Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Utlogget akkurat nå
Skrevet

Valgte å logge meg ut, med hensyn til meg selv :P

Kanskje ikke en tabbe på linje som de andre her, men var i allefall det flaueste og verste jeg har opplevd.

Ble for noen mndr siden kjent med en via nett. Hadde aldri sett han før, men fikk etterhvert vite at han spilte for et tippeligalag.

Vi hadde en god tone og fant ut at vi ville treffes. Vet ikke hva jeg så for meg, men han var jo så klart bare ute etter en ting.

Menmen.. når jeg først var kommet så langt kunne jeg jo like godt være med på det jeg kunne :fnise::sjenert:

Vi satt i gang og det var ganske bra helt til han oppdager (i mørket) at han har blod på henda. Jeg ble rimelig satt ut og håpte det ikke var sant. Men jo, jeg hadde begynt å fossblø. Det kan ikke ha vært mensen, men syns også det er rart at det skal kunne blø så mye av en rift. Det er nemlig ikke så rart om det var det for jeg merket litt ubehag når han fingret meg.

Jeg ble jo veldig lei meg da og følte meg brått ikke så sexy lenger. Han gikk og hentet et håndkle. La det under meg og fikk meg til å suge han til han kom. Så var det slutt på moroa. På med lyset for å oppdage at det var en del mer blod enn først antatt.

Blod-håndmerke på puta osv. Snaxy :sukk:

Var ganske fra meg på vei hjem kan du si.. sendte han en sms der jeg skrev at jeg garanterte at det ikke var mensen. Han sa at det gikk bra, at jeg ikke skulle tenke på det - og takk for besøket..

Jadda..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Ikke skjedd meg, men venninne av venninne. Litt ekkel:

Hun hadde blitt med en fyr hjem fra byen for en one-night-stand. Da de er ferdige får hun beskjed om at han skal opp tidlig og på jobb, men hun kan bare bli liggende hvis hun vil og smekke igjen døra når hun går. Greit nok. Hun står opp dagen derpå, ganske groggy. Finner litt mat, går på badet og gjør sine ting der. Nr. 2, ja. Og oppdager ganske panisk at doen ikke fungerer. Hun forsøker alt, blir mer og mer stressa. Drar opp gang på gang uten at det funker. Hva gjør jeg nå? Hun kunne jo ikke la dritten ligge igjen i do heller. Så i et eller annet lurt innfall går hun på kjøkkenet, henter en pose og en øse og fisker opp... jah... dere vet, putter det i posen for å kunne kaste det i søpla ute. Finner ikke mobilen sin. Løper rundt, finner sokkene sine, stressa, ut døra. *smekk*

FAEN. Posen og øsa!!! Som nå i praksis ligger på kjøkkenbordet for å bli funnet...

Hun gjorde ingenting med det, bare gikk derfra og håpte at Oslo by var stor nok til aldri å treffe på fyren igjen.

Veldig hyggelig å komme hjem til det på kjøkkenbordet da!

haha :ler:

Gjest mirjam
Skrevet

Ikke noen kjempeblemme, men likevel:

Leverte bilen min til reparasjon på verksted, og glemte å gi dem bilnøkkelen. :klaske:

Da jeg kom dit noen timer senere, stod den østeuropeiske bilmekanikeren og reiv seg i håret, bokstavelig talt, og sa masse på sitt eget språk, som jeg var glad at jeg ikke skjønte.

:kjefte:

Gjest hoho bollo
Skrevet

DEt er sommer og veeeeeldig varmt...

Jeg er inne i en butikk, og kommer til å tenke på min søster som er gravid i denne varmen... Jeg sier til vennina mi ; Stakkars folk som er gravide i denne varmen.....

Så sier hun hyssj... Jeg snur meg og der står butikkdama med stor gravidemage...

Blir litt små flau og går ut av butikken...

Så sier jeg til min venninde igjen; Tenk at jeg sa det, og bak meg står hun med DEN gravide magen...

Ja, så snur jeg meg... hmmm.... og hvem hadde fulgt etter oss ut av butikken og fremdeles hører hva jeg sier... flaut

Gjest tralleliti
Skrevet

Litt sein til bussen, små-løper jeg ut døra og bortover veien mens jeg skriver melding, og bang.... rett i en lyktestolpe!!!

Gjest Tanita
Skrevet
Da jeg var 19 år var jeg i California og besøkte tante, onkel og søskenbarna mine, som bodde der et års tid. På den tiden var jeg veldig nærsynt (jeg er laseroperert nå), -9 og -7, og brukte briller. En dag var vi på stranda for å bade, og mens jeg badet brukte jeg naturlig nok ikke briller. Det vil si at jeg måtte ha mennesker innen en halv meters avstand for å se hvem det var.

Jeg og mine søskenbarn svømte et stykke ut, og hadde det veldig gøy i de stooore bølgene det var den dagen. Jeg var hele tiden sikker på at min kusine var rett i nærheten av meg, og hylte og ropte til henne, "væææ!" midt i ansiktet hennes. Til jeg plutselig så at det ikke var hun som var der, det var en mann med redningsbøye (sånn de har i baywatch), som sto der og lurte på om jeg trengte hjelp (siden jeg ropte sånn...). Jeg stammet fram "Eh, no. I'm OK." Så svømte jeg ganske beskjemmet opp på land igjen.

Min tante lå på standen og brølte av latter. Hun hadde sett de komme kjørende med sirener og kaste seg ut i vannet, og prøvde å se hvem de skulle redde. Hun så jo bare meg der, og jeg trengte da ikke hjelp.

Samme dag drev jeg også og surfet med bodyboard, og jeg var kommet nesten til land da en spesielt stor bølge tok tak i meg, så jeg rullet langt opp på land. Jeg merket at bikinitrusa gled ned og bikinitoppen opp, og lå formelig naken da jeg endelig hadde kontrollen nok til å dra de på plass igjen mens jeg så stjålent rundt meg for å sjekke om noen så det. Det var selvfølgelig masse folk som satt på standen og glodde på meg. Er bare lykkelig for at det ikke skjedde på en strand her hjemme.

:hoho:

Gjest laloolah
Skrevet

Jeg har tydeligvis en forsvarsmekanisme som jobber på spreng, fortrenging, for jeg klarer ikke å komme på en eneste tabbe jeg har gjort!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Haha.

I dag klarte jeg å blunke og smile litt til en som jeg trodde var en som jeg bodde sammen med før.. Var skikkelig flaut, og han så bare dumt på meg.. (er ikke fullstendig ansiktsblind, han hadde hette på seg så litt vanskelig å se)

Aner ikke hva han tenkte, men trodde vel at jeg prøvde å sjekke han opp mens jeg stod og ventet på grønn mann.. :skratte:

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_maura_*
Skrevet
Ikke skjedd meg, men venninne av venninne. Litt ekkel:

Hun hadde blitt med en fyr hjem fra byen for en one-night-stand. Da de er ferdige får hun beskjed om at han skal opp tidlig og på jobb, men hun kan bare bli liggende hvis hun vil og smekke igjen døra når hun går. Greit nok. Hun står opp dagen derpå, ganske groggy. Finner litt mat, går på badet og gjør sine ting der. Nr. 2, ja. Og oppdager ganske panisk at doen ikke fungerer. Hun forsøker alt, blir mer og mer stressa. Drar opp gang på gang uten at det funker. Hva gjør jeg nå? Hun kunne jo ikke la dritten ligge igjen i do heller. Så i et eller annet lurt innfall går hun på kjøkkenet, henter en pose og en øse og fisker opp... jah... dere vet, putter det i posen for å kunne kaste det i søpla ute. Finner ikke mobilen sin. Løper rundt, finner sokkene sine, stressa, ut døra. *smekk*

FAEN. Posen og øsa!!! Som nå i praksis ligger på kjøkkenbordet for å bli funnet...

Hun gjorde ingenting med det, bare gikk derfra og håpte at Oslo by var stor nok til aldri å treffe på fyren igjen.

Denne er jo så utrolig at noen ble inspirert til å lage en kortfilm basert på historien. :lol:

Skrevet
Denne er jo så utrolig at noen ble inspirert til å lage en kortfilm basert på historien. :lol:

Ehm, du tror ikke det kan være sånn at gjesten her har sett filmen på youtube før han skrev et referat fra den på Kg?

Gjest LanaLane
Skrevet

Engelskklassen min skulle ta seg en sightseeing tur en av de første dagene av 2.vgs. Kjente ikke så mange, men jeg lata som om jeg var såååå komfortabel blant alle og pekte hit og dit. Vi gikk temmelig fort da det var mye vi skulle igjennom, og med mine små ben så småløp jeg mer enn de andre.

Vi kom forbi butikken til tanta mi, og jeg ropte høyt og pekte at der var den. BANG, så hadde jeg gått inni en lyktestolpe og stod på fortauet og svaia mens venninna mi ikke visste om hun skulle grine eller le. Alt hun kunne si var "jeg trodde du så den, jeg trodde du så den!"

Lærdom: Kjepphøyhet bringer deg bare uventede lyktestolper.

En til, ikke noe tabbe, men flaut likevel.

Jeg hadde arbeidsdag på en dyreklinikk i 8.klasse. Denne dagen var det omvisning for en gjeng med utviklingshemmede og jeg og ei anna ei stod og smilte til alle sammen.

Plutselig kommer det en schver fyr og slår meg ned. Jeg står der og svaier, prøver så se "hva faen er galt med han der'a?" før jeg deiser ned i bakken med et brak.

Alle kom løpende til, og anstanden til han fyren var sååå lei seg for dette hadde visst skjedd før. Jeg ble dritflau, men hallo. Om fyren var så ustabil at han PLEIDE å slå ned folk på måfå, så kanskje det er en ide å passe på litt bedre?

Gjest Gjest_maura_*
Skrevet
Ehm, du tror ikke det kan være sånn at gjesten her har sett filmen på youtube før han skrev et referat fra den på Kg?

Nei, tror du virkelig det? :filer:

Skrevet

Ikke en tabbe akkurat men, uansett.. Jeg klarte nylig å gå gjennom halve studentsenteret hvor jeg studerer med en lang remse med toalettpapir etter meg.

• 2 uker senere...
Skrevet

har endel flauser..

Skulle jobbe som renholder på et sykehjem en sommer og på opplæringa var det jammen med ikke lett å skifte mopp nederst. Så jeg måtte løfte den opp og gjøre det litt kronglete.

Så da står jeg der og fikler med den moppen. Jeg får den på og vipper da stanga ned mens jeg snurrer meg rundt (ja, veldig lurt)

Og akkurat i det øyeblikket kommer en gammel dame i rullestol forbi og jeg skamslår denne stakkars gamle damen rett i ansiktet med moppskaftet..

Det gikk heldigvis bra, men følte meg bra teit resten av sommeren..

Gjest Gjest_ålesund_*
Skrevet
Ikke en tabbe akkurat men, uansett.. Jeg klarte nylig å gå gjennom halve studentsenteret hvor jeg studerer med en lang remse med toalettpapir etter meg.

hmm, høgskolen i ålesund? :P

Skrevet

Jeg hadde trukket kølapp på posten, men etter å ha stått en halvtime i kø innså jeg at jeg ikke kom til å rekke det jeg egentlig skulle.

Da jeg skulle gå ut derifra så jeg en tidligere nabo (kjent ansikt, ikke bekjent).

Jeg tenkte jeg skulle være snill med han og sier litt lavt til han (så ingen skal skjønne han sniker)

"vil du ha et nummer?"

Han svarer "ehh... jeg står over" og ser rart på meg før han skynter seg videre... Jeg står i noen sekunder å synes det er rart at han ikke ville frem i køen, helt til jeg skjønner hva han trodde jeg mente... Flaut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...