Gjest Elastica Skrevet 4. september 2008 #4061 Del Skrevet 4. september 2008 Forresten, Eurydike, jeg spanderer gjerne en hel flaske på deg. Champagne også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 4. september 2008 #4062 Del Skrevet 4. september 2008 Du er nå kjempegrei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4063 Del Skrevet 5. september 2008 Disse hersens mannfolkene og dette evinnelige husarbeidet deres! Uff ja, det er så plagsomt! Har de ikke lest sånne tips for den moderne husfar: "Sørg å gjøre husarbeidet så stille som mulig, sånn at du ikke forstyrrer din kone. Husk at hun har hatt en slitsom dag med kaffedrikking og surfing." Hrmf! Forresten: Her strør man om seg med champagne og Il mimo i boken min, og så får jeg ikke smake?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. september 2008 #4064 Del Skrevet 5. september 2008 Forresten: Her strør man om seg med champagne og Il mimo i boken min, og så får jeg ikke smake?!? Ville du kaskje ha litt variasjon fra den vante morrakaffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4065 Del Skrevet 5. september 2008 Ville du kaskje ha litt variasjon fra den vante morrakaffen?Jeg er overbevist om at jeg ville bli veldig effektiv av morgenchampagne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. september 2008 #4066 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg er overbevist om at jeg ville bli veldig effektiv av morgenchampagne. Hon är genialisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4067 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg imøteser helgen med stor forventning. En sak vi har brukt mye tid og krefter på over lang tid nå, ser endelig ut til å gå mot en løsning. Jeg fikk akkurat en mail som tyder på at saken snart er ute av verden, og jeg skal være glad når det hele er definitivt over. Det kommer til å koste oss en del penger, men forhåpentligvis kommer det noe positivt ut av det, særlig for en person som står oss nær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 5. september 2008 #4068 Del Skrevet 5. september 2008 Så bra! Jeg er litt sur i dag. Men har i hvertfall fått unna noe som haster. Nå må jeg bare sende Slitsom Mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4069 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg er litt sur i dag. Men har i hvertfall fått unna noe som haster. Nå må jeg bare sende Slitsom Mail. Slitsomme mailer er noe styggedom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4070 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg lurer faktisk på om jeg skal bake i dag. Har så fryktelig lyst på noen knallgode småkaker med stjerneanis jeg har lagd et par ganger. Jeg har planer om å marinere noen hermetiserte (hjemmelagde, fra mannens tante) med litt rom, og servere med vaniljeis i helgen. Stjerneaniskaker til høres da ut som en god idé? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 5. september 2008 #4071 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg lurer fælt på hva du skal marinere, jeg. Ellers høres ideen usannsynlig bra ut, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 5. september 2008 #4072 Del Skrevet 5. september 2008 Høres ut som en god idè, men marinere noen hermetiserte hva-da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4073 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg skal altså marinere moreller. Endret 5. september 2008 av Nilma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 5. september 2008 #4074 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg har også et glass hermetiserte moreller, og har lekt med tanken om å koke inn laken til sirup sammen med nettopp en stjerneanis eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 5. september 2008 #4075 Del Skrevet 5. september 2008 Det høres veldig godt ut. Hm, stjerneaniskaker sier du? Jeg er så glad i smaken av anis til røde bær, hvis du vil dele oppskrift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. september 2008 #4076 Del Skrevet 5. september 2008 Det høres veldig godt ut. Hm, stjerneaniskaker sier du? Jeg er så glad i smaken av anis til røde bær, hvis du vil dele oppskrift Signerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4077 Del Skrevet 5. september 2008 Kakene er nå i boks, og oppskriften er sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 5. september 2008 #4078 Del Skrevet 5. september 2008 Kakene er nå i boks, og oppskriften er sendt. Nå skulle jeg være morsom å takke med det dansende banantrollet med rastafletter, men det ser ut som det forsvanti den store ryddeaksjonen til Mette,, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 6. september 2008 #4079 Del Skrevet 6. september 2008 Nå skulle jeg være morsom å takke med det dansende banantrollet med rastafletter, men det ser ut som det forsvanti den store ryddeaksjonen til Mette,, gitt Aldri så galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 6. september 2008 #4080 Del Skrevet 6. september 2008 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå