Gå til innhold

din tabbe


juliannae

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er noe jeg aldri glemmer.. Ikke bare var det flaut, men det verste var den pinlige pausen etterpå, som varte i evigheter.

Jeg hadde nettopp fått meg ny kjæreste og vi hadde vært en snart tur i byen med moren hans for å handle julegaver til familien.

Vi sitter i bilen på vei hjem og moren hans strekker fram en stor kurv med diverse småting til å ha på badet- såper, frisørshampoo, klut, osv.

-Se her hva jeg kjøpte! Hva syns du om den?

- Jeg gliser fra øret til øret med store øyne.

Åh! Så fin! Det hadde du ikke trengt da!!

Det blir lenge stille og når jeg skjønner at det ikke var ment til meg, sier hun lavt at, -det var egentlig til tanta til 'Stian'.......

Jeg prøver å dekke over den pinlige stillheten ved å le døds falskt å jævelig..

Der å da skulle jeg ønske vi ikke hadde hele hjemreisen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på fanget til en jeg tidligere har vært forelsket i. Var skikkelig full og hadde lite kontroll. Prompet så vidt, men nok til at h*n spurte "feis du på meg?" :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha, ingen fisehistorier om meg, men for ett par uker siden, var det en eldre kar på jobben som jeg skulle snike meg innpå å spørre om noe, siden jeg er ny.

Han sto å feis driiiiiiiiiiiiiiit lenge mens han kikket rundt seg og trodde ingen hørte.....

Brrrrrrrrhhhhrrrr..... det ble fader meg aldri slutt!

Jeg snudde meg med engang, og latet som ingenting..

Skulle ønske det var noen andre som også hørte/så det så jeg kunne bust ut med en skikkleig god latterkrampe :D

Æsj, håper virkelig han vasker underbuksene sine selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe jeg aldri glemmer.. Ikke bare var det flaut, men det verste var den pinlige pausen etterpå, som varte i evigheter.

Jeg hadde nettopp fått meg ny kjæreste og vi hadde vært en snart tur i byen med moren hans for å handle julegaver til familien.

Vi sitter i bilen på vei hjem og moren hans strekker fram en stor kurv med diverse småting til å ha på badet- såper, frisørshampoo, klut, osv.

-Se her hva jeg kjøpte! Hva syns du om den?

- Jeg gliser fra øret til øret med store øyne.

Åh! Så fin! Det hadde du ikke trengt da!!

Det blir lenge stille og når jeg skjønner at det ikke var ment til meg, sier hun lavt at, -det var egentlig til tanta til 'Stian'.......

Jeg prøver å dekke over den pinlige stillheten ved å le døds falskt å jævelig..

Der å da skulle jeg ønske vi ikke hadde hele hjemreisen igjen!

Skjønte ikke helt dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og en venninne skulle kjøpe smågodt før kino. Jeg gikk utenfor kiosken noen minutter, da jeg fikk en telefon. På vei inn i kiosken igjen, så jeg min venninne stå og grave i smågodt-hyllene med fingrene, så jeg klasket henne på rumpa og sa "De har skjeer til sånt, gris-kjerring!".

Og sannelig var det ikke en vilt fremmed, godt voksen dame som snur seg mot meg, med den mest overrumplete minen i verdenshistorien...

Og så stammet hun lavt "Men det var så vanskelig å ta med skjeen...".

Så jeg bare latet som om det å klaske fremmede på rumpa og kalle dem gris-kjerring var helt dagligdags for meg. Men det var kanskje litt avslørende at venninnen min satt på huk ved disken, og skrek av latter... Ja, kanskje litt, ja.

:hoho: Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg var 35 år og nyforelsket i en yngre mann. Vi oppførte oss som fjortiser. Hoppet over gjerdet på byens offentlige friluftsbad. Badet uten klær. Og elsket i vannet. Etter en stund lyser noen med en lykt på oss. Vekteren kommer bort og står ved bassengkanten og lyser på oss. Ingen sjans til å slippe unna. Han ber oss komme opp. Jeg har ikke klær på meg og ber han snu seg vekk. Han smugkikker på meg mens jeg kler på meg. Jeg er dritflau. Tenker at han kan ha sett på oss en stund før han skrudde på lykta.

2 uker senere jobber jeg kveldsvakt og et vekterfirma har vaktmestertjeneste hos oss. Det er noe feil med brannalarmen og en vekter må tilkalles. Jeg har ansvarsvakt og må ta imot vekteren og vise han rundt. Gjett hvem som kom? Jeg skulle ønske det var et hull i gulvet. Det verste var at han var like flau som meg. Han hadde jo smugkikket på meg mens jeg kledde på meg. Plutselig sto jeg sammen med en mann som hadde sett at jeg hadde sex og sett meg naken. Det var såå pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, denne tråden er sååååå morro! Hihi. Mer,mer,mer :o)

Har noen noen fler tips til hvor man finner slike morro'e tråder? Trenger virkelig å få ledd litt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her skjedde på toget fra London til Liverpool. Jeg og sambo sitter sammen med to fremmede herremenn fra England(bås til fire med bord i midten om dere skjønner). Jeg og sambo kommer først til setene, deretter en litt eldre engelskmann som hilser høflig så klart, til sist en engelskmann til, som og hilser på høflig vis.

Etterhvert begynner han som kom sist å pelle seg febrilsk i nesa. Sånn skikkelig, så jeg kommenterer så til sambo om at jeg synes at det der var faktisk ganske så ekkelt. Og han sier seg enig og legger til at han håper vi snart var fremme så vi slapp å sitte å se på det der.

Så fortsetter jeg å sambo å prate om tull å slik. Så spør han nesepillern, på engelsk, om vi er i fra Norge. Ja, sier vi på engelsk. Da sier han; ja, jeg har bodd å jobbet i Norge i maaange år. Hyggelig å treffe på nordmenn på dette toget.

Jeg ble så flau! (men vet enda ikke om han forstod eller hørte det jeg sa, men jeg tipper det)

Det ender jo opp med at vi alle fire i den båsen sitter å prater om løst å fast, å en ganske så kjedelig togtur gikk fort forbi. Mannen bar hvertfall ingen nag til meg, men det var så flaut!!

Å hva er oddsen? Sitter på et tog til Liverpool, bare engelskemenn da det ikke var no spesiell turistsesong, og der vis à vis min samboer, så sitter det en engelskmann som kan norsk.... ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, når jeg las innlegget ovenfor dukket ett gammel minne opp gitt...

Dette var på slutten av 80-tallet og jeg var i Paris sammen med venner. Vi hadde lyst å bade og ble av hotellet anbefalt en badebåt. (Altså en stor båt, med basseng for den som ikke har sett disse)

Når vi kom dit, la vi oss først ned på dekket og solte oss. Det gikk en liten stund før vi oppdaget at foran oss lå det en mann og solte seg... i string-truse, og det var ikke ett vanlig syn for oss nordboere på den tiden iallefall.

Venninnen min syntes ikke noe særlig om dette og kommenterte det selvsagt til meg. "ærlig talt, enn å ligge sånn å vise frem rumpa si da gitt" og jeg svarte som sant var at " ja, ja, men han har iallefall fin rumpe da"

Etter en liten stund skulle han tydeligvis ut i bassenget og da hadde han faktisk på seg shorts utenpå stringtrusa. Vi kommenterte selvsagt mannen hele tiden. Og venninna mi syntes at det var bra han hadde vett til å ha på seg shorts når han badet da og jeg mente det hadde vært mer moro å se på rompa hans mens han svømte.

Vi gikk også ut og badet etter hvert og når vi kom opp etter en stund, lå han der på plassen sin med rumpa bar og solte seg. Og jeg sa til venninna mi "nei, se nå har den fine rumpa kommet seg på plass igjen"

Vi la oss også ned igjen og tente oss hver vår røyk og der snur mannen med rumpa seg gitt og spør på klingende norsk "kan jeg låne lighter"

vi sitter der og ser ganske sikkert ut som vi hadde fallt ned fra månen, greide ikke svare noe som helst, men ga ham lighteren og han snudde seg frem og koste seg med røyken sin...

Vi var ganske tause resten av tiden vi var der kan dere tenke.. og senere kom vi vel frem til at mannen hadde sikkert lighter selv han, men det var den morsomste måten for han avsløre oss på. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Ei venninne av meg fortalte meg om en gang hun var ute og shoppa sammen med ei hun kjente. Hun sto da i prøverommet sitt og prøvde en bukse som hun var veldig fornøyd med og buser så rett inn i et annet prøverom der hun var sikker på at venninnen sto og utbryter "Hva synes du om denne?". Men der står det en gutt i begynnelsen av 20årene som vistnok var dødskjekk, og han bare smilert og sier at den satt jo kjempefint den! haha, hun fikk bare mumlet frem noe om feil rom og skyndte seg ut. men det verste var at hun senere skulle hente en annen bukse til venninnen sin og presterer å gi den til den samme mannen i prøverommet, som denne gangen bare ser ganske dumt på henne og svarer at "den er nok litt for liten til meg tror jeg..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ikke skjedd meg, men venninne av venninne. Litt ekkel:

Hun hadde blitt med en fyr hjem fra byen for en one-night-stand. Da de er ferdige får hun beskjed om at han skal opp tidlig og på jobb, men hun kan bare bli liggende hvis hun vil og smekke igjen døra når hun går. Greit nok. Hun står opp dagen derpå, ganske groggy. Finner litt mat, går på badet og gjør sine ting der. Nr. 2, ja. Og oppdager ganske panisk at doen ikke fungerer. Hun forsøker alt, blir mer og mer stressa. Drar opp gang på gang uten at det funker. Hva gjør jeg nå? Hun kunne jo ikke la dritten ligge igjen i do heller. Så i et eller annet lurt innfall går hun på kjøkkenet, henter en pose og en øse og fisker opp... jah... dere vet, putter det i posen for å kunne kaste det i søpla ute. Finner ikke mobilen sin. Løper rundt, finner sokkene sine, stressa, ut døra. *smekk*

FAEN. Posen og øsa!!! Som nå i praksis ligger på kjøkkenbordet for å bli funnet...

Hun gjorde ingenting med det, bare gikk derfra og håpte at Oslo by var stor nok til aldri å treffe på fyren igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke skjedd meg, men venninne av venninne. Litt ekkel:

Hun hadde blitt med en fyr hjem fra byen for en one-night-stand. Da de er ferdige får hun beskjed om at han skal opp tidlig og på jobb, men hun kan bare bli liggende hvis hun vil og smekke igjen døra når hun går. Greit nok. Hun står opp dagen derpå, ganske groggy. Finner litt mat, går på badet og gjør sine ting der. Nr. 2, ja. Og oppdager ganske panisk at doen ikke fungerer. Hun forsøker alt, blir mer og mer stressa. Drar opp gang på gang uten at det funker. Hva gjør jeg nå? Hun kunne jo ikke la dritten ligge igjen i do heller. Så i et eller annet lurt innfall går hun på kjøkkenet, henter en pose og en øse og fisker opp... jah... dere vet, putter det i posen for å kunne kaste det i søpla ute. Finner ikke mobilen sin. Løper rundt, finner sokkene sine, stressa, ut døra. *smekk*

FAEN. Posen og øsa!!! Som nå i praksis ligger på kjøkkenbordet for å bli funnet...

Hun gjorde ingenting med det, bare gikk derfra og håpte at Oslo by var stor nok til aldri å treffe på fyren igjen.

Hahaha!! Seriøst?? :skratte:

Så utrooolig panikk jeg hadde fått om jeg kommet på det.. Grøss..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ikke skjedd meg, men venninne av venninne. Litt ekkel:

Hun hadde blitt med en fyr hjem fra byen for en one-night-stand. Da de er ferdige får hun beskjed om at han skal opp tidlig og på jobb, men hun kan bare bli liggende hvis hun vil og smekke igjen døra når hun går. Greit nok. Hun står opp dagen derpå, ganske groggy. Finner litt mat, går på badet og gjør sine ting der. Nr. 2, ja. Og oppdager ganske panisk at doen ikke fungerer. Hun forsøker alt, blir mer og mer stressa. Drar opp gang på gang uten at det funker. Hva gjør jeg nå? Hun kunne jo ikke la dritten ligge igjen i do heller. Så i et eller annet lurt innfall går hun på kjøkkenet, henter en pose og en øse og fisker opp... jah... dere vet, putter det i posen for å kunne kaste det i søpla ute. Finner ikke mobilen sin. Løper rundt, finner sokkene sine, stressa, ut døra. *smekk*

FAEN. Posen og øsa!!! Som nå i praksis ligger på kjøkkenbordet for å bli funnet...

Hun gjorde ingenting med det, bare gikk derfra og håpte at Oslo by var stor nok til aldri å treffe på fyren igjen.

Oi, den er det noen år siden jeg har lest nå. Men, sånn er det med vandrehistorier. De dukker opp med ujevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 19 år var jeg i California og besøkte tante, onkel og søskenbarna mine, som bodde der et års tid. På den tiden var jeg veldig nærsynt (jeg er laseroperert nå), -9 og -7, og brukte briller. En dag var vi på stranda for å bade, og mens jeg badet brukte jeg naturlig nok ikke briller. Det vil si at jeg måtte ha mennesker innen en halv meters avstand for å se hvem det var.

Jeg og mine søskenbarn svømte et stykke ut, og hadde det veldig gøy i de stooore bølgene det var den dagen. Jeg var hele tiden sikker på at min kusine var rett i nærheten av meg, og hylte og ropte til henne, "væææ!" midt i ansiktet hennes. Til jeg plutselig så at det ikke var hun som var der, det var en mann med redningsbøye (sånn de har i baywatch), som sto der og lurte på om jeg trengte hjelp (siden jeg ropte sånn...). Jeg stammet fram "Eh, no. I'm OK." Så svømte jeg ganske beskjemmet opp på land igjen.

Min tante lå på standen og brølte av latter. Hun hadde sett de komme kjørende med sirener og kaste seg ut i vannet, og prøvde å se hvem de skulle redde. Hun så jo bare meg der, og jeg trengte da ikke hjelp.

Samme dag drev jeg også og surfet med bodyboard, og jeg var kommet nesten til land da en spesielt stor bølge tok tak i meg, så jeg rullet langt opp på land. Jeg merket at bikinitrusa gled ned og bikinitoppen opp, og lå formelig naken da jeg endelig hadde kontrollen nok til å dra de på plass igjen mens jeg så stjålent rundt meg for å sjekke om noen så det. Det var selvfølgelig masse folk som satt på standen og glodde på meg. Er bare lykkelig for at det ikke skjedde på en strand her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...