Fibonacci Skrevet 28. mars 2007 #861 Del Skrevet 28. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #862 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei Grooo, Skytte, Cr@sh og LT! Grooo, var forresten i Askim en rask tur i går med mamma. Shoppet litt klær i en av barnebutikkene inn på det lille senteret (faen så dyrt!). SKulle bare være der den dagen så sendte deg ingen sms For andre natten på rad har mr T sovet godt! Dvs at han har fått mat en gang rundt midnatt og i dag sov han helt til over 07!!! Det er så uvandt, men kan jaggu get used to it! Nå sover minsten en liten lur. Når han våkner skal han få på klær og leveres hos min tante (hun passer jo hver torsdag). Jeg skal ta sol (for å svi bort cerazette-kvisene), spise lunsj på Åpent Bakeri, gå tur med bikkja og kose meg hjemme med symaskinen. Mannen henter T hos tante etter jobb. Jeg skal derimot til svigers og hente masse stoff hun har lagret på loftet . Gleder meg til å se hvaffårno retrogreier hun har Været er topp, jeg er uthvilt og livet er herlig. Kan man ønske seg noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 29. mars 2007 #863 Del Skrevet 29. mars 2007 Håper du får en fin "fridag"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #864 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei Karius Dagen er blitt enda bedre! Jeg fikk igjen 11.000 og mannen 13.000 kr på skatten . Nå mangler vi bare barnehageplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 29. mars 2007 #865 Del Skrevet 29. mars 2007 Oj! SKATTEN! Den har jeg ikke tenkt på. Men vi får jo forresten ikke vite noe før til høsten. Og før det skal vi sloss med de PYTON næringsoppgaveselvangivelsene. Sorry, skal ikke spre dårlige vibber når du var i så godt humør. PS: Det er en viss fare for at miiip snart forsvinner og gjenoppstår som kaffedama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. april 2007 #866 Del Skrevet 3. april 2007 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 4. april 2007 #867 Del Skrevet 4. april 2007 God påske godt og få igjen noe på skatten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. april 2007 Forfatter #868 Del Skrevet 7. april 2007 Hei kjære venner og andre som stikker innom Lenge siden jeg har vært her inne og det skyldes egentlig mangt, men spesielt det fine været som har regjert hovedstaden. I skrivende stund sitter jeg på hytta på Beito (ære være bredbånd!) og venter på at svigermor skal bli ferdig med nok et kongemåltid. Vi kom opp på hytta på onsdag formiddag og drar hjem igjen i morgon bitti om været ikke lokker oss til å bli noen timer lengre. Her har egentlig været vært topp, men det har blåst noe inni hampen. I dag fikk vi vår første skitur og vi testet den nye pulken med mr T. Han stortrivdes og sovnet underveis. Kl 13 dro vi til noen venner av svigers og hadde påskerenn. Jeg tok seieren hjem på damesiden (for tredje gang på fire år) og reddet familiens ære . Vi er rundt 20 stykker som har påskerenn på denne hytta hvert år. Minsten oppførte seg skikkelig og sjarmerte de fleste. Vi var ikke hjemme før kl 18.30 så det ble mange timer for ham ute i det fri. Vi trenger en vinddress!!! Nå er det jaggu ikke lenge til jeg begynner å jobbe på min nye jobb. Blir spennenede, rart, trist, utfordrende og morsomt! Gleder meg til å være med andre voksne mennesker og at mannen min skal ha Theodor og voff hjemme i en og en halv måned. Blir godt for ham å oppleve det jeg har gjort de siste syv månedene. Håper dere alle har en finfin påske og at dere tilgir meg fra mitt fravær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. april 2007 Forfatter #869 Del Skrevet 7. april 2007 Jo forresten. Jeg trenger HJELP! Prøver å søke etter oppskrift jeg la ut for lenge siden på FRANSK SJOKOLADEKAKE. Noen som kan hjelpe meg??? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. april 2007 #870 Del Skrevet 7. april 2007 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...dpost&p=4173256 Kanskje det er denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. april 2007 Forfatter #871 Del Skrevet 7. april 2007 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...dpost&p=4173256 Kanskje det er denne?? ← Tusen takk for forsøket, iss, men det er jeg som har lagt ut oppskriften. Tror den ligger både i graviddagboken min og i denne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 7. april 2007 #872 Del Skrevet 7. april 2007 Hei Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. april 2007 #873 Del Skrevet 7. april 2007 Lite å gjøre idag jeg se http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...dpost&p=2856492 Her er den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. april 2007 Forfatter #874 Del Skrevet 9. april 2007 Hei Kaffidamo iss: Selv den oppskriften var feil . Er nå hjemme og fikk scannet den inn og sendt til a svigermor ------------------------------- Siste nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. april 2007 Forfatter #875 Del Skrevet 9. april 2007 Jo forresten, vi har noen gode nyheter også . Mr T satte seg opp selv fra krabbende stilling for første gang i går? Nå jobber han for gjentakelse Så nå klarer han dette: - åling - reise seg opp i stående (særlig i badebalja) - sette seg opp - krabber litt m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 9. april 2007 #876 Del Skrevet 9. april 2007 Hvordan var den andre kaka? det er så morro nå, for det skjer så mye med barna fremover... Når hadde T bursdag igjen? klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 9. april 2007 #877 Del Skrevet 9. april 2007 Høres ut som dere har hatt en knall påskeferie! Blir spennende å høre hvordan det går på jobb, når starter du? Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. april 2007 #878 Del Skrevet 10. april 2007 Innom med en Så flink Mr. T er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 10. april 2007 #879 Del Skrevet 10. april 2007 Skjønner det er vemodig dette med ammingen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. april 2007 Forfatter #880 Del Skrevet 10. april 2007 Felicity: Den andre kaken er sånn som er deilig og klissete i midten! Theodor er født 29. august. Karius: Nei, det blir så spennende! Håper dere har hatt en kjempe fin påske Cr@sh: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå