Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #61 Skrevet 1. oktober 2006 Men det er vel fordi de skal tjene på det, hvis jeg kan si det sånn.. ← Det er snakk om 100 kr.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 1. oktober 2006 #62 Skrevet 1. oktober 2006 Det er snakk om 100 kr. ← 100 x 70.000 brukere.. Men uansett så var ikke poenget mitt dette med antall kroner, men at helsesøster/lege/annet helsepersonell kunne vært flinkere til å opplyse om at man må hente ut resepten sin senest 1 måned før man fyller 20. Det er nå min mening ihvertfall, men det betyr jo ikke nødvendigvis at det skal være sånn. Bare en tanke fra min side
Nicky B Skrevet 2. oktober 2006 #63 Skrevet 2. oktober 2006 Har hentet ut alt på reseptene mine, har nå for ca 2 år og 3 måneder. Trinordiol/ trionetta funker som en drøm for meg. Andre typer jeg har prøvd har bare gitt meg blødninger i flere måneder i strekk. GRRR! Legen min mener at dette gjør de bare for å tjene mer penger. En 3 måneders pakke med trionetta koster rundt 95 kr, mens en 3 måneders pakning med yasminelle koster 250 ca sa han.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 2. oktober 2006 #64 Skrevet 2. oktober 2006 Har hentet ut alt på reseptene mine, har nå for ca 2 år og 3 måneder. ← Det skal jeg gjøre neste gang også!
Dizzy Skrevet 2. oktober 2006 #65 Skrevet 2. oktober 2006 Kanskje jeg også skal hamstre? Har bare positive erfaringer med Trionetta, og har ikke noe særlig lyst å bytte til et annet merke!
Gjest Frk. Grønn Skrevet 2. oktober 2006 #66 Skrevet 2. oktober 2006 Har bare positive erfaringer med Trionetta, og har ikke noe særlig lyst å bytte til et annet merke! ← Enig! Trionetta fungerer akkurat sånn som p-piller skal gjøre, og det virker som de fleste har positive erfaringer med den. Ikke alltid greit å skjønne seg på de som bestemmer..
Gjest grei oversikt Skrevet 9. oktober 2006 #67 Skrevet 9. oktober 2006 Grei oversikt over ulike p-piller merker. http://www.lommelegen.no/art/art2078.asp
miesol Skrevet 19. oktober 2006 #68 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg var innom apoteket i dag fordi jeg var tom for p-piller, og tenkte å hamstre litt jeg å - men da fikk jeg meg en overraskelse! Apotekene er i ferd med å gå tomme for Trionetta, og nå får de ikke inn mer! Jeg tømte "mitt" apotek, men har fremdeles 3 pakker igjen på resepten.. får gå på apotekjakt i mårra. Dermed en advarsel fra meg: ikke gjør som jeg pleier, og kjøpe p-piller den dagen du må ha dem (hvis du bruker Trionetta) - for det er så absolutt ikke sikkert at apoteket har mer igjen.. Dere andre, har dere hamstret eller bytter dere like godt med en gang?
Gjest Frk. Grønn Skrevet 20. oktober 2006 #69 Skrevet 20. oktober 2006 Dere andre, har dere hamstret eller bytter dere like godt med en gang? ← Har ikke hamstret, men kjøpe en 3-måneders pakning for 1 måneds tid siden.. Kanskje jeg skulle gått på apoteket i dag og tatt ut resten.. Har ikke lyst til å bytt før jeg må..
Gjest Norwegian Blue Skrevet 20. oktober 2006 #70 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har for 6 måneder framover, så bytter jeg heller da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå