Gå til innhold

din tabbe


juliannae

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke så mange egne flauser å fortelle om, så jeg får heller fortelle om en bekjent av meg som virkelig gjorde en brøler av dimensjoner.

Hun, Miss Trouble, er på reise i Asia med en kjæreste. De sitter på en buss og midt i mot dem sitter et annet hvithudet par med en liten gutt mellom seg. De er relativt mørke i huden, så de tenker at de kommer fra sør europa/USA et eller annet sted. Iallefall ikke Norge. For en tabbe. Miss Trouble finner det det derfor helt trygt å kommentere utseende på disse menneskene. Hun har nemlig merket seg at den lille gutten er helt utolig vakker, mens hans foreldre er hva man kan kalle "mindre heldige". Miss Trouble sier derfor til sin kjære: "Hvordan kan to så stygge mennesker lage noe som er så vakkert?". Svaret kommer ikke fra kjæresten, men fra paret hun akkurat har kommentert: "Han er adoptert".

Grøss. Veldig glad dette ikke er min tabbe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

En gang dukket denne fyren:

opp på nachspielet som jeg allerede var på. Vi ble sittende og snakke litt og kom inn på likhetene mellom latinsk og italiensk (som er hans hovedmål). Vi kom inn på dette sporet av diskusjonen fordi jeg fortalte at jeg var utdannet gartner og kunne forstå mange italienske ord, fordi jeg kjente til betydningen av mange latinske plantenavn.

- For eksempel, sa jeg, så skjønner jeg om noe som er stort, lite, står opprett eller bare ligger lavt....

Da så jeg plutselig at han begynte å se fryktelig lur ut.. og oppdaget at det kunne høres ut som om jeg snakket "griseprat" Jeg ble temmelig flau, fordi slike typer er veldig vant til groupies og "wannabe- groupies" og jeg forsøkte fortvilt å snakke meg ut av situasjonen med mye rødming, knising og stoltring. Dette syntes han helt tydelig var morsomt, betraktet meg med stor interesse og prøvde å holde tråden og alt jeg sa endte på en eller annen merkelig måte opp med å høres ut som "dirtytalk".

Jeg som ikke visste helt om han trodde at jeg prøvde å sjekke ham opp og var en litt småteit groupie, reddet meg selv ved å ta en tur på badet slik at jeg slapp å forklare mer hvorfor han absolutt ikke måtte misforstå meg og at det ikke var noe slags hint, men et resultat av min grenseløse naivitet når jeg åpner munnen.

Forøvrig kan jeg si at han var veldig, veldig hyggelig.. ikke noe stjernenykker der i gården nei! Jeg traff forøvrig på ham et halvt år senere og da hilste han som om jeg skulle være noen han kjente godt, selv om man egentlig ikke skulle tro at folk som treffer så mange folk, husker på damer som de bare har snakket med på en fest.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss.. dette var jo en gammel tråd, det la jeg ikke merke til!

Ja, hehe, men er morsomt. Håper maaange andre skriver her. Jeg må tenke litt.. Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne skulle kjøpe smågodt før kino. Jeg gikk utenfor kiosken noen minutter, da jeg fikk en telefon. På vei inn i kiosken igjen, så jeg min venninne stå og grave i smågodt-hyllene med fingrene, så jeg klasket henne på rumpa og sa "De har skjeer til sånt, gris-kjerring!".

Og sannelig var det ikke en vilt fremmed, godt voksen dame som snur seg mot meg, med den mest overrumplete minen i verdenshistorien...

Og så stammet hun lavt "Men det var så vanskelig å ta med skjeen...".

Så jeg bare latet som om det å klaske fremmede på rumpa og kalle dem gris-kjerring var helt dagligdags for meg. Men det var kanskje litt avslørende at venninnen min satt på huk ved disken, og skrek av latter... Ja, kanskje litt, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne skulle kjøpe smågodt før kino. Jeg gikk utenfor kiosken noen minutter, da jeg fikk en telefon. På vei inn i kiosken igjen, så jeg min venninne stå og grave i smågodt-hyllene med fingrene, så jeg klasket henne på rumpa og sa "De har skjeer til sånt, gris-kjerring!".

Og sannelig var det ikke en vilt fremmed, godt voksen dame som snur seg mot meg, med den mest overrumplete minen i verdenshistorien...

Og så stammet hun lavt "Men det var så vanskelig å ta med skjeen...".

Så jeg bare latet som om det å klaske fremmede på rumpa og kalle dem gris-kjerring var helt dagligdags for meg. Men det var kanskje litt avslørende at venninnen min satt på huk ved disken, og skrek av latter... Ja, kanskje litt, ja.

LOL, døds bra! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Hahahha! å gud jeg ler så jeg holder på å tisse på meg! For en fantastisk tråd. Kommer ikke på noen flauser fra meg selv, men har nok noe jeg også! ;)

:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne skulle kjøpe smågodt før kino. Jeg gikk utenfor kiosken noen minutter, da jeg fikk en telefon. På vei inn i kiosken igjen, så jeg min venninne stå og grave i smågodt-hyllene med fingrene, så jeg klasket henne på rumpa og sa "De har skjeer til sånt, gris-kjerring!".

Og sannelig var det ikke en vilt fremmed, godt voksen dame som snur seg mot meg, med den mest overrumplete minen i verdenshistorien...

Og så stammet hun lavt "Men det var så vanskelig å ta med skjeen...".

Så jeg bare latet som om det å klaske fremmede på rumpa og kalle dem gris-kjerring var helt dagligdags for meg. Men det var kanskje litt avslørende at venninnen min satt på huk ved disken, og skrek av latter... Ja, kanskje litt, ja.

Herregud, helt ærlig, jeg griner av latter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cascabel
Jeg og en venninne skulle kjøpe smågodt før kino. Jeg gikk utenfor kiosken noen minutter, da jeg fikk en telefon. På vei inn i kiosken igjen, så jeg min venninne stå og grave i smågodt-hyllene med fingrene, så jeg klasket henne på rumpa og sa "De har skjeer til sånt, gris-kjerring!".

Og sannelig var det ikke en vilt fremmed, godt voksen dame som snur seg mot meg, med den mest overrumplete minen i verdenshistorien...

Og så stammet hun lavt "Men det var så vanskelig å ta med skjeen...".

Så jeg bare latet som om det å klaske fremmede på rumpa og kalle dem gris-kjerring var helt dagligdags for meg. Men det var kanskje litt avslørende at venninnen min satt på huk ved disken, og skrek av latter... Ja, kanskje litt, ja.

:skratte:

Jeg ler så tårene triller her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde akkurat stengt bedriften som jeg drev og skulle sette på vannsprederen så staudene og buskene ble vannet før jeg dro.

Jeg måtte inn i veksthuset for å skru på vannet og hadde akkurat begynt å koste, da det kom en veldig våt og sint middelaldrende dame inn til meg i veksthuset.

Hun hadde akkurat kommet og stilt seg til å se på plantene i bakgården(selv om det var over en time siden vi hadde stengt) da jeg hadde skrudd på sprederen og vannet henne også.

Hun roet seg heldigvis ned da det ble klart at jeg ikke så at hun sto der.. men det var flaut, samtidig som jeg egentlig syntes det var litt morsomt og lo for meg selv da hun hadde gått(men det siste har vel noe med å gjøre at det bor en liten ramp i meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og en venninne skulle kjøpe smågodt før kino. Jeg gikk utenfor kiosken noen minutter, da jeg fikk en telefon. På vei inn i kiosken igjen, så jeg min venninne stå og grave i smågodt-hyllene med fingrene, så jeg klasket henne på rumpa og sa "De har skjeer til sånt, gris-kjerring!".

Og sannelig var det ikke en vilt fremmed, godt voksen dame som snur seg mot meg, med den mest overrumplete minen i verdenshistorien...

Og så stammet hun lavt "Men det var så vanskelig å ta med skjeen...".

Så jeg bare latet som om det å klaske fremmede på rumpa og kalle dem gris-kjerring var helt dagligdags for meg. Men det var kanskje litt avslørende at venninnen min satt på huk ved disken, og skrek av latter... Ja, kanskje litt, ja.

Å så bra. Takk for dagens krampelatter :skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne skulle kjøpe smågodt før kino. Jeg gikk utenfor kiosken noen minutter, da jeg fikk en telefon. På vei inn i kiosken igjen, så jeg min venninne stå og grave i smågodt-hyllene med fingrene, så jeg klasket henne på rumpa og sa "De har skjeer til sånt, gris-kjerring!".

Og sannelig var det ikke en vilt fremmed, godt voksen dame som snur seg mot meg, med den mest overrumplete minen i verdenshistorien...

Og så stammet hun lavt "Men det var så vanskelig å ta med skjeen...".

Så jeg bare latet som om det å klaske fremmede på rumpa og kalle dem gris-kjerring var helt dagligdags for meg. Men det var kanskje litt avslørende at venninnen min satt på huk ved disken, og skrek av latter... Ja, kanskje litt, ja.

Sjelden jeg ler høgt for datan, men av denne fortellingen så måtte jeg det :hoho: Knallbra!

Endret av trulta_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...