mee mee Skrevet 3. september 2006 #41 Skrevet 3. september 2006 syns ikke filmen var noe skummel jeg... liker bedre filmer der jeg blir redd. men denne vare bare ekkel. the hills have eyes er mye bedre!
Gjest Gjest1 Skrevet 3. september 2006 #42 Skrevet 3. september 2006 Det virker som noen følte seg truffet når jeg sa at jeg tror man blir følelsesmessig avstumpet av å se slike filmer. Jeg har bare lyst til å presisere at jeg ikke på noen måte mener å hovere eller kritisere dere. Det var bare en meningsytring.
Donnie Darko Skrevet 3. september 2006 #43 Skrevet 3. september 2006 Jeg og Hu i svingen så nettopp denne. Syns det var en bra film. grise-ekkel og blodpumpa mi fikk jobbe ganske bra.
Gjest Ninakanin Skrevet 3. september 2006 #45 Skrevet 3. september 2006 Ja fy flate, når han kom med skalpellen med ristende hender og bittert hjerte, da fikk jeg heeeeelt noia :hår: "You're free to go!" SYKE SATAN!!!
PoolBoy Skrevet 4. september 2006 #46 Skrevet 4. september 2006 Men jeg likte den nettopp fordi den gjorde sånt inntrykk, så jeg kommer nok til å kjøpe den for å ha i filmsamlinga mi etterhvert Joda, vi har alle våre behov... Var nok den siste filmen jeg ville satt i hylla. Før det ville jeg fyllt opp hylla med tegnefilmer fra Walt Disney. Og jeg som trodde alle jenter var snille, søte og totalt blottet for fasinasjon over vulgære og perverse....*grøss* På tide å revurdere den oppfatningen gitt...
Gjest Naria Skrevet 4. september 2006 #47 Skrevet 4. september 2006 bare hyggelig! jeg lo ikke av deg i så måte, jeg så bare for meg... naria skal kose seg med film, og setter på "the hostel" liksom :hår: ← Jeg tror fakstisk det kunne vært ganske underholdene å se meg, se på en slik film.
Gjest seroxata Skrevet 4. september 2006 #48 Skrevet 4. september 2006 hmmm... ble nysgjerrig nå!! inn på cdon.com en tur tror jeg
Snasen Skrevet 5. september 2006 #50 Skrevet 5. september 2006 Ja, jeg har sett den. Så den for et par uker siden. Heilt sjuuuuuk, men så sjuk at eg lo. MY NAME IS INGA FROM BRATTISLAVA.
Snasen Skrevet 5. september 2006 #51 Skrevet 5. september 2006 Også når øyet til hu kinajenta ble kutta av når den gula gugga rant ut.
Gjest Ninakanin Skrevet 5. september 2006 #52 Skrevet 5. september 2006 Også når øyet til hu kinajenta ble kutta av når den gula gugga rant ut. ← da lukket jeg mine igjen og dyttet dem inn i hodet med fingrene...
^me^ Skrevet 5. september 2006 #53 Skrevet 5. september 2006 jeg fikk noia av motorsagmassakren og wolf creek og ønsket lenge etterpå at jeg ALDRI hadde sett dem... DA TROR JEG AT EG SKAL HOLDE MEG LAAAAAAAAAAANGT VEKK FRA DENNE FILMEN!!!!
Gjest Gjest_TNode_* Skrevet 23. oktober 2006 #54 Skrevet 23. oktober 2006 Fikk endelig sett denne jeg og. Litt veeel mye tits and ass i første halvdel. Men for all del, lekre damer Trodde forøvrig den skulle være litt mer gory. Også lo jeg ganske godt når kirurgen tryna i oppkastet/blodet til vår helt og endte med å kappe seg selv med motorsagen Og når han meide ned de lokkeduene, haha Men øyesaken var litt tragisk. Hva skulle det gule forestille? puss?
TheHairyToothfairy Skrevet 23. oktober 2006 #55 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg må kjøpe den i morgen, ingen tvil!
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #56 Skrevet 24. oktober 2006 Så tanken på at rike mennesker betaler for å mishandle og torturere og drepe unge gutter og jenter som bare skulle ha en koselig tur i europa skremte ikke livdriten av deg..? Isj, det høres avslipt ut! :hår: ← Nå er det jo stor forskjell på fiksjon og virkelighet da Jeg tror nok ikke vi som tålte filmen godt hadde syntes det var helt ålreit å drive på slik IRL
Solskinn Skrevet 25. oktober 2006 #57 Skrevet 25. oktober 2006 Joda, vi har alle våre behov... Var nok den siste filmen jeg ville satt i hylla. Før det ville jeg fyllt opp hylla med tegnefilmer fra Walt Disney. ← Men jeg har fyllt opp hylla med disney, alle klassikerne er der kan jeg som jente da få lov til å kjøpe filmen da? Men sånn seriøst, filmen var helt ok, veldig opphypet med "20 års grense" og masse snakk om blod gørr og bruken av Tarantino navnet for å fremme den. Veldig opphypet mener jeg, men ok. Mannen likte den ikke, men sånn er det ofte her i huset. Jeg snudde meg vekk under en del av cenene, men det gjorde jeg ved clirks 2 også, så jeg vet ikke om jeg er representativ. Filmen kommer nok ikke i hylla, men det heller pga at jeg var litt skuffa etter allt snakket om den, og at den bruker blod og gørr for å selge(ja ok, som om ikke mange av filmene i samlinga mi også har brukt dette trikset, men likevel, begynner å bli litt lei av det trikset nå)
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #58 Skrevet 25. oktober 2006 syns ikke filmen var noe skummel jeg... liker bedre filmer der jeg blir redd. men denne vare bare ekkel. the hills have eyes er mye bedre! ← enig..... the hills have eyes er min favorittfilm...... må sees
Gjest Cosmic Girl Skrevet 25. oktober 2006 #59 Skrevet 25. oktober 2006 syns ikke filmen var noe skummel jeg... liker bedre filmer der jeg blir redd. men denne vare bare ekkel. the hills have eyes er mye bedre! ← Jeg er helt enig med deg, mee mee. Hostel synes jeg bare var ekkel og kjedelig. Ettersom jeg i denne tråden allerede hadde lest slutten, gadd jeg ikke å se mer da han karen lå i den tralla under likene, og han svære feite drev og kuttet opp de døde menneskene. Hadde blitt mer skremt dersom jeg ikke hadde synes det de gjorde i filmen var ekkelt, og ikke blitt skremt av en slutt hvor det viser seg at rike folk faktisk betaler for å se noen bli torturert, lemlestet og drept på en så brutal måte som i Hostel. (med forbehold om at jeg har tolket tidligere innlegg riktig, ettersom jeg som sagt ikke så slutten på filmen) The Hills have eyes var skummel uten å inneholde direkte motbydelige scener, selv om jeg nok i enkelte scener snudde meg bort. Måtte til og med ringe mannen min etterpå, for at han kunne komme og følge meg hjem i mørket, og det er ikke ofte skjer
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 25. oktober 2006 #60 Skrevet 25. oktober 2006 Å, denne filmen er fææææææææææææl!!! Ekkel, ekkel, ekkel. Like ekkel og fææææææææææææælk og Saw 1&2.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå