Gå til innhold

din tabbe


juliannae

Anbefalte innlegg

Jeg har MANGE tabber, så det renner utfor kvota :ler:

Men min verste tabbe noensinne, den er så ille at jeg fikk nesten telefon angst etter den.....

Det var nyttårsaften for ett par år, og jeg hadde drukket ett to, eller 10 glass for mye champagne. Så langt ut på kvelden finner jeg ut at jeg skal sende, den gang elskeren min, en frekk nyttårsmelding. Jeg tok ned 3 sølvstjerner som hang rundt om i lokalet, gikk inn på badet og delte tyggisen jeg tygget på i 3 deler....... Jeg kledde meg naken og 2 av stjerne festen jeg på hver sin pupp, og den tredje over det aller helligste. Jeg så meg i speilet og tenkte "guud så sexy!! nå blir han glad nå!" må foresten nevne at jeg ikke er særlig glad i kroppen min, men etter en flaske champagne ser man gjerne det man vil se :ler: tok ett MMSbilde og sendte det til ham. Rett etterpå finner en bekjent ut at vi skal på byen, så alle stakk ut for å sjekke morroa, natten ble med andre ord lang, og det ble dagen etterpå også! Jeg våknet inn i det nye året med over 30 mottatte meldinger på mobilen. Og det fortsatte bare å strømme på utover dagen, til min største skrekk og gru! Det viser seg at "send til" og "send til alle" er to forskjellige ting det.. Kan si det slik at alt fra bestemødre til arbeidsgiver og fastlege var lagret der!

Flaut? å ja......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har MANGE tabber, så det renner utfor kvota :ler:

Men min verste tabbe noensinne, den er så ille at jeg fikk nesten telefon angst etter den.....

Det var nyttårsaften for ett par år, og jeg hadde drukket ett to, eller 10 glass for mye champagne. Så langt ut på kvelden finner jeg ut at jeg skal sende, den gang elskeren min, en frekk nyttårsmelding. Jeg tok ned 3 sølvstjerner som hang rundt om i lokalet, gikk inn på badet og delte tyggisen jeg tygget på i 3 deler....... Jeg kledde meg naken og 2 av stjerne festen jeg på hver sin pupp, og den tredje over det aller helligste. Jeg så meg i speilet og tenkte "guud så sexy!! nå blir han glad nå!" må foresten nevne at jeg ikke er særlig glad i kroppen min, men etter en flaske champagne ser man gjerne det man vil se :ler: tok ett MMSbilde og sendte det til ham. Rett etterpå finner en bekjent ut at vi skal på byen, så alle stakk ut for å sjekke morroa, natten ble med andre ord lang, og det ble dagen etterpå også! Jeg våknet inn i det nye året med over 30 mottatte meldinger på mobilen. Og det fortsatte bare å strømme på utover dagen, til min største skrekk og gru! Det viser seg at "send til" og "send til alle" er to forskjellige ting det.. Kan si det slik at alt fra bestemødre til arbeidsgiver og fastlege var lagret der!

Flaut? å ja......................

:ler: gud bedre jeg tror jeg hadde dødd om det skjedde meg..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest respekt for politi

I utdrikningslaget mitt for 3 år siden ventet jeg på at den virkelige morroa skulle begynne, jeg var så oversikker på at jentene hadde skaffet meg en stripper.. så da det kom en kvinnelig politibetjent senere på kvelden "pga husbråk" stusset jeg litt over at jeg ikke hadde fått en mann, men hvorfor ikke tenkte jeg! Før noen fikk sagt noe mer, begynte jeg å danse og synge mens jeg ropte STRIPP STRIPP STRIPP. Det ble ett utdrikningslag alle kommer til å huske kan du si, hun var i tjeneste og kom virkelig pga husbråk. Jeg innså det LITT senere enn alle andre og la meg helt flat og unnskyldte og beklaga meg det jeg var god for, heldigvis tok hun det pent. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tråkket i hundebæsj i pilestredet, men ellers har jeg ikke tabba meg ut i stor skala.

Det angår å være litt mindre selvhøytidlig.

Endret av Fullmåne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne skulle kjøpe smågodt før kino. Jeg gikk utenfor kiosken noen minutter, da jeg fikk en telefon. På vei inn i kiosken igjen, så jeg min venninne stå og grave i smågodt-hyllene med fingrene, så jeg klasket henne på rumpa og sa "De har skjeer til sånt, gris-kjerring!".

Og sannelig var det ikke en vilt fremmed, godt voksen dame som snur seg mot meg, med den mest overrumplete minen i verdenshistorien...

Og så stammet hun lavt "Men det var så vanskelig å ta med skjeen...".

Så jeg bare latet som om det å klaske fremmede på rumpa og kalle dem gris-kjerring var helt dagligdags for meg. Men det var kanskje litt avslørende at venninnen min satt på huk ved disken, og skrek av latter... Ja, kanskje litt, ja.

Litt gammel, men denne var bare priceless. En av de beste!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde trukket kølapp på posten, men etter å ha stått en halvtime i kø innså jeg at jeg ikke kom til å rekke det jeg egentlig skulle.

Da jeg skulle gå ut derifra så jeg en tidligere nabo (kjent ansikt, ikke bekjent).

Jeg tenkte jeg skulle være snill med han og sier litt lavt til han (så ingen skal skjønne han sniker)

"vil du ha et nummer?"

Han svarer "ehh... jeg står over" og ser rart på meg før han skynter seg videre... Jeg står i noen sekunder å synes det er rart at han ikke ville frem i køen, helt til jeg skjønner hva han trodde jeg mente... Flaut...

Haha! Etter å ha vært kassadame i et år har jeg vært borti noe lignende flere ganger når folk skal få pengene igjen eller man prøver å få det til å gå opp. Noen ganger er det greit å si "kroner" etter tallet

"her er seks (sex?) til deg"

"...så får du seks av meg"

Kunde: "jeg har seks, jeg" (da hørte jeg det si Pling! i hodet hennes idet hun innså hva hun hadde sagt)

Eller som en kollega av meg opplevde:

Kollegaen min: "Summen går opp hvis jeg får seks av deg"

Kunden: "æh, det er vel litt tidlig, du har har jo ikke spandert middag en gang!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kjøpesenteret en gang og ventet på venninnen min, og ser henne komme inn døren, jeg snur meg vekk ett øyeblikk for å pakke sakene mine fra benken og ned i vesken min. Jeg ser henne stå med ryggen mot meg, og går stille bort til henne, når jeg kommer frem så tar jeg armen rundt henne, klemmer henne fra siden og sier "hey kjære hvorfor kom du ikke før?" og det var omtrent midt i den setningen at jeg ser at det er IKKE venninnen min, bare ei som hadde samme bukse, lik jakke og samme hårfarge. Kjerringa jeg klarte å klemme stirra dritstygt på meg mens hun freste noe mindre pent som inneholdt stygg, hore og lesbe! Og 10 meter unna står venninnnen min ved en narvesen og ler så hun griner. Jeg var så flau at jeg nesten gråt! Kan først le av det nå, og det er lenge siden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på kjøpesenteret en gang og ventet på venninnen min, og ser henne komme inn døren, jeg snur meg vekk ett øyeblikk for å pakke sakene mine fra benken og ned i vesken min. Jeg ser henne stå med ryggen mot meg, og går stille bort til henne, når jeg kommer frem så tar jeg armen rundt henne, klemmer henne fra siden og sier "hey kjære hvorfor kom du ikke før?" og det var omtrent midt i den setningen at jeg ser at det er IKKE venninnen min, bare ei som hadde samme bukse, lik jakke og samme hårfarge. Kjerringa jeg klarte å klemme stirra dritstygt på meg mens hun freste noe mindre pent som inneholdt stygg, hore og lesbe! Og 10 meter unna står venninnnen min ved en narvesen og ler så hun griner. Jeg var så flau at jeg nesten gråt! Kan først le av det nå, og det er lenge siden :ler:

Uff, stakkar........! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var på stranden i sommer og lå og solte meg med masse venner da jeg plutselig så en bekjent. Jeg gikk rett bort, sa hei og gav ham en god og land klem. I det jeg skulle spørre hvordan det gikk med han merket jeg at han så veldig rart på meg og det gïkk opp for meg at det ikke var en jeg kjente, men en kjent norsk fotballspiller. Han tok det hele med et smil i alle fall, og vennene mine fikk seg en god latter.. :rodme::fnise:

Endret av Chosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på stranden i sommer og lå og solte meg med masse venner da jeg plutselig så en bekjent. Jeg gikk rett bort, sa hei og gav ham en god og land klem. I det jeg skulle spørre hvordan det gikk med han merket jeg at han så veldig rart på meg og det gïkk opp for meg at det ikke var en jeg kjente, men en kjent norsk fotballspiller. Han tok det hele med et smil i alle fall, og vennene mine fikk seg en god latter.. :rodme::fnise:

Hihi, din lille stalker :fnise: neida, bare en spøk på morgenkvisten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nye kjæreste het Petter. Nummeret til Petter ble lagret rett etter "Pappa" på mobilen. Dagen før jeg skulle presentere han til foreldrene mine så skrev jeg en beskjed til Petter, hvor jeg fortalte at jeg savnet han veldig. Savnet han veldig. Seksuelt :rodme: Beskrev i tillegg grafisk hva jeg gjorde for å bote på savnet.

Den beskjeden sendte jeg selvsagt til pappa..

Når Petter kom så humret faren min "så dette er Petter som jeg har hørt så mye om". Trodde jeg skulle dø av flauhet :ler:

:skratte: fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...