Gå til innhold

NYTT POLITISK PARTI!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Billigere pils... det høres ut som et bra utgansgpunkt. Så fremt disse berusende midler ikke blir brukt som narkose under en eventuell stålull-produksjon... :-?

Er fortsatt litt skeptisk til denne tendensen mot fåredyr...

Bomullsparaplyer har vi derimot ingen problemer med. :P

Ønsker dere en fortsatt liberal og festlig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sjef! Du får ta med i regnestykket at det begynner å bli en stund siden jeg bodde i Norge, så jeg er vel ikke helt stödig i hva pilsen koster der. Hörer konstant folk klage over prisen på alkohol, så jeg regnet med at det var kommet opp i astronomiske summer nå. (Forstår du nå hva som var poenget med den estiske spriten???)

Jeg har aldri tvilt på at du hadde en frimerkesamling på rommet! Men hva faen skal jeg med frimerker? Siklingen, derimot, syntes jeg var et veldig sjarmerende innslag hos en partileder. De har jo alle sine egenheter, så jeg trodde dette var noe innövd for å få sympati hos pressen. Men moro var det....tror jeg...

Syntes ideen om bomullsparaplyer var god, tenk på hvilken hjelp dette vil väre for sysselsettingen i de land hvor de har mange arbeidsledige bomullsplukkere. Vi kan godt sysselsette noen andre også, la oss få håndmalt partilogoen på disse bomullsparaplyene. (Etter hva jeg nå har lärt, blir det jo litt penger til overs etter at det norske folk har drukket opp operahuset...)

Når det gjeder @lfa's fortsatte skeptisisme til stålullpolitikken, vil jeg nok en gang henvise til vår stålullpolitiske pressetalsmann, Milo, som var den som opprinnelig rotet oss inn i denne problematikken. Forklar deg, mann!!! (Helst i en språkform som er helt uangripelig, uansett hvilken side man måtte stötte i denne anledning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Valget nærmer seg dessverre, og det er på tide at denne tråden blir løftet opp og frem dit den hører hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fåreskallene foreslår stålullproduskjon av fisk. Siden det nå er bevist at fisk ikke føler smerte. Og hvis dette stålulltilfellet virkelig er en viktig sak i deres begynner-fase-parti.

Tullv og tøys!!!

Med tanke påbevaring ev bosetningsmønsteret øst for Glomma må man heller santse på Stålulv som erstatning for fåreskallehold.

Fåreskallene har det bedre vest for fjellet :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...