Gå til innhold

Super-duper-hemmelig dagbok for Livets Datter

Livets datter

Anbefalte innlegg

Blir vel en aldri så liten tur på Panduro til helgen iallefall. Eller om jeg prøver å komme meg til Sandvika' date= hvor utvalget er 5 ganger så stort.

Kanskje vi møter på hverandre i hylla for papir? :ler: Er stadig vekk på Panduro i Sandvika nemlig.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippii! Idag kommer den nye vaskemaskinen som LD-mannen har kjøpt! Har vært litt trassig å kjøre frem og tilbake mellom hans leilighet og min med skittentøy/rent tøy.

Forrige fredag var jeg forresten kjempe-flink. Når helgen nærmet seg, begynnte jeg å føle at det fløyt over hjemme, og at jeg aldri fikk den tiden jeg trengte til å rydde/gjøre rent osv. Derfor tok jeg meg en fri-dag på fredag, og du verden og den ble godt utnyttet:

Satt på med LD-mannen til jobb kl. 07.30 og tok over bilen. Vasket 3 maskiner med klær, vasket badet, vasket buret til pipp-pippen min, vasket kjøkkenet (+oppi skuffer, skap osv.). Skiftet sengetøy, og fikk kastet papp/papir i papp-containeren. Fikk kjørt vekk alt av knuse-glass og knust det, samt at alt tomgods ble pantet. Avsluttet det hele med en stor-handel i butikken. Satte meg ned til en velfortjent røyk kl. 16.30, og kunne konstatere at det endelig var helg, og at leiligheten var strøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så deilig med en slik effektiv dag. Jeg har vært utrolig lat i det siste og nå trenges det virkelig med en slik stor-runde hos meg også.

Jeg var hjemme fra jobb denne uken både mandag og tirsdag, men jeg gjorde absolutt ingenting. Nå må det da sies at når jeg ikke får mine vante timer nattesøvn så klarer jeg ikke å fungere på dagtid.. Og nattesøvn har det vært dårlig med i det siste gitt.

Åja...så LD-mannen har flyttet inn, det visste jeg ikke. GRATTIS!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja...så LD-mannen har flyttet inn, det visste jeg ikke. GRATTIS!!!

Nei, det er det nok ikke plass til hos meg. Er vel heller omvendt. Vi har hver vår leilighet, men er stort sett hos ham hele tiden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag gir jeg nok en rose til Livets Datter......men fordi vi har vært uenige vel å merke.......!!! :ler:

Takk, Chimp! Ser du jeg neier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Og da var det mandag, og på'n igjen!

Tiden går fort nå, først og fremst til smykkepartyet jeg skal ha i slutten av november. Ønsker jo å vise frem mest mulig, og det tar tid å lage en "hel kolleksjon" som helst skal inneholde så mye forskjellig som mulig.

Og ikke minst vil nok tiden frem til selve julen gå altfor fort. Kan ikke si at jeg gleder meg til "kjøpesenter-hysteriet", så jeg skal prøve å starte innkjøpene i løpet av neste uke. Kanskje jeg da klarer å unngå å tilbringe tiden på kjøpesentre de siste ukene før jul..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gi dagens rose til Livets Datter jeg!

Synes det er kjempekoselig å dele hobby-ideer med deg!  :blomst:

Tusen takk, Tjorven!

Den må jeg ta vare på i dagboken min. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Tjorven!

Den må jeg ta vare på i dagboken min.

Hyggelig at du tar vare på den! Må bare si at det er kjempekoselig at det er folk her inne som har samme hobbyer, som har tips å komme med og som man kan dele ideer med! Det setter jeg stor pris på!

Har forøvrig laget en liten strikke-smiley som jeg skal sende Gry etterhvert! Synes den passer til oss hobby-frelste! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA til strikke-smiley!!!

Kanskje jeg må lage en perle-smiley også? :ler: Nei, tror det får holde med strikking... Sender en PM til Gry og hører når hun kunne tenke seg å legge ut nye smiley'er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har koset deg i helga, Livets Datter! Det har jammen meg jeg, deilig med sånne "gode helger".

Har forresten lagt ut flere hobbybilder i Albumet nå. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel... når ingen andre skriver i dagboken min, får jeg ta saken i egne hender og prøve å oppdatere litt.

Helt utrolig, men det er allerede blitt torsdag, og imorgen er det helg IGJEN!! :o Det passer meg nok en gang helt perfekt. Jeg får liksom aldri helt til til noe som helst på ukedagene. Når man kommer hjem fra jobb, er kvelden over i et *poff*, og det er på tide å gå og legge seg. Men i helgene... DA kan man få gjort ting. Og dessuten trenger man ikke bekymre seg for bagateller som "Nei, nå må jeg legge meg. Jeg skal jo tidlig opp". :D

Vel, perlingen går sin gang. Blir veldig mye akkurat nå før jul. Mange vil ha julegaver, og jeg skal dessuten ha et nytt "home-party" i begynnelsen av desember. Men pytt... det kommer jo "bare" ca. 25 jenter! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har laget deg en liten "perle-bedrift"!! Det står respekt av det, synes jeg!

Skulle ønske jeg var like flink... Hadde store planer om å melde meg på en eller annen julemesse i år, men kom nok i gang litt for seint, sånn at det bare hadde blitt stress de siste tre ukene. Da droppet jeg det... Kanskje jeg må sette i gang uti februar eller noe, sånn at jeg kan være klar til julemesse i november neste år?

*planer, planer*...

Håper alt er bare bra ellers! Alt bra med skjærsten? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...