Dråpe Skrevet 18. mars 2007 #841 Del Skrevet 18. mars 2007 Heisann! Så kjedelig med feber for lillegutt, er det tenner på gang kanskje? Har han fått noen enda forresten? Gullet mitt fikk sin første på fredag - stor stas i heimen. Håper ikke turen til mamman din blir avlyst da, selvom det kanskje er greiest å være hjemme når han ikke er i form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 18. mars 2007 #842 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei. Jeg måtte betale for å lese artikkelen, men så bilde av dere da Håper T blir bedre. A, hadde 39.5 har på fredag, og i går var den plutselig helt borte... Men det er godt. Håper hun blir frisk igjen nå... God søndag. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #843 Del Skrevet 18. mars 2007 Ronja: Takk, veldig hyggelig Dråpe: T har aldri hatt feber før og heller ei vært så pjusk som han er nå. Likevel så er han jo ikke farlig syk. Han har fått en stikkpille. Feberem er nå 38.5, mot 36.7 som han normalt er. Felicity: Du kan lese artikkelen her. Det er endel faktiske feil i den, men alti alt er det god bærereklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 19. mars 2007 #844 Del Skrevet 19. mars 2007 Flott bilde av deg og mr T! Til tross for litt feil, så var det jo god reklame! Heia Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #845 Del Skrevet 19. mars 2007 Uææææææææ... -------------------------------------------------------------------------------- ...jeg la i går ut graviditetsklær på finn.no. Nå nettopp ringte en kar (?) fra skjult nr og ville komme å se på det før kl 14 i dag. Er bombesikker på at det var en mann. Jeg forklarte at jeg ikke var hjemme i dag, men skjønte at hans "bedre halvdel" gjerne ville prøve dem før kjøp. "Nei, de er til meg. Gjør det noe?" Uææææ, hvordan reagerer man på dette? Får helt frysninger og ble jommen litt redd. Man er jo litt sårbar om noen kommer hjem til deg når du er alene... Ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 19. mars 2007 #846 Del Skrevet 19. mars 2007 Sikker på at han ikke bare tuller med deg? Og ikke møter opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 19. mars 2007 #847 Del Skrevet 19. mars 2007 Uææææææææ... -------------------------------------------------------------------------------- ...jeg la i går ut graviditetsklær på finn.no. Nå nettopp ringte en kar (?) fra skjult nr og ville komme å se på det før kl 14 i dag. Er bombesikker på at det var en mann. Jeg forklarte at jeg ikke var hjemme i dag, men skjønte at hans "bedre halvdel" gjerne ville prøve dem før kjøp. "Nei, de er til meg. Gjør det noe?" Uææææ, hvordan reagerer man på dette? Får helt frysninger og ble jommen litt redd. Man er jo litt sårbar om noen kommer hjem til deg når du er alene... Ekkelt! ← Det er nok best å holde seg unna ham, det er mitt råd ihvertfall. Ihvertfall hvis du er alene hjemme med T og voffen. Skal du selge klærne dine? Skulle ikke dere ha to tette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #848 Del Skrevet 19. mars 2007 Murf: Han har kjøpt en bukse fra en av SM venninnene mine idaC: Jeg tar rett og slett ikke telefonen neste gang det ringer fra skjult nr . Vi startet igjen på prøvingen neste vår/sommer men har ingen planer om å bli så stor igjen . Har fått ny jobb vøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 19. mars 2007 #849 Del Skrevet 19. mars 2007 Aldri om jeg hadde tatt i mot besøk av en mann som ringer fra skjult nummer og samtidig kjøper graviditesklær. Hvordan er formen til T i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #850 Del Skrevet 19. mars 2007 Aldri om jeg hadde tatt i mot besøk av en mann som ringer fra skjult nummer og samtidig kjøper graviditesklær. Hvordan er formen til T i dag? ← Hei snuppa! Formen til T er så där. Han var piggere etter en febernedsettende i morges. Han var oppi 39.2 da mannen stod opp med ham. Nå har han 38.5 og har ikke fått noen flere stikkpiller siden den kl 07. Veldig mammakosete er han i hvertfall . I stad sovnet han ved siden av meg mens han koste med genseren min. Han som liker best å sove alene. I natt krøp han etter meg hver gang jeg flyttet på ham *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. mars 2007 #851 Del Skrevet 19. mars 2007 For en rar mann! :klø: Håper formen til T kommer seg fort! Stoffet er nå der det skal være! (Vurderte å ta en "ja, og så har jeg en bag med stoff" på flyplassen ved innsjekking, men turde ikke... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. mars 2007 #852 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg husker jeg hadde en mann som ringte på brudekjolen min, han skulle "gifte" seg og trengte en kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. mars 2007 #853 Del Skrevet 19. mars 2007 Urk, ikke artig med slike telefoner. Kjipt at T er syk, vi hadde jo gledet oss sånn til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 22. mars 2007 #854 Del Skrevet 22. mars 2007 Heisann! Inne og redder deg fra side tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 22. mars 2007 #855 Del Skrevet 22. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. mars 2007 #856 Del Skrevet 22. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #857 Del Skrevet 24. mars 2007 miiip: hadde likt å se ansiktet på "damen" bak skranken liv: Har hørt om flere som har fått menn ringende på kjoler. Jeg hadde en transseksuell som ringte på min :overraskte: Grooo: Tenker jeg drar til mamma på onsdag nå til uken og blir noen dager Murf: Takk, du er en reddende engel. Tror aldri jeg har vært så langt nede før MissS og LT: STOR --------------------------------------------- Dagboken er offisielt forsømt! Dagene går i ett og når det i tillegg er sol og fint vær så er vi ikke mye innendørs. Når vi så er så går tiden med til sying og leking med min lille gullgutt. Utviklingen på minsten går i rasende tempo. Han åler seg dit han vil, sitter, står (med pass) og reiser seg opp i badebalja . Prøver å lokke ham til å si "mamma", men der har jeg ikke kommet så langt . Fra lørdag til tirsdag var han syk med feber og skikkelig mammagutt. Koste meg glugg i hjel. Merker det henger litt igjen og han er mer kosete med meg enn med pappan (til fars store forergelse). Var på åpen HS på mandag og han veier nå 9 kilo. Gode gutten . I helgen skal vi bare være hjemme og kose oss. Nettene har ikke vært så bra siden han ble syk og lå i vår seng i to dager. MEN, ser lyset i tunnelen etter at han sov fra 18.30-05.45 med mat kl 01 og når han sto opp. Mannen min er jo så snill og tar T hver morgen i ukedagene så i helgen tenkte jeg han skulle få sove ut så lenge han orket (i dag våknet han 08 av voff som løp runder i leiligheten. Han var nyvasket etter å ha rullet seg i møkk på morgenturen ). Ha en super dag, jenter! Og TAKK for at dere holder bokji varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 24. mars 2007 #858 Del Skrevet 24. mars 2007 Har ingen planer torsdag og fredag, annet enn legetime fredag klokka ni fordi en rød golf kjørte inn i baken på meg på onsdag. Greit å få sjekka nakken. Kan du ikke sende en sms eller ta kontakt på msn eller noe hvis du vil finne på noe, jeg er for skjelden innom her til å få med meg om du skriver noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. mars 2007 #859 Del Skrevet 27. mars 2007 Oh my GOD for en ekkel fyr usj usj.....Det er altså så mye rart i denne verden og g føler meg ikke helt åpen for riktig alt nei T er jo så flink!! Plutselig så løper han rundt og roper mamma! Det må være fint å høre på...Sondre sier Bappa og dadda men det er nok ikke helt bevisst nei Kos dere i godværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2007 #860 Del Skrevet 28. mars 2007 Innom med en Flott artikkel om bæring og med fint bilde av dere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå