Gå til innhold

En kanarifugl bekjennelser


Pasha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg vurderer sterkt om jeg skal begynne med det. Kan jo hende jeg forandrer mening til helga igjen da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig slitsomt å feste ja! :ler: Kjenner liksom at jeg ikke er 19-20 år lenger!! ;) Jeg har også en tendens til å love dyrt og hellig at jeg ALDRI mer skal drikke etter en skikkelig rotbløyte...det varer selvsagt aldri...kanskje med unntak av akkurat nå!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde kanskje komme med litt mer bekjennelser her ja.. blir litt glemt denne boka her.. men siden det er en kanarifuglels bekjennelser kan jeg jo komme litt inn på det..

Vi banket søpla 3-0 :hoppe:

og guttene mine havnet i slosskamp... :sjenert: sånn går det nok når man har et riise navn og man snubler i en engelskmann som tydligvis ikke var noen riise fan.. dvs var jo ikke han lillebror riise snublet i som ble sur,, men kameraten hans..

Ellers går dagene som de pleier.. masse jobb og lite fritid.. men det er bare sånn det er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom det ikke betyr noe på denne tida av året, så er det alltid morro å banke enga :hoppe:. Håper de fortsetter med det da, når det virkelig gjelder om ikke så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alltid moro når man banker enga ja... tidspunkt og viktighet på kampen er ikke viktig..

men så klart.. lite slår semifinalen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen har jeg fri :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Det skal bli deilig det! Har ingen spesielle planer i grunn.. få vasket litt klær og ryddet litt, så burde jeg reise på butikken så vi har litt mat til helga.. en tur på senteret burde jeg også reise.. må ha kattesand,, evt gjøre det på lørdagsmorgenen..

men ellers skal jeg bare slappe av :kaffe:

(og det er en te-kopp altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:kaffe: Skål!! Jeg skåler også med te altså!!...eller eventuelt kakao!!Så deilig med fredagsfri da!! Det burde alle hatt innimellom!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredagsfri er veldig deilig ja.. og burde vært en menneskerett egentlig :ler:

kakao går jo også greit ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagsfri er gull, er så godt å sitte der med en te- :kaffe: , og bare kose seg. Jeg hadde fri mandag denne uka, det funka det og ;) .

God helg til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De med gul og svart drakt og en trener med stor mage er de beste :Nikke:

:ler: da har jeg lært. Ikke di med blå og hvit med ny stadion i stavanger altså?? ;)

Ha en superstrålende helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke de nei.. selv om de har en mye bedre trener enn den klumpen vi har endt opp med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Jeg vil bare hilse på! :vinke:

Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. :)

Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! :overrasket: )

Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke:

Hihi, ja Pasha, måtte jo få en liten hilsen du også!

Hilsen Colargol -moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...