Gjest shakeitlikejello Skrevet 17. november 2009 #1241 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Endret 17. november 2009 av shakeitlikejello Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 17. november 2009 #1242 Del Skrevet 17. november 2009 Vi fikk uventet besøk igår, så da ble det ingen lesing. Skulle egentlig ha besøk idag, men det ble avlyst, så da har jeg mulighet til å lese litt. Men huset er skikkelig rotete, og da er det så lett å prioritere det. Også skulle man jo ha trent Tror jeg får sette meg som mål at jeg skal lese et kapittel idag, og så får vi se hvor mye av alt det andre jeg rekker. Tror det bare er positivt å skrive om ting litt utenfor pensum, så lenge det har en naturlig sammenheng, og at man har med det som er innenfor pensum også. Men er det slik at begreper blir tolket forskjellig så er det jo værre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Paren_* Skrevet 17. november 2009 #1243 Del Skrevet 17. november 2009 Nå er jeg oppe tidlig - det er tidlig for meg (hvertfall når jeg må rette skriveleif her inne)! Skole skole. Lykke til i dag alle sammen Kan du lære meg hvordan man står opp tidlig? Jeg har dessverre fått for vane å dra meg til 0830-tiden.. Og da er jeg ikke i gang før nærmere 9-915 (så sant jeg leser hjemme. Skal jeg til Blindern er jeg nok ikke i gang før rundt 10...). En uke til første eksamen, og da MÅ jeg tidlig opp. Tenkte å være på Blindern rundt kl 08 (senest!), eksamen begynner kl 9. I dag har jeg lest litt om kognitivt perspektiv på selvoppfatning, og nå er jeg i gang med det fenomenologiske perspektivet. På midten har jeg vært på Blindern og snakket meg gjennom litt ExFac. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_2* Skrevet 17. november 2009 #1244 Del Skrevet 17. november 2009 Kanskje ta en pause, la hjernen hvile litt, og kanskje det kommer tilbake til deg? Du har nok bare overlest, høres det ut som Jeg sliter ikke akkurat med det samme, men jeg blander sammen hva som tilhører i hvilket fag for de er litt overlappende.. og jeg vet ikke hvordan det skal gå Jeg velger den foklaringen så føler jeg meg ikke så fæl for å bare ha lest 5 timer i dag Hvordan har det gått med dere andre? Fått gjort mye? Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 17. november 2009 #1245 Del Skrevet 17. november 2009 Da var kapittelet ferdiglest. Må løse oppgaver også, og så har jeg to kapitler til denne uken, men det føles godt å ha startet. kal prøve å sette opp en liten plan for resten av uken så jeg slipper å lese så mye i helgen. Gjest_2: 5 timer er kjempebra Selv som heltidsstudent slet jeg med å lese så mye. shakeitlikejello: klarte du 4 timer? Hva med dere andre? Vært flinke idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 17. november 2009 #1246 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg leste ferdig et kapittel i dag, som jeg egentlig begynte på i går. Sovnet i tre timer istad i steden for å lese mer. Føler meg som en dott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 17. november 2009 #1247 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Gjest_Paren_*: Jeg pleier å hoppe rett opp av senga når den ringer - for da rekker jeg ikke å slå "slumre". Jeg blir på en måte sjokk-vekket av vekkeklokka - uvane Ellers kan du legge vekkeklokka langt unna senga, slik at du må stå opp! Høres spennende det du leser om. Psykologi? *undrende* Gjest_2*: 5 timer er veldig bra! :applaus: *Numi*: Neeida, noen dager går tregere enn andre! Slapp av og kom tilbake sterkere i morgen! Jeg repeterte to kapitler i dag - og skrev stikkord til alle viktige teoretikere og teorier i det ene faget - følte faktisk at jeg forstod mer. Det har hvertfall satt seg godt i hjernen, for sambo fikk høre om alle de spennende (kanskje ikke fullt for han!) teoriene når jeg kom hjem. Jeg måtte dele det med noen etter å ha lest i 8 timer, og siden jeg ikke kjenner noen som helst på studiet mitt (ok, det hørtes veldig dustete ut, men alle de jeg gikk året med i før, har valgt andre retninger enn meg!), så falt valget på han! I morgen skal jeg stå opp 7, dra på skolen innen 8, lese til siste forelesning i helsepsykologi og lese enda mer senere. Endret 17. november 2009 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_paren_* Skrevet 18. november 2009 #1248 Del Skrevet 18. november 2009 Gjest_Paren_*: Jeg pleier å hoppe rett opp av senga når den ringer - for da rekker jeg ikke å slå "slumre". Jeg blir på en måte sjokk-vekket av vekkeklokka - uvane Ellers kan du legge vekkeklokka langt unna senga, slik at du må stå opp! Høres spennende det du leser om. Psykologi? *undrende* I dag sto jeg opp klo 08 ca. En halvtimes forbedring fra i går. Fortsetter jeg sånn rekker jeg jobb på fredag også! Men det å bare stå opp hørtes lurt ut. Jeg har mobilen på kl 0615, og da har jeg igrunn våknet de siste dagene, men så har jeg en slem liten stemme som sier "bare ti minutter tiiiil?". Selvdisiplinen er ikke på topp kl 0615... Dette halvåret leser jeg spesialpedagogikk og exfac. Syns igrunn alt er spennende, men exfacen er mye å lese, og mye å forstå. Spesialpedagogikken bygger mye på tidligere fag og er dermed enklere. Nå skal jeg legge vekk Macen og KG, dagen skal virkelig fylles med fag og trening (og litt klesvask). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_2* Skrevet 18. november 2009 #1249 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg mistet bestefaren min i dag... Lite lesing på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Paren_* Skrevet 18. november 2009 #1250 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg mistet bestefaren min i dag... Lite lesing på meg... Uff, så trist! Kondolerer! Håper du klarer å gjennomføre eksamen for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 18. november 2009 #1251 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Jeg mistet bestefaren min i dag... Lite lesing på meg...Uff, kondolerer! Endret 17. desember 2015 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestus Skrevet 18. november 2009 #1252 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg leste ferdig et kapittel i dag, som jeg egentlig begynte på i går. Sovnet i tre timer istad i steden for å lese mer. Føler meg som en dott! Da er du ikke alene.Dumme meg, legger meg til for å lese, våkner opp lenge etterpå.. Man føler seg lite smart ja Kjenner ofte , spesielt i et fag, at øynene bare sklir igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 18. november 2009 #1253 Del Skrevet 18. november 2009 Da er du ikke alene.Dumme meg, legger meg til for å lese, våkner opp lenge etterpå.. Man føler seg lite smart ja Kjenner ofte , spesielt i et fag, at øynene bare sklir igjen. Om jeg klarte å åpne boka i det hele tatt i det ene faget, så hadde jeg vært veldig fornøyd med at øynene skle igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 18. november 2009 #1254 Del Skrevet 18. november 2009 Motivasjon, kom og ta meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 18. november 2009 #1255 Del Skrevet 18. november 2009 Da var man hjemme fra jobb og kan tenke på pensumbøker igjen. Mannen må ut en tur, så jeg får nok ikke lest noe før guttungen er i sengs. Monn tro om han ikke må legge seg litt tidelige ikveld Målet for kvelden er å løse oppgavene til kap. 7, og å lese kap 8. til de som har vært flinke og lest idag og til de som enda ikke har kommet igang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 18. november 2009 #1256 Del Skrevet 18. november 2009 Da er du ikke alene.Dumme meg, legger meg til for å lese, våkner opp lenge etterpå.. Man føler seg lite smart ja Kjenner ofte , spesielt i et fag, at øynene bare sklir igjen. Ja, det verste var bare at jeg la meg ned for å sove uten noen intensjon om å lese... At det ble tre timer var ikke helt planlagt, men.. Ja, ja. I dag leste jeg ihvertfall et helt kapittel før jeg dro på jobb. Bedre enn ikke no'! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lilla_* Skrevet 18. november 2009 #1257 Del Skrevet 18. november 2009 til de som har vært flinke og lest idag og til de som enda ikke har kommet igang! Jeg har lest i dag - men ikke på langt nær nok. Er så trøtt at jeg tror jeg.. hm.. sovner snart. I morgen skal jeg hjem til mamma og pappa, drar tidlig så jeg kan sitte en stund på biblioteket der og lese først tenker jeg.. Ja, god plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 18. november 2009 #1258 Del Skrevet 18. november 2009 *puh* endelig ferdig! Var ikke mye jeg skulle igjennom ikveld, men det var så vidt jeg klarte å holde øynene åpne. Får se hvor mye jeg husker av det imorgen. Nå skal jeg betale regninger (en annen ting jeg alltid utsetter ti siste liten), og så skal jeg sette meg ned og kose meg resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 21. november 2009 #1259 Del Skrevet 21. november 2009 Så mye for å lese flittig resten av uken Orket ikke å ta i bøkene en gang på torsdag og fredag, så nå må jeg bruke helgen på å lese alikevell. Har gjort unna det ene faget. Gikk veldig fort, for det var mange færre oppgaver enn jeg trodde det kom til å være. Nå skal jeg i gang med statistikken. Håper bare jeg står så jeg kan legge det fra meg for alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 21. november 2009 #1260 Del Skrevet 21. november 2009 Kara W, hvis det hjelper er vi i alle fall to! Jeg har snart lest i to timer, og kommet meg gjennom ti lusene sider (tar grundige notaer), målet er i alle fall ti sider til, gjerne mer, og det samme i morgen.. Håper bare det ikke er alt for langt i vekk fra virkeligheten med dagens og morgendagens mål Lykke til med dagens lesing alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå