Livets datter Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #261 Del Skrevet 19. januar 2004 Og god helg - i første omgang! Takk. Bare synd den gikk så altfor fort. Idag har jeg ikke SÅ mye å "glede meg over". * Det er mandag :evil: * Det er lenge til helg :evil: * Det har snødd i natt :evil: * LD-mannen er borte ikveld :evil: (Egentlig bare tull & tøys, for hvis jeg tenker meg om så har jeg jo masse å glede meg over, selvsagt :D. Mandager er bare litt tunge... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 27. januar 2004 #262 Del Skrevet 27. januar 2004 Hei, Livets Datter! Jeg må beklage på det dypeste at jeg maser på deg i dagboken din... :oops: Men jeg spurte deg om du kunne hjelpe meg og finne en Vin Diesel avatar, og det gjorde du, takk for det :D Problemet er at jeg eier ikke datakunnskap, og får da beskjed om at bildet må ikke vere over 80 pixler eller noe sånt..... :oops: Kunne du hjelpe meg med det? :-? Klem fra masete Heidi.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #263 Del Skrevet 28. januar 2004 Kunne du hjelpe meg med det? :-? Sorry, det der kan jeg ikke. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #264 Del Skrevet 28. januar 2004 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 28. januar 2004 #265 Del Skrevet 28. januar 2004 Ok, det er heilt greit! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. februar 2004 #266 Del Skrevet 26. februar 2004 Hei LD Her er det lenge siden det har skjedd noe.. Håper du har det fint selv om du ikke får skrevet så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. februar 2004 Forfatter #267 Del Skrevet 27. februar 2004 Hei LD Her er det lenge siden det har skjedd noe.. Uff, ja :oops: . Det har vært svært så stille tider her inne i det siste. Men nå ga du meg et puff i baken til å komme med en aldri så liten oppdatering. Livet og hverdagen går sin vante gang... Og jeg kan ikke klage. Jeg og LD-mannen har det fint sammen, og nå vurderer vi å selge leiligheten min. Jeg har jo ikke sovet der siden mai i fjor, så akkurat nå er den bare et stort pengesluk. Men det er skumle greier det der... Selge leiligheten sin for å satse på nytt. Men det er jo ikke noe annet jeg heller vil heller... enn å dele hverdagen med mannen jeg er glad i. Den som intet våger, intet vinner. Er det ikke så? Vel.. ikveld er en veldig spesiell kveld (for meg iallefall). For dette er kvelden jeg har ventet på... tra la la... Selveste Jan Werner skal synge for meg!!! (Vel, han skal jo synge for noen flere også ). Det blir en aften som sikkert vil sette musikalske spor i min akk, så musikk-frelste lille sjel! Vel, det ble en kort oppdatering denne gangen. Men skal prøve å være litt flinkere fremover! Ønsker alle en fantastico dag, og helg, uansett om du skal , eller , eller , eller . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 27. februar 2004 #268 Del Skrevet 27. februar 2004 [ Vel.. ikveld er en veldig spesiell kveld (for meg iallefall). For dette er kvelden jeg har ventet på... tra la la... Selveste Jan Werner skal synge for meg!!! (Vel, han skal jo synge for noen flere også ). Det blir en aften som sikkert vil sette musikalske spor i min akk, så musikk-frelste lille sjel! Kos deg masse. Kom med en anmeldelse etterpå davel.. Skulle gjerne ha vært der jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 27. februar 2004 #269 Del Skrevet 27. februar 2004 Hey Livets datter!! Du får ha en uforglemmelig kveld med Jan Werner Kos deg i resten av helgen også!! fra ¤Chanela¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendela Skrevet 27. februar 2004 #270 Del Skrevet 27. februar 2004 Hei hei! Måtte jo lese litt i den "super-duper hemmelige"-dagboken din,nysgjerrig som jeg er God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 1. mars 2004 #271 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei hei! Stille på jobb i dag, så da har jeg endelig tid til å stikke innom å si hei! Har du puslet med noe spennende hobbyting i det siste da? Har blitt lite på meg, men det går jo alltid litt i rykk og napp. Håper jeg får gjort litt denne uka, for da er mannen min på lang-tur med jobben sin. heldige han som er i meget varme strøk! Kos deg sammen med LD-mannen! Koselig at det går så bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. mars 2004 Forfatter #272 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei Tjorven, og takk for rosen! Jeg har hatt en laaang pause fra alle perlene. Ble så intenst før jul, så når jeg først hadde ryddet det vekk, var det tungt å ta det frem igjen. Men i helgen var jeg altså og handlet inn noen nye perler for å lage en fødselsdags-presang, så nå er jeg litt hektet igjen! Dessuten så skal jeg til Amsterdam snart, og der har jeg funnet ut at de har en perlebutikk hvor du kan kjøpe perler i løs-vekt. Er litt redd for å gå "bananas" der. Her kan du se butikken på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 1. mars 2004 #273 Del Skrevet 1. mars 2004 Dessuten så skal jeg til Amsterdam snart' date= og der har jeg funnet ut at de har en perlebutikk hvor du kan kjøpe perler i løs-vekt. Er litt redd for å gå "bananas" der. Her kan du se butikken på nett. Så heldig du er! Sukk! Dit vil jeg også! Hørtes ut som en drømme-hobby-butikk spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 2. april 2004 #274 Del Skrevet 2. april 2004 Vil bare ønske deg en riktig god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 5. april 2004 Forfatter #275 Del Skrevet 5. april 2004 Takk, Tjorven! Må nok jobbe noen dager til før jeg kan kalle det påske, men du verden så godt det kommer til å bli med noen fridager nå. Er på nytt bitt av perle-basillen etter besøket i Amsterdam, så det blir nok noen sene kvelder med "små-pludring"... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. april 2004 #276 Del Skrevet 5. april 2004 hvor mye koster et kjede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2004 #277 Del Skrevet 7. april 2004 Fin butikk ja! Eh... så de leverte "world wide" *beherske seg......* Ønsker deg en god påske, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. april 2004 Forfatter #278 Del Skrevet 26. april 2004 ... og en god påske hadde jeg! Bare så synd at den ble litt kort. Akkurat idet man begynner å få smaken på noen feriedager, er moroa over! Men men... Selvom det regner idag, går vi iallefall en fin tid i møte. Godt å vite at sommeren ligger FORAN oss, og ikke bak. DET gjør utvilsomt noe med humøret. Vel... ønsk meg lykke til alle sammen. Neste lørdag braker det løs med et nytt smykke-party, hvor jeg håper å bli kvitt en del smykker. La jo igjen en del kroner i perle-butikken i Amsterdam, samt at jeg har bestilt produkter på nett fra USA, og det er ikke akkurat billig å få det gjennom tollen! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2004 #279 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei Livets Datter! Tusen takk for hilsen, det er veldig koselig å få, og gi Ønsker deg også en fortsatt flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #280 Del Skrevet 14. mai 2004 Takk for hilsen. Ja, nå nærmer 17. mai seg med stormskritt. Gleder meg faktisk litt. Synes dette er en utrolig koselig dag. Sålenge det er fint vær!! Ønsker alle KG'ere en riktig fin helg, og en hyggelig 17 mai-feiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå