Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Gjest nextlife

I dag har jeg og Lillemor kost oss med Karristuingen din. Av naturlige årsaker gikk saft av sitron (bruker askorbinsyre) og peanøtter ut, og vi brukte oksekjøtt i retten. Vi hadde sukkererter, basmatiris, mangochutney og bananskiver til :sikle:

nextlifemannen avskyr karri, og siden han er borte å jobber for tiden boltrer vi oss i karrimat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mye mas det ble her da. Hva skjedde med dagbokkonseptet, har det blitt Generell debatt?
Nei, det kan du spørre om. Har noen noe usnakket med meg kan de gjerne ta det på PM eller Personlige meldinger, dagboken min vil jeg gjerne ha redaktøransvar for selv. Så kan andre gjerne diskutere den der de måtte ønske. ;)

Det var denne oppskriften (et stykke ned på siden) jeg fikk av Nilma for flere måneder siden. Nydelig.Rett og slett :)
Så bra at dere likte den! :hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception
:fnise: Jeg nøyer meg med å si at her skjer det ting, for jeg er jo blitt så diplomatisk i det siste. Dagbøker kommer i så mange utgaver, og med så mange slags titler, og ofte har de ikke noen dypere mening. Apropos dypere mening: Her i byen var det tidligere et utested som het Boccaccio (egentlig før min tid her), og en klesbutikk som het Inferno, og jeg lurer egentlig fælt på om navnene har samme opphav.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett. Hvitsten. Follo vaffal.

Det er jo rett rundt hjørnet for Son. Måtte bare flisespikke litt. :fnise:

Nei, det kan du spørre om. Har noen noe usnakket med meg kan de gjerne ta det på PM eller Personlige meldinger, dagboken min vil jeg gjerne ha redaktøransvar for selv. Så kan andre gjerne diskutere den der de måtte ønske. ;)

Så bra at dere likte den! :hoppe:

Jepp, i Nilmadagboken vil vi ikke ha spam, vi vil ha mat og reiser! :hjerter_rundt:

Og jeg skal definitivt lage karriretten en dag. I dag må jeg spise av kyllinglageret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skal definitivt lage karriretten en dag. I dag må jeg spise av kyllinglageret.
Vil gjerne høre hva du synes!

Jeg har av alle ting spist pizza på Peppes i dag. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert!
Vel, det er ikke lysten som driver meg, for å si det sånn. :ler:

Mannen skulle tidlig på jobb fordi han skulle på en reise, så jeg ble med ham for å slippe å ta buss (det er så knotete). Nå viser det seg at turen ble avlyst, så jeg kunne også sittet hjemme med en kaffekopp akkurat nå. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får gå en time tidligere i morgen da vet du :)
Jeg tror nok det blir en time tidligere i dag, så rekker jeg en liten middagshvil før jeg skal ut å spise med en venninne. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Jeg er også imponert. På grunn av ungenes høstferie er jeg enda senere enn vanlig - litt roligere morgener er gull verdt.

Her er det forresten klinkende klar himmel og høstfrisk luft. Og fra vinudet mitt har jeg utsikt til intet mindre enn to kirkespir og gammel trehusbebyggelse. Nesten som Gamlebyen i Tallinn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Her er det forresten klinkende klar himmel og høstfrisk luft. Og fra vinudet mitt har jeg utsikt til intet mindre enn to kirkespir og gammel trehusbebyggelse. Nesten som Gamlebyen i Tallinn. :)
Så idyllisk det høres ut!

God formiddag :)

Nå er det snart tid for lunch, som i dag består av rester fra gårsdagens middag.

:) Jeg synes den gryten er av typen mat som nesten blir enda bedre oppvarmet. Det hender jeg lager en stor porsjon og fryser ned; det fikk jeg plutselig litt lyst til å gjøre nå.

Jeg er litt matt i dag, og venter bare på lunsjpause.
For å si den sånn, lunsjpausen min var ikke særlig kort i dag. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Å, det så ut som en hyggelig restenavdagen! :)

Min blir ca. sånn:

:jobbelesejobbe: :idesmil: (hvis jeg er heldig) :reise::handle: (ikke mat, riktignok) :reise::kokk::spise: (men dessverre ingen vin) :hallo::hallo::hallo::tanpuss::tellesauer: :søvn: (langt om lenge, får vi tro).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...