Gå til innhold

Jeg har nettopp lest pensum-tråden


Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn!!! Da har jeg lest ut den boka jeg hadde begynt på!!! Det var målet for helgen!! Klart det må repeteres 1000 ganger, men nå har jeg litt oversikt hvertfall ;) God natt! Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag skal jeg begynne å lese skikkelig! for vi begynner med ett nytt fag idag. kiket litt over boka, å den virket ganske interesant :) (hvordan var det det skrives :klø: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å leser dermatologi til eksamen...veldig kjedelig...

Alle har utslett og kløe for meg, så hvorfor ikke gi alle litt hydrocortisone... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit ikkje heilt kor mykje eg rekk å lese i dag, men eg skal lese fram til eg har undervisning klokka 2, berre avbrutt av lunsj og ein kaffipause eller to. Håpar på ein 70 sider, eller noko...

Oppdatering kjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det på tide å sette seg ned igjen.... har ikke peiling på hvor mye det blir i dag. Jeg skal hvertfall holde på et par timer. Rapport kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen!

Jeg skal også skrive oppgave. Når man først sitter der og skriver er det forsåvidt greit, men det er bare så inni &%#!*#¤ vanskelig å komme i gang!

*sparker meg selv gjentatte ganger bak*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen!

Jeg skal også skrive oppgave. Når man først sitter der og skriver er det forsåvidt greit, men det er bare så inni &%#!*#¤ vanskelig å komme i gang!

*sparker meg selv gjentatte ganger bak*

Enig!

Eg har ikkje skrive noko i dag, men skal no straks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei jenter, kan jeg få være med?

Har tre måneder på meg og noen tusen sider... Har riktignok lest det meste før, men må allikevel ta et ordentlig skippertak.

Sparking mottas med takk :ler:

*sparke sparke sparke*

Håper det hjalp!

Selv har jeg ikke skrevet noe som helst i dag, men har fått lest et par artikler så jeg velger å leve videre i illusjonen om at jeg er flink og effektiv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...