ashera Skrevet 2. april 2008 #2481 Del Skrevet 2. april 2008 Dessuten har de visstnok godt utvalg i kaffe og te også. Som dette stedet. Dessverre rakk vi ikke innom selve byen på lørdag, men måtte nøye oss med taxfreeavdelingen. men den var ikke verst den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. april 2008 Forfatter #2482 Del Skrevet 3. april 2008 Som dette stedet. Dessverre rakk vi ikke innom selve byen på lørdag, men måtte nøye oss med taxfreeavdelingen. men den var ikke verst den heller. Jeg rett og slett elsker sånne steder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. april 2008 Forfatter #2483 Del Skrevet 3. april 2008 I går var jeg og svømte for første gang på årevis, og det var bare så vanvittig deilig! Til vanlig går jeg på F&S et par-tre ganger i uken, og det er for så vidt ok, men svømming er den eneste formen for mosjon jeg virkelig liker. Da jeg var student bodde jeg sånn til at det var 15 minutters gange til svømmehallen, så da var jeg ofte der om morgenen, men de siste årene har jeg bodd lengre unna, så da blir det mye mer av et tiltak. Men gårsdagens opplevelse ga absolutt mersmak, så jeg tror jeg må prøve å få svømt mer regelmessig. For øvrig, med denne tråden i bakhodet, kunne jeg konstantere at jeg egentlig har et veldig avslappet forhold til min svært langt fra perfekte kropp; jeg spaserte glad og fornøyd rundt i garderobe og dusj, mens pene, slanke unge jenter dusjet i badedrakt og gjorde akrobatiske øvelser for å kle på seg under håndduken. Egentlig veldig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. april 2008 #2484 Del Skrevet 3. april 2008 Ja, det ER deilig med svømming. Skulle bare ønske at standaren på svømmehallene her i byen var litt mindre 70-talls. Spesielt hadde det vært OK med litt mer innbydende garderober. Håper virkelig kommunen snart klarer å prioritere den oppgraderingen det har vært snakket om lenge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. april 2008 Forfatter #2485 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har ikke vært på Stakkevollan eller i Kroken, men garderobene på Alfheim har helt klart sett sine beste dager, ja. Synd, for selve svømmehallen er jo egentlig ganske stilig, med utsikten fra de digre vinduene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. april 2008 Forfatter #2486 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg trodde først denne tråden handlet om noen som hadde dratt en tampong ut av veska si på et offentlig sted. *anfall av skrekkelig dårlig humor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. april 2008 #2487 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg trodde først denne tråden handlet om noen som hadde dratt en tampong ut av veska si på et offentlig sted. *anfall av skrekkelig dårlig humor* Det trodde jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 3. april 2008 #2488 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg rett og slett elsker sånne steder! Jeg også.... sukk... Men det går så sinnsykt mye penger bare ved å stikke nesa innenfor døra, så nå er det lagt ned forbud mot å gå i den lokale gourmetbutikken. Ok, kaffe får jeg kjøpe der da, men i utgangspunktet er det alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 3. april 2008 #2489 Del Skrevet 3. april 2008 *anfall av skrekkelig dårlig humor* Med tråden om Halloween og fiskeslo friskt i minnet vil jeg heller påstå at du har skrekkelig god humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badiane Skrevet 3. april 2008 #2490 Del Skrevet 3. april 2008 Det må da være fryktlig ubehagelig å gå med en veske i trusa?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. april 2008 #2491 Del Skrevet 3. april 2008 Det må da være fryktlig ubehagelig å gå med en veske i trusa?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. april 2008 Forfatter #2492 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg også.... sukk... Men det går så sinnsykt mye penger bare ved å stikke nesa innenfor døra, så nå er det lagt ned forbud mot å gå i den lokale gourmetbutikken. Ok, kaffe får jeg kjøpe der da, men i utgangspunktet er det alt. "Heldigvis" har vi ikke fristelser av det kaliberet her, men selv på den lokale delikatessebutikken har jeg kommet til at jeg egentlig burde sende mannen med handlelapp når vi skal ha noe. Med tråden om Halloween og fiskeslo friskt i minnet vil jeg heller påstå at du har skrekkelig god humor. :bukke: Det må da være fryktlig ubehagelig å gå med en veske i trusa??Jeg måtte sitte på fingrene for ikke å skrive akkurat det i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. april 2008 Forfatter #2493 Del Skrevet 4. april 2008 Bare en uke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 4. april 2008 #2494 Del Skrevet 4. april 2008 Grusomt misunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 4. april 2008 #2495 Del Skrevet 4. april 2008 *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. april 2008 Forfatter #2496 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg lover å sende dere en tanke når jeg sitter på fortauskafé og super rosévin. Jeg synes det bildet var så flott, sånne utrolig vakre farger. Tatt i kveldssol, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 4. april 2008 #2497 Del Skrevet 4. april 2008 Der så det herlig ut. Dessverre har vi gjort unna selve reisen for i år. Og etter tidligere reisehyppighet å dømme, er det dessverre en god stund til vi kan dra på tilsvarende tur. Forrige gang var i 2005. *sukk* Hundene kan i det minste plasseres på kennel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. april 2008 Forfatter #2498 Del Skrevet 4. april 2008 Hundene kan i det minste plasseres på kennel. Kan så alle vennligst slutte å skrive i trådene som kommer opp på "mine innlegg", slik at jeg får gjort noe her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 4. april 2008 #2499 Del Skrevet 4. april 2008 Kan så alle vennligst slutte å skrive i trådene som kommer opp på "mine innlegg", slik at jeg får gjort noe her? Signerer denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 4. april 2008 #2500 Del Skrevet 4. april 2008 Signerer denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå