Gå til innhold

NYTT POLITISK PARTI!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Khalidhagen

O skjønne nestleder - her er et memo i retur fra store hvite (bortimot blekfete...) far!

1) Sosialt Hofteparti er et flott navn! I hvert fall betydelig bedre enn Aktivt Seteparti, som min betydelig bedre halvdel foreslo her en dag!

2) Nei til mens og PMS er også strålende, særlig nå som all verdens genspleisere og klonere trikser litt med forplantningslæren... :ler:

3) Kanskje vi kan slå to fluer i en smekk; nemlig å gi metanol til alle trangsynte? Så lite som de ser, er tapet mindre når de mister resten av synet... :kul:

4) Nei til forvirrende forkortelser! PMS, SMS, HMS... for mange slike kortversjoner gjør oss helt HAIHV (hjemme alene i hodene våre).

5) Kreativ komite ønskes en strålende dag, gjerne flere dersom det passer seg slik!

Med ønske om fred både her og der og tilbakegang for alle andre partier på én gang!

:briller: Sjefen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Milo, vi har notert oss ditt önske om en meget liberal stålullpolitikk, men kunne du kanskje spesifisere HVOR liberal du mener denne politikken skal väre. Er dette noe vi kommer til å trenge juridisk ekspertise for å gjennomföre. Må det innföres eller oppheves noen lover for å imötekomme dine ideer?

Forhåpentligvis ser du ikke for deg stålull som et substitutt for annen ull? Vi önsker ikke å komme i klammeri med Böndenes sentralorganisasjon. Kan du se for deg demonstrasjonen foran stortinget...14.000 sauer med tilhörende fåreskaller? Dette må unngås, og vi ber derfor om at du skisserer en strategisk framgangsmetode for stålullpolitiske verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KhalidHagen

Emilie; med dagens muligheter innen genspleising og andre festligheter vil det neppe være noe problem å lage stålsauer til å produsere stålull.

Dermed har vi også en ny vekstnæring i distriktene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehem.....sjef? Disse stålsauene..... Her kan det vel bli en sörgelig kamp med sånne nitriste naturvernere som mener at ulven har retten på sin side hver gang den henter lördagssnacks rundt i dalene...? Det kan vel bli noe dyrt å finansiere tannregulering til alle ulvene over statsbudsjettet?

Jeg tror ikke helt vi to henger med her, så jeg foreslår at vi utnevner Milo til stålullpolitisk pressetalsmann. Jeg er overbevist om at han kan koke sammen en plausibel forklaring av våre verdier i så måte. Så kan vi andre konsentrere oss om andre aspekter ved det politiske liv. PS: Når er förste landsmöte? (har noe billig sprit fra Estland som jeg behöver hjelp til å bli kvitt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KhalidHagen

Jeg tror løsningen ligger i å klone en haug med blekfete sauer med vanlig ull og dårlig ganglag - vi kan kalle dem lørdagsgodtrasen!

Ellers kan Milo utnevnes til det meste, bortsett fra de stillingene (oops...det ordet kan misforstås) som er forbeholdt oss to.

Hvis du stiller med estisk sprit og jeg tar med en container med Laban seigmenn bør vi kunne ha landsmøtet fort som f...! Hva med 7-tiden i kveld?

NORGE FOR SEIGMENN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror løsningen ligger i å klone en haug med blekfete sauer med vanlig ull og dårlig ganglag - vi kan kalle dem lørdagsgodtrasen!

Som talsfår for den norske fåre-forening, vil jeg si at kloning av fårearter ikke kommer på tale. Enten de er blekfete, har dårlig ganglag, eller har utmerket stålull-ull...

Vi vil sende inn en hemmelig delegasjon som har som oppdrag å hindre at dette skal skje. Hindrer dere oss i arbeidet, hopper vi over gjerder til dere faller i søvne hele gjengen.

Forslaget ditt om å kalle en ny rase for lørdagsgodtrase, finner vi dypt sårende og krenkende.

PS: Vi er mange, vi er sterke og vi er uovervinnelige får, så ikke kødd med oss... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil på vegne av partiledelsen fremföre vår dypeste medfölelse med de fåreskaller som måtte föle seg såret og vonbroten over vårt partiprogram.

Ser du, sjef, jeg sa jo at det kunne bli tröbbel med denne ull-saken. Vi har ikke engang fått hatt förste landsmöte för vi er i munnhuggeri med en eller annen fundamentalistisk fascist-fåregruppe. Når det gjelder landsmötet, la oss si kl. 19.30, det tar litt tid å skaffe flybilletter til meg og alle flaskene.

For alle som er oppvokst nord for Saltfjellet, har ordet seigmann en noe spesiell betydning.....Hva mener du med at Norge skal väre kun for Harstadväringer? Kan godt SPISE seigmenn, men jeg vil be om å få ströket utsagnet NORGE FOR HARSTADVÄRINGER fra den offisielle protokollen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KhalidHagen

OIIII, det var slett ikke meningen å favorisere folk fra "Harta" - snarere tvert imot!

Ellers viser det seg at det koster å innta kontroversielle standpunkt; nå har fåreskallene tydeligvis dannet en militant undergrunnsbevegelse allerede FØR vi er konstituert! Stilig!! Litt motstand er jo bare inspirerende, og jeg føler meg trygg på at vi har folket (med tjukk 'l!) i ryggen i dette essensielle spørsmålet!

Halv åtte er fint!

FREMAD I ALLE RETNINGER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fåreskallene hadde dannet en militant undergruppe allerede så tidlig som under den godeste Gerhardsens's regime. Så her snakker vi om lang og bred erfaring, noe som kommer godt med når unge fremadstormende jyplinger vil prøve seg i den politiske verden.

Fåreskallene har ingenting i mot friskt blod, så lenge vårt eget blir holdt utenfor.

Fåreskallene foreslår stålullproduskjon av fisk. Siden det nå er bevist at fisk ikke føler smerte. Og hvis dette stålulltilfellet virkelig er en viktig sak i deres begynner-fase-parti.

Får føler i stor grad smerte...

Håper det ikke vil oppstå flere truende situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KhalidHagen

Jeg er litt skeptisk til stålullfisk. Husk at fisk svømmer i vann, og Vegard Ul(l)vang mener jo at ulla hans har det best med Milo...

Før forskningen har kommet langt nok vil jeg tro at militante får lever farlig - men vi kan jo være enige om at det PÅ SIKT er ønskelig med stålullfisk. Ellers appellerer jeg til solidariteten og neste(nøste?)kjærligheten blant fårene.

FREMAD I ALLE RETNINGER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt :)

hva med sjokolade på en torsdag? istede for lørdag.. :) Mer fri? vertfall slutte tidligere på fredag :enig: ?

fylla året 2 ganger i året? aldri mer brokkoli til Norge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette partiprogrammet bare blir verre og verre...

Først stålull, så importforbud av brokkoli.

Hva skal man da spise? :-?

Er beroliget over partiformannens ønske om stålullfisk på sikt. Det viser at det er en partileder som tenker fremover.

Men vi er fortsatt meget skeptiske til utbyggingen av stålull...

Hva med å bygge et operahus i stedet? Der dere kan stå på scenen hver deres gang og skrike ut masse forslag til partiprogrammet? :blunke:

Tenk på det neste gang dere marsjerer hit og dit i alle retninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KhalidHagen

Jeg setter stor pris på den kompromissviljen som åpenbarer seg hos fåreforkjemperen (er det derfor du har KRØLLalfa?)!

Men du har tydeligvis glemt ordtaket "mye skrik og lite ull" - som plagsomt godt beskriver dagens politikk.

Jeg tror det er viktig at vi har klare og tydelige mål, men at vi kan sette ned hurtigarbeidende arbeidsgrupper (kalles vorspiel sånn til daglig) for å løse de kortsiktige stålullproblemene.

Mer fri og høyere lønn er selvsagt viktige saker. Jeg er litt mer usikker på brokkoliidéen som blir lansert her - men forslaget er registrert.

Nei til glatte veier og fortau!

Sosialt Hofteparti - et hjem for oss, et hjem for deg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsesså:

Sjokolade kan spises hver dag! Er ingen begrensing på ukedager der. Sjokolade er alltid bra for den mentale helsen!

Feire bursdag 2 ganger i året, er det nödvendig da? Dersom du er heldig, har du 2-3 fornavn, som det kan feires navnedager for, så da skulle det väre bra, tenker jeg. Om du kikker deg litt rundt, er jeg sikker på at du kan finne mye å feire i hverdagen. Bare fantasien setter grenser. (jfr. nytt slagord, se nedenfor)

Kan ikke sette importforbud mot broccoli, vet du! Vi behöver noe grönt å pynte med rundt kjöttet! Ingen sier at du trenger spise den, bare betrakt den som en del av borddekorasjonen.

@lfa:

Vi skal IKKE ha noe operahus! Vi tenkte ta de midler som regjeringen har bevilget til dette noe suspekte formål, fordele dem ut på det norske folk, slik at alle får seg en gratis pils. Deretter kan de skape sin egen (u)kultur, dersom de trenger det.

Utbygging av stålull? Har det värt et tema her? Vi snakket om en LIBERAL stålullpolitikk, ikke noen utbygging. Det viktigste her, er at ingen skal få blande seg opp i hva folk bruker stålulla si til. Stålulla vår har det best med Milo (Minderbinder)!!

For de som måtte savne et referat fra tidligere avholdte landsmöte, må vi med beklagelse innrömme at vi glemte å utnevne en sekretär, så referatet uteblir nok. Når i tillegg partiledelsen ikke kan erindre så mye mer enn at harstadfolk er noen merkelige greier og at Estland er et fantastisk land, blir det ikke så mye matnyttig utav det. Vi kommer, kanskje, dersom at, så fremst, i fall sterkere tilbake en annen gang.

SOSIALT HOFTEPARTI - DER HVER DAG ER EN FEST!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KhalidHagen

Eh.............

Emilia; Vel er pilsen dyr og vel var det et ufattelig minneverdig landsmøte, tror jeg, MEN:

Vi skal som sagt dele ut pengene til det norske folk i stedet for dustete monument og sånn. Det blir flere tusen kroner for alle over 18 år, og du må huske på at vi i tillegg vil ha både billigere og bedre pils om mindre emmen smak i rusbrusen!

Dessuten vil vi ha bomullsparaplyer i drinkene våre, mener jeg å huske, ikke dette papirtullet!

Og ikke minst: Jeg HADDE faktisk en frimerkesamling på hotellrommet, det var ikke noe billig sjekketriks! Siklingen tar jeg derimot selvkritikk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...