Gå til innhold

Shoppingbag!

Gjest Tanita

Anbefalte innlegg

Gjest Tanita

Ok! :) får holde øynene åpne og se. Har en hvit jakke som er i bare blondestoffliknende. Den er 3/4 ermer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frøken Titt
Jeg har en slik strikket off-white bolero.. Kjøpte den på bik-bok i høst jeg tror ikke den er i salg fortsatt.

Søren. Ja daså. Man får lete litt i forskjellige butikker da. :)

Har en hvit cardigan da, men har veldig lyst på noe litt kortere og lettere. I et lett heklet stoff eller no. :D

Bare å lete. :) 3/4 ermer er kjempe fint på jakker spesielt. og da tenker jeg ikke på topper, men blazere, kåper og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Shoppestopp yeah right...

Tror nesten jeg kan begynne å bruke tittelen shopoholiker jeg. For idag ble det shopping igjen! Jeg skulle egentlig bytte en piratbukse, og så var den ikke fin på i andre størrelser heller, så jeg måtte bytte i et annet plagg, og da fant jeg en søt lilla litt lang topp i a-form med vaffelkrepp foran og firkantet utskjæring og litt puffermer i syrinlilla/lyselilla. Den var så lekker! Og en svart topp i samme modell men med knapper på og litt andre detaljer. Pluss en svart tights med blondekant som stopper midt på leggen. Og så kjøpte jeg meg et par sorte solbriller på H&M, billigsolbriller det ikke er så farlig å miste om det skulle skje. Jeg likte de veldig godt da, så selv om de er billige ville det vært kjipt å mistet de.

For et par dager siden fikk jeg også den nyeste kjolen jeg bestilte fra ASOS, og den var bare så søt! Den var enda finere enn på bildene.

Men nå er det virkelig stopp så nå leser jeg slikt som: 10 tegn på at du er en shopoholiker, Shopaholicsdaily.com,

The Fashioniste og for dere som ikke er det enda, kan dere lese dette: How to become a shopaholic! :lol:

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppestopp yeah right...

Tror nesten jeg kan begynne å bruke tittelen shopoholiker jeg. For idag ble det shopping igjen!

Skjønner hvordan du har det! Nå er jeg på landet for sommeren, men når jeg er i byen kan jeg handle hver dag. Var en tur i går med min bror og hans forlovede, og hadde lyst på så mye, men det ble litt pinlig å handle så mye når de ikke handlet noen ting, så da begrenset jeg meg veldig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Ja, det er vanskelig å begrense seg. Det er så mye som frister! Idag fikk jeg høst/vinter-katalogen fra LaRedoute i postkassa. Mye fint som frister der, men jeg skal kun bruke katalogen til inspirasjon i høst. Det er sommer nå, og mye morsommere med sommerklær! Iallefall akkurat nå... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er vanskelig å begrense seg. Det er så mye som frister! Idag fikk jeg høst/vinter-katalogen fra LaRedoute i postkassa. Mye fint som frister der, men jeg skal kun bruke katalogen til inspirasjon i høst. Det er sommer nå, og mye morsommere med sommerklær! Iallefall akkurat nå... :lol:

LaRedoute får jeg ikke katalog fra, kanskje jeg må se på nettsidene.. :sjenert: Har bestilt en hel del fra H&M sin høst/vinter-katalog da, så jeg må vel holde litt tilbake igjen :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Idag fikk jeg høst/vinter-katalogen fra LaRedoute i postkassa. Mye fint som frister der, men jeg skal kun bruke katalogen til inspirasjon i høst. Det er sommer nå, og mye morsommere med sommerklær! Iallefall akkurat nå... :lol:

Den fikk jeg i går også. Har ikke åpnet den enda, men kanskje i kveld. Tror nok jeg også må nøye meg med å bruke den til inspirasjon (selv om jeg gleder meg til å gå i varme, myke gensere, kåper og sånt.. Jeg skylder på regnet :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Idag fikk jeg høst/vinter-katalogen fra LaRedoute i postkassa. Mye fint som frister der, men jeg skal kun bruke katalogen til inspirasjon i høst. Det er sommer nå, og mye morsommere med sommerklær! Iallefall akkurat nå... :lol:

Hehe, jeg har allerede bestilt noe jeg. Og her sitter jeg solbrent og god i sommerklær. De skoene du viste har jeg ikke sett, men fytti de var stilige. :)

Edit: skoene var ikke fra la redoute, nei :sprettoy:

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tanita

Ja skulle gjerne hatt de skoene håper de har de også nåt jeg får lønning. :)

Hvilke sko skal du kjøpe fra LaRedoute Tweek? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Ble ikke så jeg bestilte de skoene for vil ikke betale ekstra og ekstra pga toll og sånt så jeg skal holde utkikk etter de i butikkene så dukker det liknende sko forhåpentlig opp et sted. :)

Jeg har bestilt meg ny balsam, TIGI Bedhead Self absorbed. :) Har ikke prøvd den før, så jeg håper den vil passe til håret mitt, den skal visst gi masse fukt og det trenger mitt tørre hår. :) Og så skal den lukte godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frøken Titt

Den har jeg prøvd. Passa ikke mitt hår, men jeg har "hestehår", da. Ga det til ei venninne. Hun likte den godt, så hver sin hårtype, ja. :)

Søte flasker er det i allefall. Har en ubrukt shampo og balsam fra Tigi...til pynt. Ser ut som om man kan spise det... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Fikk den i posten idag så skal prøve den ikveld. Lukta himmelsk! Fruktig, litt sitrus a la lime. Nydelig duft iallefall! :)

Har bestemt meg for å prøve å slutte å røyke. Litt vanskelig, men så langt idag har jeg ikke røkt en eneste sigarett! Det er bra til meg å være, vanligvis er det første jeg gjør når jeg kommer hjem å ta en røyk for å belønne meg selv etter en lang dag på jobben. Nå får jeg erstatte det med en kopp te istedet og spare masse penger på det! :kaffekopp:

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Self absorbed balsamen synes jeg er god, men shampoen anbefales ikke- den gjør ingenting for mitt hår ihvertfall- blir bare striere og vanskeligere å ha med å gjøre. Sammen med balsamen fungerer det greit, men balsamen kan likegodt brukes sammen med hvilken som helst shampo tror nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...