Nilma Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3921 Del Skrevet 27. august 2008 Nein, nein, das ist für Uma, nicht für junge damen! Jeg føler meg egentlig ofte som en Uma når jeg skal kjøpe klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 27. august 2008 #3922 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg føler meg egentlig ofte som en Uma når jeg skal kjøpe klær. Jeg også. Jeg elsker mormor-klær. Og nå har jeg jo fått meg trillebag også, fikk du med deg det? Den er ikke rutete, desverre, men rød og fin. En dag skal jeg lære meg å like Sherry og Napoleonskake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3923 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg også. Jeg elsker mormor-klær. Og nå har jeg jo fått meg trillebag også, fikk du med deg det? Den er ikke rutete, desverre, men rød og fin. En dag skal jeg lære meg å like Sherry og Napoleonskake. Jeg har dessverre ingen gjennomført stil, jeg er bare generelt utrendy. Sherry er gode greier, så det synes jeg absolutt du burde jobbe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 27. august 2008 #3924 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg jobba litt for hardt med det en stund (Sherry, altså), noe som har resultert i ekstreme aversjoner. Det samme gjelder cognac-kuler, pressbukser og champis. Vesker har jeg imidlertid (bokstavelig talt) draget på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 27. august 2008 #3925 Del Skrevet 27. august 2008 Da mannen min for mange år siden jobbet som prest sentralt her i byen, var portvin og sherry nærmest dagligdags drikke i forbindelse med gamledamevisitter. Frynsegode? Tja, ikke alt var kvalitet, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 27. august 2008 #3926 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg også. Jeg elsker mormor-klær. Og nå har jeg jo fått meg trillebag også, fikk du med deg det? Den er ikke rutete, desverre, men rød og fin. En dag skal jeg lære meg å like Sherry og Napoleonskake. Du må spise friske bringebær ved siden av napoleonskaken din, så går det som en drøm. Og drikk LBV portvin i stedet for søt sherry - det er ikke vanskelig i det hele tatt. *erfaren gammel dame* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. august 2008 Forfatter #3927 Del Skrevet 27. august 2008 Tja, ikke alt var kvalitet, da. Og drikk LBV portvin i stedet for søt sherry - det er ikke vanskelig i det hele tatt. *erfaren gammel dame*Det er jo stor forskjell på søt sherry og søt sherry, da. Bristol Cream (antar det er sånt eilan snakker om) og denslags er jo skrekkelig, men Pedro Ximenes er himmelen på flaske. Det smaker nesten flytende rosiner, med en anelse karamell. Men jeg er helt enig i at LBV også er å anbefale, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 27. august 2008 #3928 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) En halvflaske Grahams går glatt ned i håndveska di, Rosalind! Endret 27. august 2008 av eilan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 27. august 2008 #3929 Del Skrevet 27. august 2008 Det er jo stor forskjell på søt sherry og søt sherry, da. Bristol Cream (antar det er sånt eilan snakker om) og denslags er jo skrekkelig, men Pedro Ximenes er himmelen på flaske. Det smaker nesten flytende rosiner, med en anelse karamell. Jeg tenkte nok mest på Bristol Cream, ja. Pedro Ximenes har jeg aldri smakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 27. august 2008 #3930 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg også. Jeg elsker mormor-klær. Og nå har jeg jo fått meg trillebag også, fikk du med deg det? Den er ikke rutete, desverre, men rød og fin. En dag skal jeg lære meg å like Sherry og Napoleonskake. En slik skummel trillebag som bestemødrene lenger sør i Europa bruker når de fryktesløst strener over markedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 27. august 2008 #3931 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) En slik skummel trillebag som bestemødrene lenger sør i Europa bruker når de fryktesløst strener over markedet? Jeg tror det? Sånn som som enkefruene handler moccabønner, eplekake og kremfløte i. Det er en fryd. Jeg hater å bære, men elsker å trille. Dessuten mener O jeg subber med posene når jeg går (noe som selvfølgelig er en rimelig drøy overdrivelse... ) Endret 27. august 2008 av Rosalind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 27. august 2008 #3932 Del Skrevet 27. august 2008 I Paris bruker alle trillebag når de skal ut og handle - selv kule, unge menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 27. august 2008 #3933 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg vil også ha trillebag! Fra den skal det komme muntre klirrelyder fra all portvinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. august 2008 #3934 Del Skrevet 28. august 2008 Værsågod! Du kan velge om du vil trille den eller ha den på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3935 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg tenkte nok mest på Bristol Cream, ja. Pedro Ximenes har jeg aldri smakt! Det må du få gjort noe med! Værsågod! Du kan velge om du vil trille den eller ha den på ryggen.Nja, jeg synes at skal man først ha trillebag, så må den være i gjennomført gammeldamestil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 28. august 2008 #3936 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg forbinder slike trillebager med blåflekker. Au. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3937 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg forbinder slike trillebager med blåflekker. Au.Har du vært utsatt for aggressive gamle damer på handletur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. august 2008 #3938 Del Skrevet 28. august 2008 Værsågod! Du kan velge om du vil trille den eller ha den på ryggen. Jeg står over enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. august 2008 #3939 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg står over enn så lenge. Utakknemlige beist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3940 Del Skrevet 28. august 2008 Da treningen tok sommerferie lovte jeg meg selv at jeg skulle bli mye flinkere til å svømme regelmessig. Yeah, right. Sist jeg var på svømming var vel i begynnelsen av juni. Men i dag skal jeg svømme! Og jeg skjønner bare ikke at jeg er så treig, svømming er jo - i motsetning til annen trening - morsomt. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå