Gjest Khalid Hagen Skrevet 17. januar 2003 #1 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har tenkt å starte nytt parti. Navnet er litt usikkert enda, det står mellom "Det liberale hofteparti" og "Ukristelig folkeparti" Programmet er heller ikke klart, men mottoet blir enten "hele folket i ekstase" eller "orgasme til alle." Noen potensielle medlemmer der ute? Noen bidrag til partiprogrammet? TAKK, og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 17. januar 2003 #2 Del Skrevet 17. januar 2003 Skal definitivt stemme på deg, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristinegjest Skrevet 17. januar 2003 #3 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg er med! Kan JA TIL VARMEGRADER være en kampsak også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khalid Hagen Skrevet 17. januar 2003 #4 Del Skrevet 17. januar 2003 Din innmelding er registrert. JA TIL VARMEGRADER er en god sak, ja! Helt på linje med GOD HELG, som jeg også synes vi bør kjempe for. *på vei mot maktens tinde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Emilia~ Skrevet 17. januar 2003 #5 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg vil på det sterkeste foreslå SOSIALISTISK Hofteparti.....(du vet, del godene osv. osv....) Jeg kan gjerne melde meg inn her under visse forutsetninger: 1. Jeg trenger et höyt styreverv, siden det foresvever meg at årsmötene her kan bli noe bedre enn gjennomsnittet i politiske miljöer. 2. I stedet for tragiske kampsanger som "Din tanke er fri" osv, ser jeg gjerne at det på disse årsmötene synges DDE's "Rumpa mi" (jfr. partiets navn) 3. Partiprogrammet bör inneholde bare halvparten så mye svada som andre partiers brosjyrer, den andre halvparten fyller vi med erotiske noveller. Dette vil garantere at, i motsetning til andre partiers papirer, blir disse faktisk lest! OK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 17. januar 2003 #6 Del Skrevet 17. januar 2003 Med det liberale hofteparti, eller sosialehofteparti kan vi i det minste sikre mye deilig valgflesk... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 17. januar 2003 #7 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei Khalid Hagen :D Hva med De frie seksual demokrater som går inn for høyere potens. Jeg er i et tullete hjørne i dag hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 17. januar 2003 #8 Del Skrevet 17. januar 2003 Du kan få sagt det indianlady Den vakke dum! Count me in Khalid H ! Har du holdt av en plass til meg som pr-sjef som avtalt for en tid siden ? Jeg er med og kjemper til siste kule og siste fnugg av styrke :D Hæpp, hæpp! Aner et flott og gnistrende partiprogram her! Husk at vi må få vår daglige dose med champagne og jordbær på møtene........ Viktig for intelektuell vekst og trivsel vettu 8) Noreg har lenge trengt et nytt parti synes jeg Deevaah, (tidl. *Kattepus*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 17. januar 2003 #9 Del Skrevet 17. januar 2003 Her skjedde d no alvorlig galt. Med dataen altså, ikke meg... Slettet pga kom to ganger D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinocchio Skrevet 18. januar 2003 #10 Del Skrevet 18. januar 2003 Hvorfor ikke houseparti? Vi trenger noen i en viss form for ekstase og det hadde jo vært deilig å slippe "di derre" hele tiden. Finner ikke dem i Norges houseparti? Stiller gjerne som sexolog og utenriksminister når vi tar makta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 18. januar 2003 #11 Del Skrevet 18. januar 2003 Fantastisk. Jeg melder meg øyeblikkelig inn. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 19. januar 2003 #12 Del Skrevet 19. januar 2003 Synes navnet "Sensuelt hofteparti" klinger bedre. -For medvind på sykkelstier -For aktiv innførsel av opptil 7 nye kjønn i språket esperanto -For fjerning av boksaven J i alfabetet. -For obligatorisk nesevorte, ubestemmelig dialekt og lagerfrakk til alle naturfaglærere -Meget liberal stålullpolitikk. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khalid Hagen Skrevet 20. januar 2003 #13 Del Skrevet 20. januar 2003 Takk for støtte og tips! Medvind på sykkelstier er et genialt forslag, dét skal vi fikse! Ellers har jeg stor sans for begrunnelsen for "Sosialistisk hofteparti" (del godene!), men jeg er redd vi risikerer å støte fra oss noen som får negative vibber av ordet "sosialistisk." Jeg tenkte meg også at vi kunne korte ned svadaen til omtrent 2,7 % av et vanlig partiprogram, og deretter fylle en del med mat og mote, en del med bil og fotball og en del med erotiske noveller. Emilia, du får et høyt styreverv. Mange meter høyt! Årsmøtene vil i stor grad gå med til å praktisere programmet vårt - kanskje en workshop om medvind på sykkelstier på dagen (værforbehold - Ja til varmegrader!) og hele folket i ekstase resten av døgnet? *henter underskriftslister* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eli? Skrevet 20. januar 2003 #14 Del Skrevet 20. januar 2003 Kan jeg få være Eli'en din når du blir statsoverhode? Jeg har langt hår, fine tenner og kan skrive på maskin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khalid HAgen Skrevet 20. januar 2003 #15 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg er så heldig at jeg har "min egen Eli" til ...eh...- private gjøremål... MEN hvis du kan legge fram en kontoutskrift der det står "Saldo i Deres favør" nederst, kan du bli finansansvarlig - partiets egen Siv Jensen, med andre ord... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Politiker Skrevet 20. januar 2003 #16 Del Skrevet 20. januar 2003 Hva med BLID VALGALLIANSE? Med kampsaken BILLIG SPRIT I DYRE DOMMER ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Torstein Skrevet 20. januar 2003 #17 Del Skrevet 20. januar 2003 Mindre vind og større paraplyer! Bedre sex! Fred på jord både her og der! Jeg vil bli midtbaneminister, får jeg lov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 20. januar 2003 #18 Del Skrevet 20. januar 2003 Ja til billigere alkohol og bredere fortau! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 20. januar 2003 #19 Del Skrevet 20. januar 2003 Fri-skrittspartiet.... "Bare tafs i vei"..... T¸r ikke engang nevne kampsakene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Emilia~ Skrevet 22. januar 2003 #20 Del Skrevet 22. januar 2003 O, store hövding, nestlederen kaller! Jeg kan skjönne at enkelte kan få dårlige assosiasjoner av ordet "sosialistisk", så jeg og min kreative komite (joda, jeg har vervet noen bohem-medlemmer) har kommet fram til en liten endring: SOSIALT hofteparti! Det burde gå ut på stort sett det samme, og vi kan fremdeles forsvare "del godene"! Vi har også kommet fram til noen nye kampsaker: 1. NEI til mens og PMS, dette kan höres ut som en kvinnesak, men jeg tror mange menn vil stötte opp om en ukes fred og ro i heimen. 2. Deportering av trangsynte mennesker (dvs. de som ikke stemmer på oss) 3. Strengere fengselsstraff for metanol-folket. (kan ikke ödelegge god sprit på den måten og slippe billig unna) 4. Innföring av stemmeplikt i Norge istedetfor stemmerett. (tror vi kan dra i land mange av tvilerne) Kreativ komite avventer vrövlete tilbakemeldingsmemo fra store hvite far. MEMO SLUTT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå