Skravla Skrevet 10. august 2007 #221 Del Skrevet 10. august 2007 Må gratulere deg med dagen på forhånd jeg da eller begynner du å bli så gammel at det ikke er noe stas å ha bursdag lengre ? Takk for gratulasjoner. Begynner å komme i den alderen at jeg er godt voksen ja... men bursdag er jo gøy allikevel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 10. august 2007 Forfatter #222 Del Skrevet 10. august 2007 er nok sånn her også,men så har jo jeg barn da,og da blir det naturlig nok mest oppmerksomhet til dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 10. august 2007 Forfatter #223 Del Skrevet 10. august 2007 Da tusler jeg straks i seng, er sliten etter dagens gjøre mål. Blir nok en litt roligere dag i morgen. Får svigerinne på besøk, dvs to av mine brødre kommer også,men de skal jo på utdrikkingslag med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2007 #224 Del Skrevet 10. august 2007 Da tusler jeg straks i seng, er sliten etter dagens gjøre mål. Blir nok en litt roligere dag i morgen. Får svigerinne på besøk, dvs to av mine brødre kommer også,men de skal jo på utdrikkingslag med mannen. Natta Sunbird. Sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. august 2007 Forfatter #225 Del Skrevet 11. august 2007 Onsdag 8 aug: bytur -hente sprit + handle litt annet småtteri - ok rydde rommet til guttungen - er begynnt, fikk ryddet litt hos jentungen og resten av huset også, fortsetter i morgen Torsdag 9 aug : prøvetime kl 10.00 innom gartneriet og blomsterdama, bestille roser til bordene- i orden rydde rommet til jentungen- ikke ferdig, Fredag 10 aug: kjøre rask, rydde til overnattingsbesøk male ferdig gyngestol og dører bursdag til svigerfar Lørdag 11 aug : utdrikkingslag til mannen - ble nok lurt ja, trodde det ikke ble noe utdrikking på han... besøk av svigerinne- avlyst luke ugress og ordne opp ute - har vært flink, snart orden i alle bed Søndag 12 aug : rydding og vasking her hjemme, bla verandaen(spyles) bake sjokoladekake som fryses ned Mandag 13 aug : bytur- treffe kokken presse dressen til mannen se over barnas klær Tirsdag 14 aug : bytur - handle ferdig siste rest Onsdag 15 aug : på besøk til barnevakten Torsdag 16 aug : hente nøkler til lokalet hente roser på gartneriet begynne å kjøre varer til lokalet Fredag 17 aug : pynte bord gjøre klart siste rest i lokalet levere kjolen, slør osv hos frisøren ta i mot overnattingsgjester Lørdag 18 aug : Bryllup frisør kl 08.30 mormor ordner barna kl 12.30 hentes hos frisør kl 13.00 vielse kl15.30 middag Har ikke gjort så veldig mye i dag,men godt å ha en liten pause også. Skal få unna litt småtteri nå i kveld, er jo alene hjemme uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. august 2007 #226 Del Skrevet 11. august 2007 Måtte jo innom her i brullypsdagboken din! Utrolig flott kjole du har! Den likte jeg veldig godt, og var akkurat min stil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. august 2007 Forfatter #227 Del Skrevet 11. august 2007 Da har jeg fått mannen levert på døren har hatt utdrikkingslag i dag. Var rimelig sliten nå, har visst vært en lang dag. Nå ligger han i sengen og hikker, kjenner jeg han rett så går det ikke lange stunden før han sover. Venter litt til med å legge meg jeg da. De to brødrene mine som var med på utdrikkingslaget var visst ikke modne for å være med hjem og finne sengen ennå, de skal ligge over her. Så jeg får vel bare la døren stå ulåst når jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. august 2007 Forfatter #228 Del Skrevet 11. august 2007 Måtte jo innom her i brullypsdagboken din! Utrolig flott kjole du har! Den likte jeg veldig godt, og var akkurat min stil! der var du jo Tigerjente. Så fint at du likte kjolen min. Gleder meg veldig til å bruke den nå ja. Har hatt den hengende i skapet her i flere uker nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. august 2007 #229 Del Skrevet 11. august 2007 Da har jeg fått mannen levert på døren har hatt utdrikkingslag i dag. Var rimelig sliten nå, har visst vært en lang dag. Nå ligger han i sengen og hikker, kjenner jeg han rett så går det ikke lange stunden før han sover. Venter litt til med å legge meg jeg da. De to brødrene mine som var med på utdrikkingslaget var visst ikke modne for å være med hjem og finne sengen ennå, de skal ligge over her. Så jeg får vel bare la døren stå ulåst når jeg legger meg. Godt at han kom seg hel og uskadd hjem da. Han har begge øyenbryn og alt håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. august 2007 Forfatter #230 Del Skrevet 11. august 2007 Ja da alt han er i god behold, bare litt sliten og litt full De har vel gått in for å drikke han ut også da, ikke drite han ut. Noe jeg synes er helt greit. Tror han har hatt en kjempe dag, har bla vært ut i båt og på klatre tur. (Det finnes nemelig en klatre sti ikke så langt her i fra.) Før de tilslutt endte opp på puben. Nå sover han forrsten :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. august 2007 #231 Del Skrevet 11. august 2007 Skjønner godt det med at du gleder deg til å bruke kjolen ja! Du kommer til å bli en nydelig brud! Høres ut som om mannen har hatt ett fint utdrikkingslag! Eller...Ja, du vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. august 2007 Forfatter #232 Del Skrevet 11. august 2007 Ja, hvis man kan kalle det å bli drukket ut for fin så men ja jeg skjønner hva du mener. Det er jo en fordel at han kom såpass tidlig hjem også da, blir jo mer ut av morgen dagen da. Hadde vel ikke blitt så mye liv i han om han hadde kommet ranglende hjem utpå morgenkvisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. august 2007 #233 Del Skrevet 11. august 2007 mhmmm.. Kjenner jeg kompisene til Tigermannen rett, så hadde de vel kidnappa han og ikke latt han komme hjem. *snufse* kanskje like greit å ikke gifte oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. august 2007 Forfatter #234 Del Skrevet 11. august 2007 Det hadde nok kompisene til mannen gjort om vi hadde giftet oss for 10 år siden, men heldigvis er også de blitt litt mer voksen av seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. august 2007 #235 Del Skrevet 11. august 2007 Det hadde nok kompisene til mannen gjort om vi hadde giftet oss for 10 år siden, men heldigvis er også de blitt litt mer voksen av seg Noen ganger er det greit å utsette bryllupet noen år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 11. august 2007 Forfatter #236 Del Skrevet 11. august 2007 ja, det er kanskje like greit ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. august 2007 #237 Del Skrevet 11. august 2007 Måtte innom for å se på kjolen din, alldeles nydelig! Lykke til på den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 14. august 2007 Forfatter #238 Del Skrevet 14. august 2007 Måtte innom for å se på kjolen din, alldeles nydelig! Lykke til på den store dagen Kamela Bare koselig at du titter innom her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 14. august 2007 Forfatter #239 Del Skrevet 14. august 2007 Onsdag 8 aug: bytur -hente sprit + handle litt annet småtteri - ok rydde rommet til guttungen - er begynnt, fikk ryddet litt hos jentungen og resten av huset også, fortsetter i morgen Torsdag 9 aug : prøvetime kl 10.00 innom gartneriet og blomsterdama, bestille roser til bordene- ok rydde rommet til jentungen-ok Fredag 10 aug: kjøre rask, rydde til overnattingsbesøk -ok male ferdig gyngestol og dører - ok bursdag til svigerfar Lørdag 11 aug : utdrikkingslag til mannen- ble lurt han ja luke ugress og ordne opp ute - ok Søndag 12 aug : rydding og vasking her hjemme, bla verandaen -ok bake sjokoladekake som fryses ned- ikke gjort ennå.. Mandag 13 aug : bytur- treffe kokken - ok presse dressen til mannen -ok se over barnas klær -ok Tirsdag 14 aug : innom gartneriet - ok bordplassering meny,sanghefte bestille annonse i avis - ok Onsdag 15 aug : mannen fridag, bytur, siste handletur på besøk til barnevakten Torsdag 16 aug : hente nøkler til lokalet hente roser på gartneriet begynne å kjøre varer til lokalet sette til bord og pynte Fredag 17 aug : mannen fridag gjøre klart siste rest i lokalet levere kjolen, slør osv hos frisøren ta i mot overnattingsgjester Lørdag 18 aug : Bryllup frisør kl 08.30 mormor ordner barna kl 12.30 hentes hos frisør kl 13.00 vielse kl15.30 middag Fortsatt noen punkt igjen på lista mi,men det kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 14. august 2007 #240 Del Skrevet 14. august 2007 oioioi nå nærmer det seg virkelig med stormskritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå