Murmelmy Skrevet 9. april 2007 #1 Del Skrevet 9. april 2007 Minsten er nå 7 1/2 mnd og ammer kun om kveld og natt, kanskje litt på morgenen. Saken er den at jeg ikke har noe særlig melk igjen og da blir jo ikke poden mett. Han er helt uinteressert om dagen så da gir vi oss. JEg begynner å jobbe om drøye to uker. Synes dette er leit... Hadde aldri trodd jeg skulle kose meg så fælt med ammingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dittin Skrevet 9. april 2007 #2 Del Skrevet 9. april 2007 sjønner litt hvordan du har det! jeg fikk plutselig ny jobb, og måtte begynne på dagen og plutselig var det nesten slutt på amminga. men jeg har heldigvis melk enda, så vi har enda kveldskosen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. april 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 9. april 2007 En annen grunn til at jeg slutter er fordi jeg tror jeg må begynne på noe for psoriasisen som har kommet sterkt tilbake etter at jeg fikk poden (sikkert pga stress og hormonforandring). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermula Skrevet 9. april 2007 #4 Del Skrevet 9. april 2007 Ellers går det an å "koseamme" ganske lenge, selv om det ikke er så mye melk ijgne. Dersom ... man ikke går på medisiner som ikke er bra knyttet til amming da. Det går nok bra uansett! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. april 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 9. april 2007 Kortison og amming går ikke sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. april 2007 #6 Del Skrevet 9. april 2007 Det er lov å være lei seg for det. Forsøk bare å få en avslutning sammen med mbarnet ditt, om du forstår. Brå slutt kan gjøre unødvendig vondt. Jeg måtte gi meg pga plutselig sykdom og for barnet var plutselig både mamma og puppen borte, og vi har måttet jobbe med en sorgprosess i steden. Det var litt stussligstuen for mor også. Nå er melken tilbake, men nå er det slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 10. april 2007 #7 Del Skrevet 10. april 2007 Vi er i gang med den prosessen her også, Murmel, selvom det ikke er noen trøst akkurat. Her er det pga biting og liten interesse...det er vemodig - men vi får tenke at vi har vært heldige som har fått amme i det hele tatt da, og såpass lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå