Gå til innhold

The Hostel - har du sett den?

Fremhevede innlegg

Gjest squeeky
Skrevet

Digget filmen jeg :)

Tenk å reise for å kose deg og få et ligg, og så ender du opp som et kunstverk, og etterpå blir du brent!

Morro film... :sjarmor:

HOSTEL

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og jeg som trodde alle jenter var snille, søte og totalt blottet for fasinasjon over vulgære og perverse....*grøss*

Så feil kan man ta. :ler:

Har og sett filmen, syntes den var dårlig.

Skrevet

Uff, jeg er redd jeg har blitt "gammel" og blasert :rodme: synes "Hostel" var heller dårlig. Selv om vrien på slutten av filmen var interessant, var resten av filmen kjedelig... Skjønner ikke at de som står bak filmen har fått bruke Tarantino-navnet i den grad de har.

Begynner å lure på om jeg rett og slett har sett for mange slike former for filmer? Pleide å sluke dem rått.. Den siste "skumle" filmen jeg har funnet ok var "Saw", med da først og fremst på grunn av dens uforutsigbarhet.

Skrevet

Kjøpte den, som lovet. Jælla spesiell, jælla gøy, jælla bra!

Skrevet

Ingenting som heter 20-års grense i Norge. Bare et PR-stunt, akkurat som de klasker på tarantino på coveret av alle filmer som blir gitt ut i disse dager.

Filmen er grei nok som underholdning den, finnes da eklere filmer enn dette. Når volden blir så overdreven som i en film som dette, gjør den ikke no særlig inntrykk på meg akkurat. Irreversible var 1000 ganger jævligere å se på enn denne filmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...