Pasha Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #141 Del Skrevet 2. februar 2007 Den er bare litt godt gjemt om dagen... glemmer den liksom litt bort. men snart er det sesongstart og da skal det nok komme nioen bekjennelser ja (så for vi se hvor glad jeg blir i keiko) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 2. februar 2007 #142 Del Skrevet 2. februar 2007 Er det han som stakk fra Viking det hvor det var så viktig at trenere ble behandlet ordentlig men hvor det ikke var så nøye likevel når han selv skulle inn i Lillestrøm. Da var det plutselig helt greit at forrige trener ble sparket på dagen omtrent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #143 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er han ja... og ja.. jeg liker han ikke. (men dersom han gir oss gull så kan jeg tenke på om jeg skal vudere å like han littegranne... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 2. februar 2007 #144 Del Skrevet 2. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #145 Del Skrevet 2. februar 2007 men jeg liker nå uwe bedre uannsett jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. februar 2007 #146 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg liker Tom Nordlie! Har vært på foredrag med ham en gang, og jeg ble veldig overrasket over hvor ærlig han var, og hvor sympatisk han fremstod. En knakandes god trener er han også. Ha en fin helg, Pasha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #147 Del Skrevet 2. februar 2007 God helg til deg oså kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 2. februar 2007 #148 Del Skrevet 2. februar 2007 God helg til tålmodige Pasha! Hilsen masekoppen Svimle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #149 Del Skrevet 2. februar 2007 bare hyggelig å hjelpe vet du svimle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. februar 2007 #150 Del Skrevet 9. februar 2007 Innom med en helgeklem jeg bare...sånn aller snarest!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 9. februar 2007 #151 Del Skrevet 9. februar 2007 Den er bare litt godt gjemt om dagen... glemmer den liksom litt bort. men snart er det sesongstart og da skal det nok komme nioen bekjennelser ja (så for vi se hvor glad jeg blir i keiko) ← Ja, stemmer det. Fugla har jo fått Keiko de nå ja... :misunnelig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #152 Del Skrevet 9. februar 2007 jammen jeg vil ikke ha keiko! jeg vil ha røsler... og siden lommeboka ikke ville ha røsler så vil jeg ha solbakken.. ikke en stor hval helge til deg og madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. februar 2007 #153 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg vil heller ikke ha Keiko, har igrunn begravet hele lsk-hjertet mitt etter han ble trener, men bare midlertidig altså. Regner med at jeg våkner igjen når det nærmer seg sesongstart, og gjør de de bra da så vil jeg nok like Tom Nordlie jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #154 Del Skrevet 9. februar 2007 jeg skal godkjenne han dersom han gir oss gull i enten serie, roayl leuge eller cupen... og aller helst alle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. februar 2007 #155 Del Skrevet 10. februar 2007 Ååå du kommer nok til å forgude den mannen til slutt, tror du ikke?? Ha en strålende helg, Pasha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #156 Del Skrevet 10. februar 2007 vi får nå se på det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #157 Del Skrevet 11. februar 2007 sliiiiiten i dag jeg festing tar på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 11. februar 2007 #158 Del Skrevet 11. februar 2007 jeg skal godkjenne han dersom han gir oss gull i enten serie, roayl leuge eller cupen... og aller helst alle 3 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. februar 2007 #159 Del Skrevet 11. februar 2007 jeg skal godkjenne han dersom han gir oss gull i enten serie, roayl leuge eller cupen... og aller helst alle 3 ← Det kommer nok jeg til å gjøre også da, ja, om han gir oss tre gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 11. februar 2007 #160 Del Skrevet 11. februar 2007 sliiiiiten i dag jeg festing tar på det ← Vært dødssliten og dårlig i dag jeg også. Noe herk er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå