Gå til innhold

Super-duper-hemmelig dagbok for Livets Datter

Livets datter

Anbefalte innlegg

En mann går omkring og kikker i hyllene i et supermarked. Det er tydelig at det er noe han leter etter, så en av betjeningen går bort til ham og spør hva han ser etter.

- Jeg skal ha tamponger til min kone.

Hun viser ham hvor han skal lete.

Litt etter kommer han til kassa med en stor pose bomull og et hyssingnøste, og hun spør:

- Skulle ikke du ha tamponger?

- Jo, men jeg ba min kone kjøpe sigaretter for meg i går, og hun kom hjem med tobakk og sigarettpapir, for det er jo sååå mye billigere å rulle dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei LD! Tenkte jeg skulle ta en titt på dagboka di, men ser at du er en "ujevn" skriver sånn som meg. Jeg må pushe meg selv til å skrive litt, men det er morsomt når man gjør det sånn passe ofte. Og nå skal jeg følge litt med på din dagbok og se om du skriver litt oftere enn en gang i halvåret! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel igrunn ikke skjedd så fryktelig mye i livet mitt siden sist. Det blir jo mye hobby-kvelder. I tillegg til smykke-lagingen, har jeg blitt helt HEKTA på scrapbooking! Det er så moro! Merker at jeg tar bilder på en helt annen måte etter at jeg begynnte med dette. Jeg planlegger på en måte layout-siden idet jeg tar bildene.

Velkommen i "klubben". :ler: Du vet jo selv at jeg også har fått dilla på denne hobbyen, og hyggelge å snakke med deg på andre forum enn KG også. :wink: Vi er jo faktisk fler som har vært her mye, som nå er i scrappingens verden. :) Også var vi bare 5 minutter fra å dumte borti hverandre i butikken da. Kanskje vi sees der etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, 3 nye hilsner i dagboka mi!!

Da blir jeg jo inspirert til å vedlikeholde litt her :roll: .

Jeg er i usedvanlig godt humør idag. Det er jo helg, og denne helgen er etterlengtet!! Uken har gått så sakte som aldri før. Dessuten er vi 5 jenter som skal ha "scrappe-treff" hos meg imorgen, og jeg gleder meg masse!

Idag blir det vel husvask og atter husvask, tenker jeg. Men det må jo til det og! :-)

Også var vi bare 5 minutter fra å dumte borti hverandre i butikken da. Kanskje vi sees der etterhvert?

Du skal ikke se bort ifra det, nei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da var det brått og brutalt mandag igjen!! :(:(

Er ikke helt våken enda. Helgen har satt sine spor... :ler: . Var oppe til rundt kl. 05.00 både fredag og lørdag. Fikk uventet besøk på fredag, og på lørdag hadde vi jo hobby-kveld/natt. Var utrolig koselig, så det var absolutt verdt det! MEN... nå er det altså mandag!!

Jeg har SÅ fryktelig lyst til å se den nye skrekkfilmen som har kommet på kino (m/Sarah Michelle Gellar). Husker ikke tittelen på den nå, men... Det eneste problemet er at INGEN har lyst til å bli med meg. Jeg er den eneste jeg vet om som ELSKER skrekkfilmer. Og i min evige søken etter en film som er skummel NOK, må jeg jo bare gå og se denne. Men men... jeg kan gå på kino alene, jeg, hvis jeg må!! Så det så!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo an å gå på kino alene også da! Men det er jo klart at skrekkfilmer er best sammen med andre man kan klamre seg til.

Høres ut som om du hadde en fin helg! Får lyst til å begynne å scrappe litt jeg også. Har et bryllupsalbum jeg kanskje bør blir ferdig med før vi har vært gift i 2 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Eh, ja... mulig noen har glemt å oppdatere dagboken sin! Men vi nevner ingen navn, gjør vi vel?

Vel, idag skal jeg møte en venninde som jeg var på russebil sammen med i 1994. Har ikke sett henne på 4 år nå, og vi skal ut og ta oss et glass vin! Gleder meg.

På lørdag skal jeg på jentekveld, og det gleder jeg meg OGSÅ til. Denne uken har bare flydd avgårde. Jeg skjønner ikke hvor det har blitt av den. Utrolig deilig å tenke på at det er fredag imorgen. Da skal jeg scrappe til krampen kommer og tar meg!!! :-) Også se på IDOL da, selvsagt! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin helg? Syntes idol var litt kjedelig på fredag jeg. Tror absolutt ikke jeg er målgruppen, får noia av programlederenes dumme spørsmål og håpløse fremtoning. Og hva er dealen med fyren da? Han gjorde mange åpenbare feil; mistet mikrofonen, sa først søndag så onsdag og klarte ikke å si en hel, vanlig sentning "rent". Er det mulig å stemme han ut? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kjempefin helg. Og nå er det snart helg igjen. Ukene bare flyr avgårde for tiden. Men det er jo greit. Til helgen har jeg faktisk ikke en eneste avtale :o . Litt merkelig, da alt har gått i ett i flere måneder nå. Men det er deilig også, så jeg har store planer om å leve slaraffen-liv og bare gjøre ting jeg har lyst til hele tiden. Husarbeidet ble tatt igår :-), så slipper jeg det også i helgen!

Er det mulig å stemme han ut? :roll:

Skulle ønske begge kunne stemmes ut, ja. Hele opplegget er jo et "fjortis-konsept". Irriterende med alle de "liksom-morsomme" innslagene.

Det er selve sangen og autitionene som er morsomt å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, det er syngingen som er morsomst, men de får jo nesten ikke tid til å synge, det er mest programlederne, det er helt klart. Derfor får jeg litt noia og innser at fjortis er målgruppa.

Bra du er ferdig med husarbeidet! Lurt å gjøre det i uka. Eller som meg, ikke gjøre det i uka og ikke i helgen... :hoho:

Ukene går veldig fort, det er jeg enig med deg i, og det er så deilig å se at det blir lysere. Det må jo bety at det snart er sommer! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Vel. Da er det torsdag, og helgen nærmer seg IGJEN!!! Ukene går så fort nå for tiden :-) .

Har fått laget en del smykker i det siste. Alle er lagt ut i "smykkeskrinet" mitt, for de som er interessert. :wink: Dessverre har hobby-virksomheten gått kraftig ut over husarbeidet, så ikveld er det INGEN BØNN!! Frem med støvsugeren og støvkluten.

Vel, på lørdag får jeg besøk av 5 jenter som skal scrappe sammen med meg, og det gleder jeg meg til! Scrapping kombinert med en flaske vin er kraftig undervurdert!! De nye ideene kommer løpende på rullende bånd! :-? He he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fredag, og det betyr IDOL-kveld, noe som igjen betyr et godt glass vin i sofakroken! Har litt problemer med tv-fredagene for tiden. Tør jeg å si dette, da??

Ok, here we go: (Idol går nemlig samtidig som NEMO. Og i Nemo er jo Odd Rene Andersen fast innslag, sikle... :tunge1: . Han MÅ jeg få med meg, så jeg blir derfor sittende og switche mellom kanalene) :oops:

Kjenner jeg meg selv rett, er det vel ikke umulig at det blir et nytt smykke eller to heller. Skal jo ha "party" snart igjen, så da må jeg jo ha litt å velge i for jentene som kommer!

Ønsker alle smug-lesere en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...