Gå til innhold

din tabbe


juliannae

Anbefalte innlegg

Min nye kjæreste het Petter. Nummeret til Petter ble lagret rett etter "Pappa" på mobilen. Dagen før jeg skulle presentere han til foreldrene mine så skrev jeg en beskjed til Petter, hvor jeg fortalte at jeg savnet han veldig. Savnet han veldig. Seksuelt :rodme: Beskrev i tillegg grafisk hva jeg gjorde for å bote på savnet.

Den beskjeden sendte jeg selvsagt til pappa..

Når Petter kom så humret faren min "så dette er Petter som jeg har hørt så mye om". Trodde jeg skulle dø av flauhet :ler:

I låvv it.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kom på en flause nå etter mye tenking :P

det var lørdag og jeg og en venninne skulle handle litt på rema, og som de fleste vet så er jo en lørdag på en remabutikk som regel ganske hektisk med masse folk.

jeg skulle "bare" handle litt som jeg alltid gjør og tok derfor ikke med meg kurv men holdt varene i hendene, derav en stor brusflaske. (det ender alltid med alt for fulle hender når jeg bare skal handle "litt")

og imens jeg og venninna mi står i køen så glipper brusflasken ut av handa mi og deiser med et brak i flisgulvet så toppa på flaska nærmest skytes på kassadama i den kassen ved siden av den kassen jeg sto i. jeg husker jeg ser hu dama opp med begge hendene og kniper igjen øynene når hun blir sprutet full av brus :sjenert:

og det spruter også brus utover kundene som sto i kassakøen ved siden av og på meg også! ikke bedre var det siden det bare var jeg og venninna mi som lo...de kundene som hadde fått brus på seg sa ingenting og så bare irritert ut, forståelig nok :fnise:

heldigvis tok kassadama det med et smil og lo litt hun også!

og ikke nok med det.....brusen sprutet sånn at det ser ut som at jeg har tisset på meg, og er bløt i hele "underlivet" og nedover føttene.

og det ble ikke bedre da jeg skulle bytte en bukse som jeg nettopp hadde vært og kjøpt i sportsbutikken ved siden av, og gikk inn på butikken for å låne prøverommet og jeg sa "eeh...kan jeg få bytte bukse i prøverommet, jeg hadde et lite uhell i kassen skjønner du!!"

jeg tenkte ikke over hva jeg sa, men det blikket som de i butikken ga meg akkurat da glemmer jeg ikke :P skal tro hvilket uhell de trodde jeg hadde :ler:

Mvh. en som ALLTID holder varene og spesielt brusen hardt fast under handling heretter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kom på en flause nå etter mye tenking :P

det var lørdag og jeg og en venninne skulle handle litt på rema, og som de fleste vet så er jo en lørdag på en remabutikk som regel ganske hektisk med masse folk.

jeg skulle "bare" handle litt som jeg alltid gjør og tok derfor ikke med meg kurv men holdt varene i hendene, derav en stor brusflaske. (det ender alltid med alt for fulle hender når jeg bare skal handle "litt")

og imens jeg og venninna mi står i køen så glipper brusflasken ut av handa mi og deiser med et brak i flisgulvet så toppa på flaska nærmest skytes på kassadama i den kassen ved siden av den kassen jeg sto i. jeg husker jeg ser hu dama opp med begge hendene og kniper igjen øynene når hun blir sprutet full av brus :sjenert:

og det spruter også brus utover kundene som sto i kassakøen ved siden av og på meg også! ikke bedre var det siden det bare var jeg og venninna mi som lo...de kundene som hadde fått brus på seg sa ingenting og så bare irritert ut, forståelig nok :fnise:

heldigvis tok kassadama det med et smil og lo litt hun også!

og ikke nok med det.....brusen sprutet sånn at det ser ut som at jeg har tisset på meg, og er bløt i hele "underlivet" og nedover føttene.

og det ble ikke bedre da jeg skulle bytte en bukse som jeg nettopp hadde vært og kjøpt i sportsbutikken ved siden av, og gikk inn på butikken for å låne prøverommet og jeg sa "eeh...kan jeg få bytte bukse i prøverommet, jeg hadde et lite uhell i kassen skjønner du!!"

jeg tenkte ikke over hva jeg sa, men det blikket som de i butikken ga meg akkurat da glemmer jeg ikke :P skal tro hvilket uhell de trodde jeg hadde :ler:

Mvh. en som ALLTID holder varene og spesielt brusen hardt fast under handling heretter!!

Denner har jeg lest før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ida_*
Jeg hadde trukket kølapp på posten, men etter å ha stått en halvtime i kø innså jeg at jeg ikke kom til å rekke det jeg egentlig skulle.

Da jeg skulle gå ut derifra så jeg en tidligere nabo (kjent ansikt, ikke bekjent).

Jeg tenkte jeg skulle være snill med han og sier litt lavt til han (så ingen skal skjønne han sniker)

"vil du ha et nummer?"

Han svarer "ehh... jeg står over" og ser rart på meg før han skynter seg videre... Jeg står i noen sekunder å synes det er rart at han ikke ville frem i køen, helt til jeg skjønner hva han trodde jeg mente... Flaut...

HAHAHAHHA !!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denner har jeg lest før.

ja jeg har skrevet den inn i en tråd som jeg startet som også handlet om flauser, det var før jeg visste at denne tråden eksisterte... thats why ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har skrevet den inn i en tråd som jeg startet som også handlet om flauser, det var før jeg visste at denne tråden eksisterte... thats why ;)

Aha! Den var like artig denne gangen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

hihi blir faktisk litt flau når jeg tenker på det enda...

Jeg var seksten år og hadde min første kjæreste... vi ligger på rommet hans og ser på tv og så kommer moren hans inn med noen bilder hun hadde fått rammet inn som hun viser til meg, hvor jeg klarer se på kjærsten min og si til han "så pen Bestemor du har!"

Det viste seg at moren hans hadde vært på "bli ny"-dag i KK og hadde rammet inn bildene..:O:O Hun ble relativt lang i maska kan man si..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått sommerjobb som sekretær i avdelingen hvor min far jobbet - stort, ultrakonservativt konsern hvor alle var på etternavn.

Vel, jeg "trodde" at jeg etterhvert hadde lært den enkeltes håndskrift å kjenne (dette var for 20 år siden, da sekretærer stort sett renskrev manuskripter etter håndskrevne manus). Jeg fikk utlevert et omtrent uleselig manuskript som skulle renskrives, slet meg omtrent i hjel med å forstå hva som sto der. I tillegg var det veldig teknisk språk, noe som ikke akkurat gjorde saken enklere.

Da det var på tide å gå til lunch, gikk de fleste i avdelingen sammen, og satt ved samme bord. Jeg husker ikke den dag i dag hvorfor jeg valgte akkurat dette tidspunktet, men gikk litt tøft ut mot avdelingssjefen, og "kjeftet" på ham for slurvete håndskrift.

Det ble helt stille, min far ble sprut rød, sjefen så uforstående ut - helt til en annen i avdelingen sa: "Jeg tror det er meg du skriver for nå..."

Jeg lette etter det berømte hullet i gulvet, og vet ikke helt om jeg eller min far var den flaueste... :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi blir faktisk litt flau når jeg tenker på det enda...

Jeg var seksten år og hadde min første kjæreste... vi ligger på rommet hans og ser på tv og så kommer moren hans inn med noen bilder hun hadde fått rammet inn som hun viser til meg, hvor jeg klarer se på kjærsten min og si til han "så pen Bestemor du har!"

Det viste seg at moren hans hadde vært på "bli ny"-dag i KK og hadde rammet inn bildene..:O:O Hun ble relativt lang i maska kan man si..hehe

:fnise:

Jeg har gått inn i feil bil to ganger når jeg skulle ha kjøretime. Bare så etter fargen på bilen og tok den første jeg ser i den fargen. Den første gangen merket jeg det ikke før en kjørelærer kom å sa det til meg. Den andre gangen merket jeg det var noe annerledes. Begynte å bli litt flau nå da jeg tok feil bil igjen og gikk ut. Der var en av kjørelærerne og jeg: "Det var visst feil bil :sjenert: ". Så kommer kjørelæreren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd.

Jeg har en selvopplevd en, selv om det ikke var jeg som hadde grunn til å være flau i etterkant.

Jeg var taxisjåfør på den tiden, og skulle hente taxien jeg skulle kjøre denne lørdags morgenen.

Det var tidlig, det var kaldt og det var 20 cm nysnø.

Jeg finner raskt taxien jeg skal kjøre, og en kollega som ser passe fortvilt ut. Han forklarte at han ventet på Falken, han fikk ikke låst opp bilen.

Da ser jeg på han, tar fram nøkkelen til bilen jeg skal kjøre, og låser opp bilen han hadde børstet snø av..

Samtidig kommer Falken kjørendes inn på parkeringsplassen hvor to røde taxier dekket av snø står side ved side.

Jeg smiler og vinker og ser på han i det det gikk opp for han at det var den andre bilen han skulle ha startet opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Kommer desverre ikke på noen selv :tristbla: Det "Morsomte" jeg har gjort er å prøve å sette meg inn i feil bil (som var låst)...

EDIT: Joda, kom på en likevel. Jeg skulle fylle bensin og hadde lagt kortet mitt på biltaket imens. Da jeg var ferdig å fylle tok jeg kortet og gikk for å betalte. Deretter satte jeg meg inn i bilen, og begynte å kjøre. Plutselig hørte jeg et meeeget høyt dunk. Stoppet og så forfjamset rundt etter hvor lyden kom fra. I speilet på høyre side sto den derre bensin-greia fortsatt i med slangen hengende etter. Dette er da en bensinstasjon rett utenfor et kjøpesenter, på en lørdag. :flau:

Selvsagt stoppet en haug med mennesker og glodde. Og en mann kom bort med latterkrampe og det eneste jeg fikk ut av meg var "Heh, jenter og bil vet du..." hvorpå han lo enda mer...

Endret av cupcake90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...