Sunbird Skrevet 8. august 2007 Forfatter #201 Del Skrevet 8. august 2007 Har fått ryddet litt rundt omkring i huset nå i kveld, svært så fornøyd I tillegg så har mannen fått ferdig kirkeprogrammet, så da er det bare å skrive ut. Men nå skal jeg :søvn: skal på prøve time til frisøren kl 10 i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 8. august 2007 #202 Del Skrevet 8. august 2007 Men nå skal jeg :søvn: skal på prøve time til frisøren kl 10 i morgen tidlig. Prøvetime er gøy Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 8. august 2007 #203 Del Skrevet 8. august 2007 Men nå skal jeg :søvn: skal på prøve time til frisøren kl 10 i morgen tidlig. Så gøy da Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 8. august 2007 Forfatter #204 Del Skrevet 8. august 2007 Prøvetime er gøy Kos deg masse Gleder meg masse. Skal prøve å huske fotoapparat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 8. august 2007 Forfatter #205 Del Skrevet 8. august 2007 Så gøy da Kos deg masse Koselig å se deg her også Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 8. august 2007 #206 Del Skrevet 8. august 2007 Koselig å se deg her også Ballerina Takk Det var koselig å henge her litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 8. august 2007 Forfatter #207 Del Skrevet 8. august 2007 Altid koselig med besøk her *gjør ett nytt forsøk på å komme meg i seng :søvn: * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. august 2007 #208 Del Skrevet 8. august 2007 Altid koselig med besøk her *gjør ett nytt forsøk på å komme meg i seng :søvn: * Er jo bare 3 igjen jo. God natt Sunbird. Kos deg med prøvetime i morgen. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 8. august 2007 Forfatter #209 Del Skrevet 8. august 2007 God natt til deg også Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. august 2007 #210 Del Skrevet 8. august 2007 God natt til deg også Skravla Der ble det jammen 1600 før du la deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 9. august 2007 Forfatter #211 Del Skrevet 9. august 2007 Der ble det jammen 1600 før du la deg også. Utrolig ha man klarer med litt hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 9. august 2007 Forfatter #212 Del Skrevet 9. august 2007 Da var prøvetimen unna gjort. Ble veldig fornøyd,men glemte selvfølgelig fotoapparatet da, så det ble dårlig med bilder. Fikk farget håret, hadde litt striper i fra før, så greit å få bort de nå. Vi fant nå ut ett par ting som vi skal gjøre annerledes på bryllupsdagen. For det første så flyttet vi fram timen en halv time så vi slipper å stress, da har vi god tid. Jeg har langt og tykt hår som det tar lengre tid å tørke enn hva vi på forhånd hadde trodd. Det skal jo rulles opp. Ja. også må hun bruke litt mindre ruller og mer styling enn hva hun brukte i dag, for å få det til og holde seg hele dagen. Veldig greit å prøve i dag, så slipper vi å gruble på sånne ting på bryllupsdagen. Fikk også nappet brynene og prøvd ut sminken. Alt ble veldig bra, så dette går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 9. august 2007 Forfatter #213 Del Skrevet 9. august 2007 Onsdag 8 aug: bytur -hente sprit + handle litt annet småtteri - ok rydde rommet til guttungen - er begynnt, fikk ryddet litt hos jentungen og resten av huset også, fortsetter i morgen Torsdag 9 aug : prøvetime kl 10.00 innom gartneriet og blomsterdama, bestille roser til bordene- i orden rydde rommet til jentungen- ikke ferdig, Fredag 10 aug: kjøre rask, rydde til overnattingsbesøk male ferdig gyngestol og dører bursdag til svigerfar Lørdag 11 aug : utdrikkingslag til mannen besøk av svigerinne luke ugress og ordne opp ute Søndag 12 aug : rydding og vasking her hjemme, bla verandaen(spyles) bake sjokoladekake som fryses ned Mandag 13 aug : bytur- treffe kokken presse dressen til mannen se over barnas klær Tirsdag 14 aug : bytur - handle ferdig siste rest Onsdag 15 aug : på besøk til barnevakten Torsdag 16 aug : hente nøkler til lokalet hente roser på gartneriet begynne å kjøre varer til lokalet Fredag 17 aug : pynte bord gjøre klart siste rest i lokalet levere kjolen, slør osv hos frisøren ta i mot overnattingsgjester Lørdag 18 aug : Bryllup frisør kl 08.30 mormor ordner barna kl 12.30 hentes hos frisør kl 13.00 vielse kl15.30 middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 10. august 2007 Forfatter #214 Del Skrevet 10. august 2007 Onsdag 8 aug: bytur -hente sprit + handle litt annet småtteri - ok rydde rommet til guttungen - ok Torsdag 9 aug : prøvetime kl 10.00 innom gartneriet og blomsterdama, bestille roser til bordene- i orden rydde rommet til jentungen- ok Fredag 10 aug: kjøre rask- tas i løpet av helga rydde til overnattingsbesøk - ok male ferdig gyngestol og dører -ok bursdag til svigerfar Lørdag 11 aug : utdrikkingslag til mannen besøk av svigerinne luke ugress og ordne opp ute Søndag 12 aug : rydding og vasking her hjemme, bla verandaen(spyles) bake sjokoladekake som fryses ned Mandag 13 aug : bytur- treffe kokken presse dressen til mannen se over barnas klær Tirsdag 14 aug : treffe blomsterdama bytur - handle ferdig siste rest Onsdag 15 aug : på besøk til barnevakten Torsdag 16 aug : hente nøkler til lokalet hente roser på gartneriet begynne å kjøre varer til lokalet Fredag 17 aug : pynte bord gjøre klart siste rest i lokalet levere kjolen, slør osv hos frisøren ta i mot overnattingsgjester Lørdag 18 aug : Bryllup frisør kl 08.30 mormor ordner barna kl 12.30 hentes hos frisør kl 13.00 vielse kl15.30 middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2007 #215 Del Skrevet 10. august 2007 En uke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 10. august 2007 Forfatter #216 Del Skrevet 10. august 2007 en uke ja, dette går unna i rekord fart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2007 #217 Del Skrevet 10. august 2007 en uke ja, dette går unna i rekord fart Og jeg får ikke fulgt med helt til målet. Er uten nettilgang fra mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 10. august 2007 Forfatter #218 Del Skrevet 10. august 2007 Det var synd Skravla. Men du får vel oppdatere deg på hvordan det gikk når du kommer tilbake. Og forresten, har ikke du bursdag den dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2007 #219 Del Skrevet 10. august 2007 Det var synd Skravla. Men du får vel oppdatere deg på hvordan det gikk når du kommer tilbake. Og forresten, har ikke du bursdag den dagen? Må nok oppdatere masse etter en uke borte herfra ja. Jo jeg har bursdag den dagen. Derfor jeg oppdaget deg pga signaturen. Flott dag dere har valgt altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 10. august 2007 Forfatter #220 Del Skrevet 10. august 2007 Må gratulere deg med dagen på forhånd jeg da eller begynner du å bli så gammel at det ikke er noe stas å ha bursdag lengre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå