Gå til innhold

En kanarifugl bekjennelser


Pasha

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg ikke har noen drakt :sjenert: Men jeg har det meste annet da, så jeg får da vist hvilket lag jeg hører med likevel! Min samboer er Skeid-kvasi-supporter han, så han bryr jeg meg ikke stort om ;)

Skulle ønske de skulle spille i morra, er lenge til mandag da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulva35

Enig, skulle også ønske kampen var i dag. Men det er herlig å tenke på at LSK kommer til og vinne og at RBK tapte mot Stabæk i går da :hoho: En trøst mens vi venter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedlig at kampen ikke er før i morgen ja.. det blir jo så lenge å vente det jo.

heldigvis banket jo stabæk rosensorg i går da :hoppe:

i kampen brann-enga er jeg litt delt i dag... dumt dersom brann vinner.. da de har like mange poeng som oss.. men liker ikke at enga skal få 3 poeng heller...

trur jeg skal håpe på uavgjort jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Helt enig med deg Pasha. Poengdeling er det beste i kampen mellom Brann og Vålerenga, selv om jeg ikke unner Vålerenga et eneste poeng ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Åsså vant Brann med 4 mål :sur::sur: Nå MÅ Lillestrøm vinne i dag og minst med 4 mål for å toppe tabellen :forvirret:

Dritnervøs jeg nå. Og håper jeg :hoppe: og :hoppe: senere i kveld.

Tvi tvi kanarifans :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det alltid er utrolig deilig når enga går på en real smell var det jo litt dumt at brann måtte vinne 4-1 da... men vi satser på at brann snart går på en smell og havner bak oss på tabellen :sjarmor:

Snart kampstart :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja. .så ble det bare uavgjort i går..

men heldigvis mange kamper igjen.. med mange seire for fugla og mange tap for enga, rosenborg og brann :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, de andre lagene vil sikkert drite seg ut mange ganger i løpet av sesongen, men likevel irriterer det ene poenget fra i går meg :forvirret: . Det var ganske så unødvendig det der synes jeg, de burde jo vunnet greit over 10 mann fra Strømsgodset. Men det er jo ikke krise fordet da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, vi skal vel overleve resten av serien for det.

har fått skaffet meg billetter til vikingkampen og det pleier sjelden å gå dårlig for fugla når jeg er på banen. De har faktsik aldri tapt en kamp så lenge jeg har vært på kamp.. bare vunnet eller spilt uavgjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vente en ekstra dag igjen :forvirret: Men det er jo hyggelig at kampen går på tv da, selvom jeg selvfølgelig skal være på Åråsen imorra :hoppe: Skal du på kampen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅh det var en deilig kveld i går ja.

Lyn fikk bank :hoppe: :hoppe: :hoppe:

og vi inntok tabelltoppen :hoppe.

FORZA FUGLA!!

og om 2 uker er det vikingkamp og dit skal jeg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ulva35

Jeg også, for jeg bor jo på sørvestlandet, men heier ikke på Viking for det. Mannen min og jeg skal dit og heie på hvert vårt lag :ler:

Gleder meg :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: Det var en morsom kamp!! Og selvom ingen spør om hvem som ledet etter 4 runder når sesongen er slutt, så er det stas å lede! :)

Blir nok ingen stavangertur på meg, men får jeg med meg de fleste hjemmekampene på en sesong, så er jeg igrunn godt fornøyd med det.

Ha en fin 1. mai videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35
:forvirret: Der surra jeg også gitt :rodme: Klart det er, de hadde jo hjemmekamp nå. Og da er ikke jeg der, men når de kommer hit, da er jeg på plass :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...