Murmelmy Skrevet 14. november 2006 Forfatter #241 Del Skrevet 14. november 2006 OI, så koselig med mange hilsner! Kverris: Her er det full stopp på str 56 i bodyer. Da blir det V-hals . Noe 62 og noe 68 . Puddingene våre er fine og store! Cr@sh: Så koselig! LT: Koste meg LinKri: Snuppa vokser som bare det miiip: Kokos Monja: De vokser overraskende fort , men fine er de . Helt utrolig forresten hvor stor forskjell det er på størrelsene... liv: Hvilken dato ble han født? Theo kom til 29. august, så det er ikke så stor forskjell på dem søndagsengel: Godt å se deg . Det går veldig bra her, men i kveld merker jeg at jeg er sliten... les nedenfor. Grooo: Tudelu! Søte M. Bli og fornøyd . Vi ønsker oss også klær i str 74 til jul. SYnes det er for stort å ønske seg str 80 i.o.m at han da egentlig skal være ett år og det er en helt annen årstid enn nå. Også gleder jeg meg til ¨shoppe litt til våren selv...:sjenert ---------------------------------------------- Treff var veldig koselig - som alltid. T var i dårlig humør, og jentene fikk virkelig oppleve et lydnivå utenom det vanlige (ikke sant Murf? Så du hadde fingeren i øret ). Sånn blir han når han er overtrøtt, så i morgen skal vi bare kose oss hjemme. Skulle egentlig sy MT i morgen, men det er utsatt til torsdag. Hentet fotografbildene på vei hjem i stad og de var bare helt utrolig fine . Gutten min var aldeles nydelig . Har hatt risengrynsgrøt til middag i dag og det var nam nam!!! Nå skal jeg pumpe meg...kjedelig. Ha en superduper kveld . Vi skal kose oss med Greys Anatomy. CSI skal taes opp og nytes i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2006 #242 Del Skrevet 14. november 2006 Har begynt å kjøpe klær i størrelse 74 nå, sånn for å ha når ting plutselig blir for lite igjen. Det skjer fort. Koselig å lese i dagboka di, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 14. november 2006 #243 Del Skrevet 14. november 2006 Treff var veldig koselig - som alltid. T var i dårlig humør, og jentene fikk virkelig oppleve et lydnivå utenom det vanlige (ikke sant Murf? Så du hadde fingeren i øret ). Sånn blir han når han er overtrøtt, så i morgen skal vi bare kose oss hjemme. ← Pøh! Jeg bare klødde meg! Synes du er flink som ikke lar deg stresse for mye av hylinga hans. (Eller hvis du ble det, så var det ingen grunn til det. Det er lov å hyle og være overtrøtt når man er en liten baby. Vi andre som har unger med mindre lungekapasitet får bare finne oss i det.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. november 2006 #244 Del Skrevet 14. november 2006 liv: Hvilken dato ble han født? Theo kom til 29. august, så det er ikke så stor forskjell på dem ← 13. så det er vel omtrent to uker mellom de da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. november 2006 Forfatter #245 Del Skrevet 15. november 2006 Se på den skjønne sønnen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. november 2006 #246 Del Skrevet 15. november 2006 For et herlig bilde!!! Var det hos han fotografen som tok kun 200 kroner for jobben? Hva koster det å bestille bildene? Og til sist: ble det mange bra å velge mellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. november 2006 #247 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg sendte mail og spurte: De tar en del bilder, viser fram de fire beste. De koster da 200 kr pr stykk i størrelse 13*18 cm. Så tar de bildeserier fra 1.650,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 15. november 2006 Forfatter #248 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg sendte mail og spurte: De tar en del bilder, viser fram de fire beste. De koster da 200 kr pr stykk i størrelse 13*18 cm. Så tar de bildeserier fra 1.650,- ← Dersom du skal ha flere av det samme bildet i samme str koster 360 kr pr stk. Vi skal tilbake om tre uker og ta nye. Fine julepresanger og da lønner det seg jo å helder ta en ny fotoshoot i stedet for å etterbestille Takk for skryt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. november 2006 #249 Del Skrevet 15. november 2006 Nåå, så skjønn... Hadde jeg ikke vært babysyk fra før av så hadde jeg hvertfall blitt det nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 15. november 2006 #250 Del Skrevet 15. november 2006 Hei snuppa! Takk for i går, koselig å møte deg igjen, og jeg fikk endelig hilst på T Så skjønn han var på det bildet Tror vi må komme oss til fotografen vi og, koselig å ha litt proffe bilder og. Nå skal det slappes av foran tv her i huset, ha en fin kveld med guttene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2006 #251 Del Skrevet 15. november 2006 Så helig bilde, Murmelmy! Så moro å ha...tror vi må komme oss til fotografen snart vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. november 2006 #252 Del Skrevet 15. november 2006 Hm.. Men jeg tror ikke jeg gidder dra meg helt til Oslo for å ta bilder. Fotografen her har slik gratis halvtårsfotografering hvis man tar ettårsfotograferinga der. Vi får vel gå for det vi da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. november 2006 #253 Del Skrevet 16. november 2006 SÅÅÅÅ NYDELIG BILDE Tror nok jeg må komme meg til fotografen nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. november 2006 #254 Del Skrevet 16. november 2006 For et herlig bilde!!! Han er jo helskjønn! Det er supermoro med bilder - vi tok fikk tatt bilder hos fotograf da Storegutt var baby... så vi må nok det med Lillegutt også, ja! Tror vi må benytte av et sånt tilbud som Grooo nevner... :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. november 2006 #255 Del Skrevet 16. november 2006 For en herlig fyr av en unge du har!!! Og så mye hår Jeg lagde tidenes minste hanekam på Sondre ikveld Men sånn er det! Dere var heldige med fotograferingen værtfall! Ha ei riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. november 2006 #256 Del Skrevet 16. november 2006 Så artig og stilig furteleppebilde av knotten Bare innom for å oppdatere meg en smule... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. november 2006 #257 Del Skrevet 16. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. november 2006 Forfatter #258 Del Skrevet 17. november 2006 Hei jenter, så koselig å se alle som har vært innom og lagt igjen spor og/eller har skrytt litt av guttebassen min (med mye hår ). Her er et bilde av minsten og meg i Mei Taien jeg sydde i går. Helsvart i fargen og jeg er superfornøyd. Det var T også der han satt i et par timer på tur i dag God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 17. november 2006 #259 Del Skrevet 17. november 2006 Oj, så flott mei thai! Tror jeg skal prøve meg på det. Hva slags stoff kjøpte du og hvor? Skulle gjerne ha fått med meg film på mandag, men jeg står oppført på fysioterapeuttime på helsestasjonen, så da må jeg vel pent komme meg dit (selv om jeg har mer lyst på film). Tror jeg få invitere deg, ungen og bikkja på Grønlandsbesøk så du kan vise meg MT'en din sånn at jeg også kan sy! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. november 2006 #260 Del Skrevet 17. november 2006 Innom for å ønske deg en flott helg med gutta dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå