Gjest itla Skrevet 19. juni 2007 #161 Del Skrevet 19. juni 2007 Fikk pakken fra Laredoute og skal beholde volangskjørtet, det var kjempefint på. Og den prikkete toppen. Resten sendes tilbake, de var for store og vide. Kjolen var kjempestor og vid, likna ikke mye på bildet. Æsj, så kjedelig at ting ikke var som forventet! Jeg synes også ofte det er veldig stor forskjell på bildene og realitetene når det gjelder klær fra LaRedoute. Hvorfor kan de ikke legge ut skikkelig bilder, med alle fargene de har og av bare plagget, slik som de har hos H&M? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 19. juni 2007 #162 Del Skrevet 19. juni 2007 Det var mye enklere å handle gjennom H&M enn LaRedoute, men jeg syns de hadde så mye fint der. Nå har de sluttsalg med kjempeavslag på mye av sommerklærne men "tør" liksom ikke bestille mer i tilfelle det heller ikke passer. Heretter blir det å trave mer i klesbutikkene og finne klær som passer med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 19. juni 2007 #163 Del Skrevet 19. juni 2007 Nå har jeg bestilt denne skjønne kjolen fra asos! Her ser en flere detaljer. Jeg kjøpte den i blå. Bare måtte ha den da jeg så den! Gleder meg til den kommer i posten og håper den passer. Bestilte i str 6. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 19. juni 2007 #164 Del Skrevet 19. juni 2007 Så søt den kjolen var :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 19. juni 2007 #165 Del Skrevet 19. juni 2007 Ja, og på salg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 28. juni 2007 #166 Del Skrevet 28. juni 2007 De siste dagene har jeg holdt kortet varmt! Jeg har kjøpt: Et rødt bredt midjebelte Hvit kjole/tunika Sort tights Hvit/kremhvit bukse/jeans med litt stretch i Søte små sommerpensko - de minste skoene jeg har nå tror jeg. De er bare rålekre! Brunt slangeskinnmønstret a la remmer/stropper foran oppå like før tærne og liten høy hæl og en slags blomst av strasstener oppå remmene. Litt dårlig på å forklare, men de er bare rålekre og selv om de er bittesmå, så ser foten bitteliten ut også! Sort 3/4-ermet omslagsbluse - den er bare kjempefin! Hvit singlet Sort singlet Er veldig fornøyd med de siste dagene's shopping og nå er det shoppestopp en stund! (Leter fortsatt etter en litt fin cardigan og en hvit bh som er pen samtidig som den ikke synes under topper) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 28. juni 2007 #167 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) ....Pluss leter etter den perfekte hvite, ikke gjennomsiktige sommerkjolen.... Endret 28. juni 2007 av Tanita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 28. juni 2007 #168 Del Skrevet 28. juni 2007 Nå har jeg bestilt denne skjønne kjolen fra asos! Her ser en flere detaljer. Jeg kjøpte den i blå. Bare måtte ha den da jeg så den! Gleder meg til den kommer i posten og håper den passer. Bestilte i str 6. :rosasmil: Kjempefin kjole! Jeg elsker slike ermer, har en del topper som er slike ermer på, så går de inn i livet (mon tro hva det heter på fagsproget?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 30. juni 2007 #169 Del Skrevet 30. juni 2007 Siste innkjøp er disse! De er jeg kjempefornøyd med, har lett en stund etter fine pumps. Og de er så enkle og kan brukes til alt. Bukser, skjørt og kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 30. juni 2007 #170 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Siste bestilling er denne sorte kjolen. De vil passe de nye skoene og så liker jeg at den er 3/4-ermet. Endret 30. juni 2007 av Tanita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 30. juni 2007 #171 Del Skrevet 30. juni 2007 Skal si du har shoppet :-D Jeg vil å Det har åpnet en ny skobutikk for et par uker siden men jeg har ikke vært inni den engang. Lite penger/prioritere siste del på lappen og ekstremt mye jobbing og oppussing/flytting. Men i mellomtiden koser jeg meg med å se på alle tingene dere andre har kjøpt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 30. juni 2007 #172 Del Skrevet 30. juni 2007 Ønskeliste: Bolero noe a la denne Sort tynn cardigan Hvit bh Flere tights Linjakke eller liknende Bikinihipster eller liten surfeshorts Hvit sommerkjole som ikke er gjennomsiktig Pilotsolbriller Sort litt glatt (ikke satin, ikke så glatt) pen/dressbukse Ny hvit veske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 30. juni 2007 #173 Del Skrevet 30. juni 2007 Skal si du har shoppet :-D Jeg vil å Det har åpnet en ny skobutikk for et par uker siden men jeg har ikke vært inni den engang. Lite penger/prioritere siste del på lappen og ekstremt mye jobbing og oppussing/flytting. Men i mellomtiden koser jeg meg med å se på alle tingene dere andre har kjøpt :-D Ja, det har blitt endel shopping i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 1. juli 2007 #174 Del Skrevet 1. juli 2007 Samme bolero kunne jeg tenke meg. Takk for hilsen i dagboka. Hvordan Birma hadde du? Ble ganske nysgjerrig nå vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 1. juli 2007 #175 Del Skrevet 1. juli 2007 Samme bolero kunne jeg tenke meg. Takk for hilsen i dagboka. Hvordan Birma hadde du? Ble ganske nysgjerrig nå vettu. Hun var brunmasket. Kjempesøt og kosete liten pus. Dessverre ble hun syk like før hun fylte ett år og måtte avlives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 2. juli 2007 #176 Del Skrevet 2. juli 2007 Hun var brunmasket. Kjempesøt og kosete liten pus. Dessverre ble hun syk like før hun fylte ett år og måtte avlives. Ah, som mamman til Jessi, det. Synd at det skjedde da. Sånt er trist... Har du forresten sett i noen butikk hvor man finner sånne boleroer du linket til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 6. juli 2007 #177 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Nei jeg leter men finner ingen boleroer som ligner denne. Den er veldig fin, så jeg håper jeg en dag finner en. Idag ble det shopping igjen, det er så mye salg - kan ikke unnvære det! :D Rødt smalt belte (bikbok) Ny foundation fra Chanel, teint innocence. Ny pinsett Sort langermet strikket bolero, den er kjempefin og fine detaljer på den. Men passer nok best på vinteren, eller grei å bruke ute om kvelden hvis det blir kaldt. (bikbok) Hvitt kort skjørt med blomsterbroderier i, i en litt mer beige/offwhite farve, fin til litt finere bruk (bikbok) Offwhite gjennomsiktige tights med mønster og blonder i (bikbok) Lysegule capris som slutter like under kneet, men må bytte de for de ble for små! Må ha str small istedet for xs. Bikbok er små i størrelsene på bukser, og bra er det! :rosasmil: Sort enkel basic topp (H&M) Beige/gråbeige smalt miniskjørt som slutter litt over knærne, med knapper hele veien foran. Kjempefint og elegant. (H&M) Sort kjole med knapper på og lommer på helt nederst (vero moda) - kjempefin med den gjennomsiktige tightsen til. Grå og rosa-stripete kortermet kjole/t-skjorte, ser nesten ut som nattkjole men med belte i livet og tights til blir det stilig. Pluss pumps. (H&M) Jeg avbrøt shoppestoppen idag, men nå er det virkelig stopp. Må prøve å få råd til tur i sommer. :rødme: Likevel, skriver en liste over ting jeg fortsatt "trenger". * Hvit bh * Tights tights tights * flere basic topper i sort og hvitt Endret 11. juli 2007 av Tanita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 7. juli 2007 #178 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Ah, digg. Masse shopping Du har ikke dumpa over en off-white hekla bolero, vel? :klø: Leter etter en sånn en jeg og. Endret 7. juli 2007 av Frøken Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 8. juli 2007 #179 Del Skrevet 8. juli 2007 Nei jeg har ikke funnet noen enda, men jeg må kanskje bevege meg litt utenfor de butikkene jeg vanligvis shopper på. Kanskje finne Zara og se der også. Pluss Lene V og Risøe og slike butikker. Jeg MÅ ha en litt tynnere bolero enn denne jeg har nå som er ny, den blir litt for varm til å kun skjule og ikke varme. Skulle gjerne shoppa akkurat den som er på bildet, fra YOOX siden det er designerklær på salg, men likevel blir det jo dyrt og så blir det kanskje toll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 8. juli 2007 #180 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har en slik strikket off-white bolero.. Kjøpte den på bik-bok i høst jeg tror ikke den er i salg fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå