Gå til innhold

Jeg har nettopp lest pensum-tråden


Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet
Ja hvis jeg kan hjelpe, så gjerne det  :)

Driver forresten og fyller opp graden min med pedagogikkfag. Veldig lite pensum i forhold til sosiologi. Deilig å slippe å lese så mye i alle fag da..

Tar og sender deg en PM jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk. Grønn

I dag har jeg vært flink! :lese:

Har lest alle de 5 kapitlene jeg hadde planlagt, så nå kan jeg slappe av med god samvittighet - til i morgen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg også være med!!

Trenger virkelig en spark bak for å komme igang med å lese.

Jeg leser som mange andre her sosiologi, men akkurat dette semesteret har jeg ikke så mange sosiologifag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Lenge siden noen har vært inne på denne tråden nå. Prøver å motivere meg for å komme ordentlig i gang med oppgaven min som skal leveres om tre uker. God tid? Ja kanskje, men den er ganske omfattende. Det er en kombinasjon av teori og empiri (intervju). Hadde intervju i går, og prøver nå å psyke meg selv opp til å gå gjennom materialet. Finner stadig på ting som er morsommere, selv husarbeid blir ganske gøy :ler:

Nei nå må jeg starte. Plugger inn hodetelefoner i båndopptakeren og setter i gang :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt den tredje og siste prøven/eksamen som skal inngå i vurderingen for å bestå eller ikke bestå det emnet jeg holder på med nå. Den første var en oppgave som jeg har fått tilbake og har fått godkjent på, den andre skulle vi få tilbakemelding på i dag, mens den siste ble levert i dag. Håper jeg består :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste ett (vanskelig!) kapittel/40 sider idag. Skjønte kanskje ikke alt sånn 100%, håper det går et og annet lys opp for meg på forelesninga imorgen.

Det er forøvrig ikke SÅ ille å lese pensum dersom man ordner seg en stor kopp med god te, tenner noen stearinlys og sitter litt behagelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det ca 20 sider....ikke så mye å skryte av, men så har jeg jo vært på jobb hele dagen også da.

I morgen har jeg fri, så da blir det vel forhåpentligvis litt mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leverte en literature review oppgave idag på 4000 ord :hoppe:

Skikkelig deilig følelse altså :)

Nå får jeg bare sette igang med prosjektoppgaven min på 10 000 ord som skal være ferdig til jul, samt forsøke å henge med i pensum oppi alt lab-arbeidet mitt... :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner stadig på ting som er morsommere, selv husarbeid blir ganske gøy  :ler:

Haha! Kjenner meg igjen i det. Hver gang jeg skal sette meg ned for å lese, så ender jeg opp med å gjøre husarbeid i stedet. MÅ bare ta oppvasken først liksom.. og etterpå har jeg så god samvittighet for å ha ryddet at det ikke blir så farlig med den lesinga likevel :forvirret:

Men jeg skal ta meg sammen nå! Har levd det glade liv siden semesteret startet (les: ikke tenkt på studier i det hele tatt), så med mindre jeg begynner på et ordentlig skippertak snarest, så går dette halvåret helt skeis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn

I går fikk jeg lest 1 kapittel (40 sider), selv om jeg ikka hadde planlagt å lese! Litt stolt :sjarmor:

I dag skal jeg lese ca. 200 sider og skrive notater/tegne til de, og så må jeg lage leseplan for neste uke. Føler meg rett flink i dag, hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går leste jeg to kapitler, og i dag er målet å få lest tre. Jeg må være ferdig med den bok jeg hlder på med innen onsdag. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lest 40 sider....håper å få lest litt mer senere, etter leggetid til prinsen min.

Nå må jeg underholde sønnen min litt.....vi skal ut og gå en tur og få oss litt frisk luft. Kanskje ta på oss støvler og hoppe litt i sølepytter?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en smart tråd! Tror jeg må henge meg på her altså. Dere er jo kjempeflinke til å lese! :klappe:

Ble faktisk så inspirert at jeg tror jeg setter meg ned og leser litt nå! (fri i morgen så kan godt sitte oppe og lese meg trøtt) =)

Tirsdag den 10 har vi innlevering av semesteroppgave, og vi ble nesten ferdig med oppgaven i dag så føler at jeg har god tid til lesing nå uten å tenke på den oppgaven, så er egentlig veldig fornøyd! :)

Lykke til med lesingen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha muntlig eksamen i dag, gruer meg som bare det.. :grine:

Føler at jeg ikke har lest nok, har alltid den følelsen til eksamene.. På toppen av det hele er jeg ikke helt i form og "harddisken" min fungerer ikke optimalt, sukk.. :ironi:

Når denne er overstått har jeg bare en igjen og ser frem til den også er overstått.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...