Gjest Ylva Virvla Skrevet 6. september 2006 #81 Skrevet 6. september 2006 Gratulerer. Er nok positivt at du kommer deg ut i arbeidslivet i alle fall. Så kan du søke på andre jobber etterhvert.
minienthe Skrevet 6. september 2006 #82 Skrevet 6. september 2006 hafslund kanskje ? gratulerer og lykke til
Scorpina Skrevet 6. september 2006 #85 Skrevet 6. september 2006 Så hyggelig slaskepott'n! Det er deg vel undt!! Håper du vil trives med jobben. Og ja - EN plass må man jo begynne så... Selv har jeg ikke hørt no - får vel ikke høre noe før i mårra...hmpfff...
Gjest Nei nei, ikke stalkegjest! S Skrevet 6. september 2006 #87 Skrevet 6. september 2006 Moro å følge deg Slaskepott! Gratulerer med jobben da! Nå har jeg reservert meg mot telefonselgere, men kunne gjort et unntak for deg! Gudd løkk!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #88 Skrevet 6. september 2006 Meg som var gjest over her, skulle egentlig skrive at jeg var snillegjest altså!
Gjest Bellatrix Skrevet 6. september 2006 #89 Skrevet 6. september 2006 Gratulerer! Håper du klarer deg bedre i telefonselgerbransjen enn jeg klarte. Jeg holdt ut i 3 dager.... ← Jeg holdt ut i en. Grattis, forresten til Slasken!
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #90 Skrevet 6. september 2006 takktakk! Jeg skal gjøre mitt beste Begynner neste onsdag så nå får jeg bare slaske meg mest mulig fram til da til gjesters store ergelse
Gjest Gjest_pinnestol_* Skrevet 6. september 2006 #91 Skrevet 6. september 2006 Eeehhhh... Hva er dreads?
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #92 Skrevet 6. september 2006 Det er sånt skittent bustete hår som er bevis på at du er en hasjrøykende raddis med dårlig hygiene. Eller hur, Very Victoria? :-)
Gjest beekeeper Skrevet 7. september 2006 #93 Skrevet 7. september 2006 (endret) Gratulerer! Men er du ikke redd for å bli skjelt ut? Jeg jobba i en jobb der jeg ble skjelt ut dag ut og dag inn, trodde jeg skulle drepe kundene til slutt.. Ble ikke lenge der gitt.. Endret 7. september 2006 av beekeeper
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #94 Skrevet 7. september 2006 Hallo! Jeg blir skjelt ut daglig på KG, og jeg var den eneste som i fjor turte å stå for meningene mine i klassen som førte til daglig utskjelning - jeg synes bare det er gøy :---D
Gjest beekeeper Skrevet 7. september 2006 #95 Skrevet 7. september 2006 Hallo! Jeg blir skjelt ut daglig på KG, og jeg var den eneste som i fjor turte å stå for meningene mine i klassen som førte til daglig utskjelning - jeg synes bare det er gøy :---D ← Da så! Ikke ring meg da, jeg hater telefonselgere!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. september 2006 #98 Skrevet 7. september 2006 Da så! Ikke ring meg da, jeg hater telefonselgere! ← Ingen fare for at hun kommer til å ringe meg, jeg bor i utlandet
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #99 Skrevet 7. september 2006 Gratulerer til deg, Slaskepott!!! Kan ikke si jeg misunner deg, men alltid godt å tjene litt egne penger... Det der har jeg all respekt og medfølelse for! Jeg ble skjelt huden full av møkk da jeg ringte og sa jeg var syk en gang med gamlesjefen... Han mente det var fordi jeg var bakfull! Hadde ikke vært ute på byen på flere måneder da, og hadde gått fra vanlig temperatur til 40 i feber på noen få timer... ← Kommer aldri til å glemme at sjefen min ga meg kjeft fordi jeg ringte sent en gang jeg måtte sy i beinet. (Dette var med servering, så måtte jo bruke beinet også) Telefonen der jeg jobbet hadde ligget av røret. Jeg hadde prøvd x antall ganger, pluss hjem til sjefen, et annet sted hun drev+++. Holdt på med å prøve å få tak i henne i mange timer. Så fikk jeg kjeft fordi jeg ikke ringte til butikken over gata og fikk de til å gå over og gi bekjed om at røret ikke lå på... Da ble jeg ganske Var jo ikke min skyld at det var UMULIG å få tak i henne... Glad jeg er ferdig med slike møkkajobber nå...
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #100 Skrevet 8. september 2006 Gratulerer til deg, Slaskepott!!! Kan ikke si jeg misunner deg, men alltid godt å tjene litt egne penger... Kommer aldri til å glemme at sjefen min ga meg kjeft fordi jeg ringte sent en gang jeg måtte sy i beinet. (Dette var med servering, så måtte jo bruke beinet også) Telefonen der jeg jobbet hadde ligget av røret. Jeg hadde prøvd x antall ganger, pluss hjem til sjefen, et annet sted hun drev+++. Holdt på med å prøve å få tak i henne i mange timer. Så fikk jeg kjeft fordi jeg ikke ringte til butikken over gata og fikk de til å gå over og gi bekjed om at røret ikke lå på... Da ble jeg ganske Var jo ikke min skyld at det var UMULIG å få tak i henne... Glad jeg er ferdig med slike møkkajobber nå... ← Takk til deg (jeg er slaska ja) Frekke sjef! Håper de er litt greiere her! -------- Forresten, de skulle ha meg til å opp å skrive under noe på manpower før jeg begynner å jobbe. Er dette sånn griseformelt, eller kan jeg kle meg normalt istedenfor stivt da eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå