Gå til innhold

Jeg har nettopp lest pensum-tråden


Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, jeg er særdeles ute å kjøre i kveld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :frustrert:

Endret av Hilde79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, jeg er særdeles ute å kjøre i kveld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :frustrert:

Neiiiiiida, kvelden er enda ung ;)

Jeg er også nødt til å ta meg sammen ikveld, gitt. Nå tar vi et skikkelig tak, deal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, jeg er særdeles ute å kjøre i kveld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :frustrert:

Eg også.

Er ikkje ferdig med oppgåva mi enno, og skal på jobb klokka 8 i morgon tidleg. Oppgåva må leverast på nett i natt.

Akk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg også.

Er ikkje ferdig med oppgåva mi enno, og skal på jobb klokka 8 i morgon tidleg. Oppgåva må leverast på nett i natt.

Akk...

OJ, du er har det verre enn meg!!!! Jeg vet så altfor godt hvordan du har det. Sender over de kreative vibbene jeg kan!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er igang! :hoppe:

Ja, idag åpnet jeg for første gang boka og er godt igang med oppgaven på tema 1. Den skal leveres innen utgangen av neste uke, det SKAL jeg klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, denne tråden var bra! Her må jeg henge meg på!

Jeg skal lese ferdig kapittelet om sykdommer i bevegelsesapparatet (ca. 50 sider) i dag! :forvirret: Må på jobb en tur også, så om jeg ikke rekker å bli ferdig i dag så får jeg fortsette i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn

Da ble det skarve 50 sider i dag..

Litt nysgjerrig jeg... :sjenert: Hvor mye pleier dere/ønsker dere å lese per dag eller per uke, og hvilke fag leser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. kommer an på om det er oppgave i vente eller ikke... jeg har en oppgave nå... og helgen har vært syndig uvirksom... kommer sterkere tilbake i morgen :)

Studerer forresten teatervitenskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Studerer forresten teatervitenskap!

Høres spennende ut!

Jeg studerer sykepleie, 1. året og skulle vært flinkere til å lese, men i morgen er det ny uke med nye muligheter og DA skal det bli fart på sakene :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg allerede vært på biblioteket i to timer, ennå tre timer igjen før forelesning. Jeg har kommet godt i gang med å lese meg frem til hvilket stoff jeg skal bruke og hvordan jeg skal disponere oppgaven. Puh... deilig å komme i gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg komt halvveis.

Nå får jeg begynne på middagen, og få den ferdig til jeg skal hente Junior.

Resten får jeg lese i kveld etter at Junior har lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Ok, full skjerpings nå, Hilde. Nå skal du skrive disposisjon og gjøre ingenting annet. Ingenting!!!!!!!!!!!

Men allikevel sitter du her på KG? KOM DEG VEKK! :ler:

Og dette sier jeg, som har en helt grusom oppgave som jeg har slitt med siden lørdag, ikke er på langt nær ferdig, og den skal leveres senest i morgen klokken 15.. Er noen som har en lang natt foran seg ja :tunge1:

Er det tilfeldigvis noen her som studerer historie/idéhistorie/sosiologi eller noe lignende? Hehe.. Trenger hjelp.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne tråden vil jeg være med på.

Har faktisk vært ganske flink med lesinga hittil i dette semesteret, men skal nå i gang med en oppgave som skal leveres om fire uker. Er en kombinasjon av teori og egen kvalitativ forskning, så regner med at det vil gå med noen timer...

Og ja Missa, jeg studerer sosiologi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Denne tråden vil jeg være med på.

Har faktisk vært ganske flink med lesinga hittil i dette semesteret, men skal nå i gang med en oppgave som skal leveres om fire uker. Er en kombinasjon av teori og egen kvalitativ forskning, så regner med at det vil gå med noen timer...

Og ja Missa, jeg studerer sosiologi  :)

Oij, jeg også ;) Ehe.. Har du lyst til å hjelpe meg bittelitt eller? Det jeg tar nå er noen historiefag da (for å fylle opp bachelor-graden), men det er veldig relevant til sosiologi, og det samme er pensum på sosiologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oij, jeg også ;) Ehe.. Har du lyst til å hjelpe meg bittelitt eller? Det jeg tar nå er noen historiefag da (for å fylle opp bachelor-graden), men det er veldig relevant til sosiologi, og det samme er pensum på sosiologi.

Ja hvis jeg kan hjelpe, så gjerne det :)

Driver forresten og fyller opp graden min med pedagogikkfag. Veldig lite pensum i forhold til sosiologi. Deilig å slippe å lese så mye i alle fag da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...