Gå til innhold

din tabbe


juliannae

Anbefalte innlegg

Denne er ekkel, så om du har litt sart mage advarer jeg mot å lese videre. Usj, jeg blir kvalm bare av å tenke på det, men det er altså det flaueste jeg har opplevd.

Vi hadde akkurat spist middag, og jeg skulle ut en liten tur og lufte bikkja. Vi bor i et rimelig tettbebygd nabolag, dette var midt på sommeren, skikkelig fint vær og det var masse folk utenfor husene sine. Jeg gikk egentlig litt i min egen verden, la merke til at han stoppet og ble veldig opptatt av å snuse på noe, og da jeg kikket ned på ham for å be ham om å bli med videre så jeg at det var en stor halvbløt drit han var så opptatt av. Akkurat i det jeg skulle til å røske ham til meg tok han driten i et jafs! Herregud, det var så kvalmt at jeg kjente det begynne å vrenge seg i magen, jeg var dum nok til å kikke på ham en gang til og da så jeg at han stod og slikket seg fornøyd rundt munnen. DET ble rett og slett for mye for meg, jeg begynte å brekke meg og greide jo helt sikkert av den grunn å få oppmerksomhet fra folk rundt. Så kjente jeg at jeg ikke greide å holde igjen lenger. Prøvde å knipe igjen munnen og tenkte at jeg sikkert rakk å løpe hjem, men plutselig bare sprutet hele middagen ut gjennom kjeften på meg.

Jeg merket blikkene på meg, og etter at jeg hadde kommet meg litt, pekte jeg på bikkja og stotret frem: "Han spiste en BÆSJ!"

Så tenkte jeg "faen, hva gjør jeg med spyet?", jeg er ikke den som ikke rydder opp etter meg heller liksom. En normal person hadde vel bare tenkt på å komme seg derfra i en helvetes fart, men jeg ble stående fortvilet som et annet naut og visste ikke hva jeg skulle gjøre. Det endte med at jeg sa jeg skulle komme tilbake og fjerne det etterpå, måtte bare hjem med hunden først, men da var det ei dame jeg kjenner litt som sa at hun kunne hente hageslangen sin og spyle og at jeg bare kunne gå hjem og legge meg nedpå litt. Så slapp jeg den totale fornedrelsen det hadde vært og skulle stå der og spyle etter meg også.

Uff, den der var traumatisk, fikk høre det lenge etterpå. :fnise:

:skratte: eg tror eg døør av latter!! tårene sprute!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er programleder og reporter - og jobber for det meste innen fjernsyn og radio. Derfor burde jeg i grunn være vant med å drite meg ut. Men jeg synes det er like pinlig hver gang, for mine tabber blir hørt og sett av alt for mange... :sjenert: På fjernsyn går det stort sett greit (der kan jeg klippe vekk alt jeg ikke vil ha med), men på radio er det straks litt verre.

Tabben som for meg står som det mest uforglemmelige er fra min første radiojobb. Jeg setter på musikk og som vanlig sitter jeg og kauker og synger inne i studio. Etter noen minutter banker det på studiovinduet. Der står tre av mine medarbeidere og vifter og peker. Jeg hører ikke hva de sier der ute, for rommet er lydtett.

Brått skjønner jeg det...Jeg har glemt å dra ned spaken som hører til mikrofonen,så alt er blitt kringkastet på luften. Og, ja! Det er ytterst pinlig, for jeg sang ikke noe spesielt vakkert. Satt faktisk der og gjorde meg til, fordi låta jeg spilte var hysterisk morsom å lage en syngende parodi på...Tror egentlig at mine lyttere fant det like morsomt, men på min bekostning... :murvegg: Saken ble ikke bedre av at medarbeiderne mine lå langflate på gulvet av latter i det andre rommet.

Tabbe to (som skjedde den samme måneden) var fremdeles at jeg hadde glemt å slå av mikrofonen. Jeg hadde med et intervjuobjekt på radioen. Så viser det seg at vi har felles kjente. Intervjuobjektet mitt begynner da å baksnakke denne personen på det groveste. Jeg oppdager da at dette kommer med på lufta (etter noen minutter). Gjett hvem det er da som saaaaakte og usynlig drar ned mikrofonspaken...?

Måtte late som ingenting for intervjuobjektet etterpå. Og i flere måneder var jeg nervevrak for at det skulle bli en offentlig sak rundt baksnakkingen Men gudskjelov ble ikke dette oppdaget internt. Kan hende at intervjuobjektet mitt har fått litt kjeft, men har ikke sett han verken før eller siden.

Uvanen med å glemme å ta ned mikrofonspaken ble kurert. Tro meg! :klaske:

Endret av nettvenninnen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

Her var det ekstremt mye morsomt!! :hoho:

En gang ringte jeg giftmiddelsentralen og spurte etter faren for overdose av medikament, hadde tatt litt for mye av noe ved ett uhell. Fikk vite at jeg ikke var i fare, men jeg måtte ikke ta mer nå pga da kunne jeg føle meg uvel. Klarte av gammel vane å avslutte samtalen med "ja ok, vi snakkes senere da!" derav damen sa at det håpet hun ikke :fnise:

Verste var dog en gang jeg passet naboens svære grand danois en gang de var på helgetur. Oppholdet gikk bra helt til vi en gang i parken møtte på en liten løs hund som kom bort til oss og bjeffet og knurret det den var god for, bikkja tok det med ro og heller prøvde å unngå den lille iltre, helt til den bet bikkja i foten. Da var grensa nådd og bikkja satte av sted etter den lille, og jeg hang fast i bandet og løp det jeg var god for etter dem! Aldri løpt så fort før, heller aldri tatt så lange skritt før, og dette var i en stor park med mange mennesker rundt! Turen endte til slutt med at jeg mistet båndet og flatet ut med begge fortennene godt plantet ned i gresset. Kom sikkert 20 personer løpende for å sjekke om jeg var i orden, og rett etterpå kom det en skjønn fyr som lurte på hvem sin hund det var, og der satt jeg skjelvende men uskadd i gresset, skitten og så mest ut som en huleboer kvinne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

En onsdag hadde jeg vært på Pink konsert og var ganske så bedugget. Dagen etter fikk jeg kjenne konsekvensene av det, og lå strak i sengen. Jeg hadde pc'en på fanget, og TV var på i bakgrunnen. Plutselig hører jeg noen ta i inngangsdøren i 1.etg. Den var låst, så jeg tenkte at det kanskje var min bror som kom hjem fra skolen, og gikk inn kjellerdøren som var åpen. Det eneste jeg reagerte kraftig på, var at hunden fortsatte å bjeffe som en gal når broren min kom opp i 1.etg fra kjelleren. Jeg befant meg i 3.etg, og ble virkelig redd når hunden kom opp her og fortsatte..

Plutselig hører jeg fra stuen i underetasjen "WOW.. sjekk tv'n da!!" DA begynte hjerte mitt å slå fort.. jeg slang fra meg pc, tok av tv og gjemte meg i klesskapet mitt mens hunden fortsatte å bjeffe som aldri før. Plutselig kom jeg på at jeg måtte ha tlf min og hentet den. Den var selvfølgelig nesten tom for batteri, men jeg prøvde å ringe min far. Han tok ikke tlf, så jeg ringte naboen uten svar. Moren min jobber 30 min kjøring fra huset, så jeg tenkte det var ikke vits i å ringe henner, for hun kom ikke til å nå hjem i tide. Ja, jeg trodde virkelig at jeg skulle dø!

Så jeg så ingen andre mulighet enn til å ringe politiet. Jeg slo nr og akkurat når jeg skulle trykke "ring", ringte faren min. Den en foten min skalv og ristet, jeg var så utrolig redd! Jeg visket til min far at vi hadde innbruddstyver i huset, der han måtte spørre flere ganger hva jeg sa fordi jeg visket. Han ble plutselig HELT stille av en eller annen merkelig grunn, før han sa "Neeei, det er jo bare elektrikeren" Han tvingte meg til å gå ut av skapet og åpne døren, til å se det styggete og hårete ansiktet til eletrikeren som sa "Hei"

Elektrikeren skulle kommet dagen før, men siden jeg var på konsert hadde ikke familien min fått sagt ifra til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var min første dag på høyskole og jeg var sent ute. Jeg kjørte bil som jeg skulle parkere på skolens parkeringsplass som var ganske full. Stresset som jeg var fant jeg en plass og svingte bilen inn. Det jeg IKKE hadde sett var at den ene bilen var parkert litt skjevt og det enset jeg ikke før jeg hørte div skrapelyder som man helst ikke vil høre når man parkerer.. :sjenert:

Det var selvfølgelig en del folk i nærheten som fikk med seg "kvinnen-bak-rattet" som parkerte inni bilen ved siden av... :rodme:

Samvittighetsfull som jeg er, la jeg selvfølgelig lapp igjen på bilen. Jeg endte opp med å bli oppringt av den andre bilens eier og det viste seg at hun var en av lærerne jeg skulle ha det året :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Methuselah

Da jeg spilte fotball før jeg fikk en kneeskade. Og vi spilte finale og jeg skoret det eneste målet 1-0 problemet var at de var selvmål så vi tapte 1-0

Det er vel min største tabbe eller uflaks er det kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i syden nå i år på familietur som bestod av mine foreldre, min lillebror, storesøster og hennes forlovede+barn og min onkel. Vi kom ned en lørdags ettermiddag, og jeg var virkelig giret på å gå ut denne dagen siden det sikkert ikke var så veldig mange ute en vanlig ukedag på lavsesongen.

Jeg fikk heldigvis med meg min lillebror og sammen gikk vi på byn. Vi var IKKE kjent i området siden vi hadde kommet samme dag, men vi tok alt litt på sikt siden vi var ganske beruset. Mens jeg stod og svingte meg til tydligvis alles begreistring kom plutselig min bror etter et par timer, slengte vesken min til meg og sa at han stakk hjem siden han ikke gadd å sitte alene sammen med et par livlige damer på 60 år fra Island lengre.

Så full som jeg var sa jeg bare "snakkes hjemme" uten å tenke over at jeg var i et fremmed land der man helst ikke bør fartes rundt alene. Ble kjent med noen fra Norge og de tok meg med på et annet diskotek.

Etter et par timer med mer enn nok drikke begynner minnene å bli uklare. Jeg jobber på et utested her hjemme i Norge, og er alltid vant til å bli igjen etter stengetid. Jeg var på toalettet og når jeg kom ut var plutselig diskoteket stengt og full som jeg var så trodde jeg at jeg befant meg i Norge på min egen arb.plass..

Jeg kjente ingen igjen og fikk PANIKK! Jeg husker jeg ringte han ene bartenderen jeg jobber med, og det eneste jeg husker av samtalen er at han sier "Heeei!" Fikk høre av han når jeg kom hjem at jeg hadde sagt et eller annet om at jeg ikke visste hvor jeg var.. mye han kunne gjøre med det liksom :P Det neste jeg husker er at jeg er på et hotell og står i resepsjonen og spør etter romnøkkelen. Damen bak disken sier at det finnes ingen nøkkel på det rommet. Jeg husker jeg ble ganske sur og irritert og sa etternavnet, men igjen fant hun ingenting.

Til slutt måtte hun få snakke med min far kl 0600 om morningen der han ba henne skrive ned navnet på hotellet jeg bodde på, på en lapp og ringe en taxi. Jeg husker ingenting av taxi turen og heller ingenting fra når jeg kom hjem til jeg våknet dagen etter.

Men minstetaksten var tydligvis 3 euro, og det var det min far måtte betale sjåføren når han og min onkel stod utenfor hotellet og ventet.

Jeg hadde visst gått igjennom hele kofferten til min svigerbror for å finne en lader som ikke passer i tlf min i det hele tatt, og skreket "dritttelefon" mens jeg slengte den i veggen...? Dagen etter sjekket jeg tlf listen min og jeg har ringt ekstremt mange.. jeg hadde til og med ringt 2 ganger hjem til huset jeg bor i selv om alle var på ferie..

Jeg er så SJELEGLAD for at jeg ikke fikk noe romnøkkel på det første hotellet! Hadde var ganske flaut å våknet opp på et rom jeg ikke kjente igjen, eller med personer jeg ikke kjente. Kunne gått ekstremt gale! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg har alltid vært ei skikkelig vimse, og klarer å skade meg selv på de rareste måter...

Jeg var på jobb i klesbutikk og skulle gjøre om på plassering av diverse klær sammen med daglig leder. Noen av klærne henger så høyt at vi vanligvis må bruke en stang med krok i enden for å plukke dem ned. Jeg skulle ta ta ned noen kjoler som hang høyt oppe og var litt i tøysehumør (og litt svimete av forkjølelse), så jeg bestemte meg for at "nesj, jeg klarer vel å hoppe opp og ta de ned uten sånn stang!" Det jeg ikke tenkte på i farta, var at under kjolene stakk den jernstangen ut som klærne under hadde hengt på. Denne jernstangen klarte jeg å overse i gjerningsøyeblikket, så da jeg hoppet opp fikk jeg denne midt i magen!

Det gjorde fryktelig vondt, og jeg har utviklet en ganske saftig blåflekk midt på magen... Stakkars daglig leder ble helt forskrekket. Og sikkert temmelig sjokkert over hvor fjern det går an å bli... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polkagris

Hahaa. Jeg er den største tosken jeg kjenner, blitt kalt for prinsessen på prøve utallige ganger. ^^ Deriblant tabbene mine er en tabbe for 5-6 år tilbake, da jeg var sytten...

Jeg var nettopp ferdig med å dusje, og gikk inn i rommet mitt helt naken. Skulle tørke meg litt, og gjorde det med stil! Jeg så at det var bemørkt utenfor vinduet, og med tanke på at vi bodde 4-5 etasjer oppe regnet jeg med at ingen så gjennom hva jeg gjorde - jeg så på meg selv gjennom vindurefleksen og jeg svingte elegant med håndkleet rundt meg, jokket og strippdanset grovt... jeg la plutselig merke til en rød prikk på vinduet, som beveget seg mer og mer. Jeg ble nysgjerrig og måtte nærme meg. Da så jeg at det var min egen stemor som lo så forferdig, at røyken hun holdt i, dirret utenfor vinduet mitt. (er en liten veranda utenfor.) Jeg skrek som en galning, trakk gardinene raskt sammen. Etterpå når jeg gikk inn i stua så jeg at hele familien fniste masse og lenge. Broren min sa: "Du har en framtid som stripper!" Jeg døde nesten på meg. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig slutt allerede???

Vær så snill, skriv mer.

Dette var iallefall en god oppmuntring, håper det virket for den som trengte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har MANGE tabber, så det renner utfor kvota :ler:

Men min verste tabbe noensinne, den er så ille at jeg fikk nesten telefon angst etter den.....

Det var nyttårsaften for ett par år, og jeg hadde drukket ett to, eller 10 glass for mye champagne. Så langt ut på kvelden finner jeg ut at jeg skal sende, den gang elskeren min, en frekk nyttårsmelding. Jeg tok ned 3 sølvstjerner som hang rundt om i lokalet, gikk inn på badet og delte tyggisen jeg tygget på i 3 deler....... Jeg kledde meg naken og 2 av stjerne festen jeg på hver sin pupp, og den tredje over det aller helligste. Jeg så meg i speilet og tenkte "guud så sexy!! nå blir han glad nå!" må foresten nevne at jeg ikke er særlig glad i kroppen min, men etter en flaske champagne ser man gjerne det man vil se :ler: tok ett MMSbilde og sendte det til ham. Rett etterpå finner en bekjent ut at vi skal på byen, så alle stakk ut for å sjekke morroa, natten ble med andre ord lang, og det ble dagen etterpå også! Jeg våknet inn i det nye året med over 30 mottatte meldinger på mobilen. Og det fortsatte bare å strømme på utover dagen, til min største skrekk og gru! Det viser seg at "send til" og "send til alle" er to forskjellige ting det.. Kan si det slik at alt fra bestemødre til arbeidsgiver og fastlege var lagret der!

Flaut? å ja......................

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Utlogget nå

Jeg må logge ut i frykt for å bli gjenkjent ..

For noen år siden bodde jeg i et rekkehus. Jeg og en venninne sto på verandaen og røyket. Litt fulle og fjollete. Så oppdager vi at det er en fest på gang i huset rett over veien. Vi ser inn i stua der at det var masse kjekke gutter. Vinduet deres er åpent, og gardinene trukket fra. Vi får øyekontakt med han ene og vi hoier og vinker i håp om å bli invitert over. De ser oss og han ene går bort mot vinduet. Jackpot, tenker vi. Vel .. I stedet for å vinke tilbake, lukker han vinduet og trekker raskt igjen gardinene. Hahaha!!! Vi bli dritflaue! Verst for meg, for dette var jo mine naboer.

Jeg har også satt fast hælene på skoene mine i slike rister et par ganger for mye ..

Denne tar kaka:

Jeg begynte i ny klasse på videregående. Min første dag var altså ut i september. Jeg spør meg fram og finner til slutt klasserommet. Hilser på læreren, og smiler til alle som sitter der. Jeg finner en plass, og timen begynner. I neste time kommer en jente bort til meg og sier at jeg har tatt plassen hennes. Jeg beklager meg, og læreren sier at hun får finne en annen plass. Jeg hadde tydeligvis havnet midt i venninne-området i klasserommet og blir definitivt lagt merke til.

Når dagen nærmer seg slutten, er det gruppearbeid og jeg finner tonen med en jente. Jeg spør henne om forskjellige ting, blant annet om hun røyker. Hun titter dumt på meg og sier "sevsagt ikke". Jeg stusser litt og tenker ikke noe mer over det. MEN det kommer fram at hun er to år yngre enn meg. Jeg synes det var litt rart og titter meg rundt. "Idrett" står det på genserne til 2/3 av menneskene. Jeg hadde rett og slett gått inn i FEIL klasserom. Dette var grunnkurs Idrett, og jeg skulle til VK2 Allmenn. Hvordan jeg kom meg ut derfra, husker jeg ikke ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...