Gå til innhold

The Hostel - har du sett den?


Fremhevede innlegg

Skrevet

handler om et "firma" som driver "manhunting" dvs skaffer mennesker som rike folk kan betale for å mishandle, torturere, på hvilken måte som helst de vil, til det dør.

Så det er en gjeng på to (tre?) som blir lurt inn i dette her som offere... skal nå ikke si for mye ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men hvordan er hostel iforhold til eks motorsagmasakren og wolf creek? syns wolf creek ble for kjedelig (ikke da det ble torturert) men når de reiste med bilen. men motorsagmasakren likte jeg godt

Gjest Ninakanin
Skrevet

Selvfølgelig er det poenget med slike filmer at man skal bli skremt.

Men fytti søren så grotesk!

:kvalm:

Folk er forskjellige. Jeg ble kvalm. Blæh.

Filmen sugde jo egentlig, det var temaet som forstyrret hjernen min!

Skrevet

Noen andre enn meg som har "vondt" bakpå anklene nå? :hår:

Skrevet

Har planer om å se den, men tåler dårlig lemlestingsscener... Bør jeg bare la være å se den da kanskje?

Gjest Ninakanin
Skrevet
Har planer om å se den, men tåler dårlig lemlestingsscener... Bør jeg bare la være å se den da kanskje?

:hoho:

Da bør du IKKE se den!!

Det er ingen skumle barn som sier "Redrum" eller japanske kvinner som kryper i taket. Det er bare...kutt av den, brenn av den, bore litt i deg med den, pirke i deg med den, hakke i deg med den, spy på seg selv av skrekk pga motorsagen osv....

Skrevet
Noen andre enn meg som har "vondt" bakpå anklene nå? :hår:

Hehe, det hadde jeg og etter å ha sett den!

Gjest Ninakanin
Skrevet
Hehe, det hadde jeg og etter å ha sett den!

Derfor jeg ble kvalm :grine:

Gjest StoreSky
Skrevet

nå MÅ jeg jo bare se den her, hehe! Også sitter jeg vel med øya lukket halve filmen ;)

Gjest Ninakanin
Skrevet
nå MÅ jeg jo bare se den her, hehe! Også sitter jeg vel med øya lukket halve filmen ;)

nei faktisk ikke. halve filmen sitter du og ser på gutter som fester og vil pule damer og røyker hasj og reiser med tog :)

Skrevet
:hoho:

Da bør du IKKE se den!!

Det er ingen skumle barn som sier "Redrum" eller japanske kvinner som kryper i taket. Det er bare...kutt av den, brenn av den, bore litt i deg med den, pirke i deg med den, hakke i deg med den, spy på seg selv av skrekk pga motorsagen osv....

Takk for advarselen, da gidder jeg ikke se den.

Gjest Ninakanin
Skrevet
Takk for advarselen, da gidder jeg ikke se den.

bare hyggelig!

jeg lo ikke av deg i så måte, jeg så bare for meg... naria skal kose seg med film, og setter på "the hostel" liksom :ler:

:hår:

Skrevet

Ikke glem spy med sado-gag på! Jeg trodde jeg skulle grine! :O

Skrevet

Jeg skal ikke se den. Tror ikke vi generelt har godt av å se sånt, tror vi blir avstumpet følelsesmessig av å se sånn dritt.

Skrevet

Etter house of 1000 corpses, Saw, Bad Taste, Cradle Of Fear, osv osv tror jeg alt håp er ute her.

Likevel sitter jeg og grøsser og gruer! It's all fun!

Skrevet

Er jeg heeeelt ute å kjøre når jeg sier at jeg ikke reagerte nevneverdig på den...??? Selvfølgelig var det ekkelt å se torturscenene, men ikke noe som fikk meg til å bli kvalm, det var mer sånn: Ja, det skjønte jeg jo kom til å skje... Synes den var litt for forutsigbar. Men det kan jo være fordi jeg har sett en god andel av slike blod og gørrfilmer. :sjenert: Ikke akkurat favorittfilmene mine, men har man mann så...

Men så må jeg si at jeg er flink å skille mellom film og virkelighet, blir ugg i magen om noen blør fra et kutt i fingeren. Så jeg tror ikke jeg er 100% avstumpet følelsesmessig likevel...

Gjest Ninakanin
Skrevet
Er jeg heeeelt ute å kjøre når jeg sier at jeg ikke reagerte nevneverdig på den...???  Selvfølgelig var det ekkelt å se torturscenene, men ikke noe som fikk meg til å bli kvalm, det var mer sånn: Ja, det skjønte jeg jo kom til å skje...  Synes den var litt for forutsigbar.  Men det kan jo være fordi jeg har sett en god andel av slike blod og gørrfilmer.  :sjenert:  Ikke akkurat favorittfilmene mine, men har man mann så...

Men så må jeg si at jeg er flink å skille mellom film og virkelighet, blir ugg i magen om noen blør fra et kutt i fingeren.  Så jeg tror ikke jeg er 100% avstumpet følelsesmessig likevel...

da har du blitt avstumpet :fy_fy:

Skrevet
da har du blitt avstumpet :fy_fy:

:tristbla::tristbla: Neiånei.. Nå må jeg vel ta en periode hvor jeg kun ser filmer som Broene i Madison County og Tornefuglene, og gråte litt, og få følelsene tilbake igjen..

Skrevet

Ikke glem deaf poets sosciety nå da. Morromannen Robbie Williams going soft on youuuu... (og en heit sadoscene og. Mmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmm)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...