Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. september 2006 #21 Del Skrevet 10. september 2006 Har lest 30 sider.. Ikke mye å skryte av, men det er jo søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 10. september 2006 #22 Del Skrevet 10. september 2006 Sånn!!! Da har jeg lest ut den boka jeg hadde begynt på!!! Det var målet for helgen!! Klart det må repeteres 1000 ganger, men nå har jeg litt oversikt hvertfall God natt! Snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 11. september 2006 #23 Del Skrevet 11. september 2006 i dag skal jeg begynne å lese skikkelig! for vi begynner med ett nytt fag idag. kiket litt over boka, å den virket ganske interesant (hvordan var det det skrives :klø: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #24 Del Skrevet 11. september 2006 Sitter å leser dermatologi til eksamen...veldig kjedelig... Alle har utslett og kløe for meg, så hvorfor ikke gi alle litt hydrocortisone... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #25 Del Skrevet 11. september 2006 Eg veit ikkje heilt kor mykje eg rekk å lese i dag, men eg skal lese fram til eg har undervisning klokka 2, berre avbrutt av lunsj og ein kaffipause eller to. Håpar på ein 70 sider, eller noko... Oppdatering kjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 11. september 2006 #26 Del Skrevet 11. september 2006 det ble 10 sider på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. september 2006 #27 Del Skrevet 11. september 2006 Har lest og prøvd å regne på matten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 12. september 2006 #28 Del Skrevet 12. september 2006 Da er det på tide å sette seg ned igjen.... har ikke peiling på hvor mye det blir i dag. Jeg skal hvertfall holde på et par timer. Rapport kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2006 #29 Del Skrevet 12. september 2006 Det vart omlag 80 sider på meg i går. I dag skal eg skrive oppgåve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
razmatazz Skrevet 12. september 2006 #30 Del Skrevet 12. september 2006 Så flinke dere er alle sammen! Jeg skal også skrive oppgave. Når man først sitter der og skriver er det forsåvidt greit, men det er bare så inni &%#!*#¤ vanskelig å komme i gang! *sparker meg selv gjentatte ganger bak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2006 #31 Del Skrevet 12. september 2006 Så flinke dere er alle sammen! Jeg skal også skrive oppgave. Når man først sitter der og skriver er det forsåvidt greit, men det er bare så inni &%#!*#¤ vanskelig å komme i gang! *sparker meg selv gjentatte ganger bak* ← Enig! Eg har ikkje skrive noko i dag, men skal no straks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #32 Del Skrevet 12. september 2006 Melder meg herved inn her. Har en hovedoppgave som skal leveres om et par uker, mangler ca 9000 ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 12. september 2006 #33 Del Skrevet 12. september 2006 To timer lesing i dag. Ikke så mye..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. september 2006 #34 Del Skrevet 12. september 2006 2 kapitler i dag. Satser på å komme sterkere tilbake i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2006 #35 Del Skrevet 13. september 2006 Da begynner lesingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2006 #36 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg skal skrive 1000 ord i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
razmatazz Skrevet 13. september 2006 #37 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg skal skrive 1000 ord i dag ← Flink! Jeg klarte ca 500 i dag... men var stuck ganske lenge på laben så jeg er egentlig ganske fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2006 #38 Del Skrevet 14. september 2006 Eg MÅ bli ferdig med oppgåva mi i dag. Den er heldigvis berre på ca 800 ord, men det er kjedeleg å skrive når ein må "læll"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 14. september 2006 #39 Del Skrevet 14. september 2006 Da har jeg fått utdelt oppgave, skal sammenligne antikkens og renessansens teater. Får begynne å lese litt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
razmatazz Skrevet 14. september 2006 #40 Del Skrevet 14. september 2006 Hei jenter, kan jeg få være med? Har tre måneder på meg og noen tusen sider... Har riktignok lest det meste før, men må allikevel ta et ordentlig skippertak. Sparking mottas med takk ← *sparke sparke sparke* Håper det hjalp! Selv har jeg ikke skrevet noe som helst i dag, men har fått lest et par artikler så jeg velger å leve videre i illusjonen om at jeg er flink og effektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå