

Morgendagen, etter handling. :Hehe: Og jeg har fryseren full av bolognaise, og for mye laks og ørret, og kjøttdeig, og generelt. Jeg lager nemlig mat til fryseren, men tar den ikke opp derfra. Så gjerne noe som er innbydende og hverken suppe eller pastasaus, som jeg kan spise i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...