Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Takk til deg (jeg er slaska ja) :)

Frekke sjef! Håper de er litt greiere her!

--------

Forresten, de skulle ha meg til å opp å skrive under noe på manpower før jeg begynner å jobbe. Er dette sånn griseformelt, eller kan jeg kle meg normalt istedenfor stivt da eller?

No worries, du er jo naturlig pen så da holder det lenge at klærne er hele og rene. Lykke til med jobben btw ;)

PS! Ærlig og ikke ironisk ment altså, selv om du hater meg fordi jeg ikke skjønte bæret av den derre Steve Irwin - tråden, som jo utartet i beste Hollywoodstil med tåredryppende innlegg og jeg syntes jeg hørte æressalutter og så Star Sprangled Banner vaie i bakgrunnen. Hvor var Gerorge Bush? :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet
No worries, du er jo naturlig pen så da holder det lenge at klærne er hele og rene. Lykke til med jobben btw  ;)

PS! Ærlig og ikke ironisk ment altså, selv om du hater meg fordi jeg ikke skjønte bæret av den derre Steve Irwin - tråden, som jo utartet i beste Hollywoodstil med tåredryppende innlegg og jeg syntes jeg hørte æressalutter og så Star Sprangled Banner vaie i bakgrunnen. Hvor var Gerorge Bush?  :ler:

Glemte å logge meg inn (nok en gang), bare sånn at du vet hvem du skal æreskjelle etter alle kunstens regler........ :kyss:

Skrevet
Takk til deg (jeg er slaska ja) :)

Frekke sjef! Håper de er litt greiere her!

--------

Forresten, de skulle ha meg til å opp å skrive under noe på manpower før jeg begynner å jobbe. Er dette sånn griseformelt, eller kan jeg kle meg normalt istedenfor stivt da eller?

Kle deg normalt du. Hørtes jo ut som det var hyggelige folk... (Et tips er gjerne å se an litt hvordan folk gikk kledd der... Ta ca samme type klær som de.)

Skrevet
No worries, du er jo naturlig pen så da holder det lenge at klærne er hele og rene. Lykke til med jobben btw  ;)

PS! Ærlig og ikke ironisk ment altså, selv om du hater meg fordi jeg ikke skjønte bæret av den derre Steve Irwin - tråden, som jo utartet i beste Hollywoodstil med tåredryppende innlegg og jeg syntes jeg hørte æressalutter og så Star Sprangled Banner vaie i bakgrunnen. Hvor var Gerorge Bush?  :ler:

Haha takk for kompliment :P Nå er ikke jeg en sånn bruker som hater noen etter å ha vært uenig i en annen tråd. Det kan virke schizofrent, men det er nå internett.

Nå gleder jeg meg IKKE til å begynne i jobben. Alle jeg forteller om ny jobb til og er så stolt atte bare ler og sier jeg holder ikke ut en uke engang! :overrasket: dritogdra! :frustrert:

Skrevet
Kle deg normalt du. Hørtes jo ut som det var hyggelige folk... (Et tips er gjerne å se an litt hvordan folk gikk kledd der... Ta ca samme type klær som de.)

Der var det unge og gamle. Unge gikk med hettegensere med WOW og gamla gikk med rød strikkekofte og rutete bukser :ler: (jeg følger gjerne gamlas eksempel med rutete bukser, det er pent!) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...