Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2006 #21 Skrevet 3. september 2006 handler om et "firma" som driver "manhunting" dvs skaffer mennesker som rike folk kan betale for å mishandle, torturere, på hvilken måte som helst de vil, til det dør. Så det er en gjeng på to (tre?) som blir lurt inn i dette her som offere... skal nå ikke si for mye
mee mee Skrevet 3. september 2006 #22 Skrevet 3. september 2006 men hvordan er hostel iforhold til eks motorsagmasakren og wolf creek? syns wolf creek ble for kjedelig (ikke da det ble torturert) men når de reiste med bilen. men motorsagmasakren likte jeg godt
Gjest Ninakanin Skrevet 3. september 2006 #23 Skrevet 3. september 2006 Selvfølgelig er det poenget med slike filmer at man skal bli skremt. Men fytti søren så grotesk! Folk er forskjellige. Jeg ble kvalm. Blæh. Filmen sugde jo egentlig, det var temaet som forstyrret hjernen min!
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2006 #24 Skrevet 3. september 2006 Noen andre enn meg som har "vondt" bakpå anklene nå? :hår:
Wonderwoman Skrevet 3. september 2006 #25 Skrevet 3. september 2006 Har planer om å se den, men tåler dårlig lemlestingsscener... Bør jeg bare la være å se den da kanskje?
Gjest Ninakanin Skrevet 3. september 2006 #27 Skrevet 3. september 2006 Har planer om å se den, men tåler dårlig lemlestingsscener... Bør jeg bare la være å se den da kanskje? ← Da bør du IKKE se den!! Det er ingen skumle barn som sier "Redrum" eller japanske kvinner som kryper i taket. Det er bare...kutt av den, brenn av den, bore litt i deg med den, pirke i deg med den, hakke i deg med den, spy på seg selv av skrekk pga motorsagen osv....
La Luna Skrevet 3. september 2006 #28 Skrevet 3. september 2006 Noen andre enn meg som har "vondt" bakpå anklene nå? :hår: ← Hehe, det hadde jeg og etter å ha sett den!
Gjest Ninakanin Skrevet 3. september 2006 #29 Skrevet 3. september 2006 Hehe, det hadde jeg og etter å ha sett den! ← Derfor jeg ble kvalm
Gjest StoreSky Skrevet 3. september 2006 #30 Skrevet 3. september 2006 nå MÅ jeg jo bare se den her, hehe! Også sitter jeg vel med øya lukket halve filmen
Gjest Ninakanin Skrevet 3. september 2006 #31 Skrevet 3. september 2006 nå MÅ jeg jo bare se den her, hehe! Også sitter jeg vel med øya lukket halve filmen ← nei faktisk ikke. halve filmen sitter du og ser på gutter som fester og vil pule damer og røyker hasj og reiser med tog
Gjest Naria Skrevet 3. september 2006 #32 Skrevet 3. september 2006 Da bør du IKKE se den!! Det er ingen skumle barn som sier "Redrum" eller japanske kvinner som kryper i taket. Det er bare...kutt av den, brenn av den, bore litt i deg med den, pirke i deg med den, hakke i deg med den, spy på seg selv av skrekk pga motorsagen osv.... ← Takk for advarselen, da gidder jeg ikke se den.
Gjest Ninakanin Skrevet 3. september 2006 #33 Skrevet 3. september 2006 Takk for advarselen, da gidder jeg ikke se den. ← bare hyggelig! jeg lo ikke av deg i så måte, jeg så bare for meg... naria skal kose seg med film, og setter på "the hostel" liksom :hår:
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2006 #34 Skrevet 3. september 2006 Ikke glem spy med sado-gag på! Jeg trodde jeg skulle grine! :O
Gjest Gjest1 Skrevet 3. september 2006 #35 Skrevet 3. september 2006 Jeg skal ikke se den. Tror ikke vi generelt har godt av å se sånt, tror vi blir avstumpet følelsesmessig av å se sånn dritt.
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2006 #36 Skrevet 3. september 2006 Etter house of 1000 corpses, Saw, Bad Taste, Cradle Of Fear, osv osv tror jeg alt håp er ute her. Likevel sitter jeg og grøsser og gruer! It's all fun!
Spoven Skrevet 3. september 2006 #37 Skrevet 3. september 2006 Er jeg heeeelt ute å kjøre når jeg sier at jeg ikke reagerte nevneverdig på den...??? Selvfølgelig var det ekkelt å se torturscenene, men ikke noe som fikk meg til å bli kvalm, det var mer sånn: Ja, det skjønte jeg jo kom til å skje... Synes den var litt for forutsigbar. Men det kan jo være fordi jeg har sett en god andel av slike blod og gørrfilmer. Ikke akkurat favorittfilmene mine, men har man mann så... Men så må jeg si at jeg er flink å skille mellom film og virkelighet, blir ugg i magen om noen blør fra et kutt i fingeren. Så jeg tror ikke jeg er 100% avstumpet følelsesmessig likevel...
Gjest Ninakanin Skrevet 3. september 2006 #38 Skrevet 3. september 2006 Er jeg heeeelt ute å kjøre når jeg sier at jeg ikke reagerte nevneverdig på den...??? Selvfølgelig var det ekkelt å se torturscenene, men ikke noe som fikk meg til å bli kvalm, det var mer sånn: Ja, det skjønte jeg jo kom til å skje... Synes den var litt for forutsigbar. Men det kan jo være fordi jeg har sett en god andel av slike blod og gørrfilmer. Ikke akkurat favorittfilmene mine, men har man mann så... Men så må jeg si at jeg er flink å skille mellom film og virkelighet, blir ugg i magen om noen blør fra et kutt i fingeren. Så jeg tror ikke jeg er 100% avstumpet følelsesmessig likevel... ← da har du blitt avstumpet
Spoven Skrevet 3. september 2006 #39 Skrevet 3. september 2006 da har du blitt avstumpet ← Neiånei.. Nå må jeg vel ta en periode hvor jeg kun ser filmer som Broene i Madison County og Tornefuglene, og gråte litt, og få følelsene tilbake igjen..
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2006 #40 Skrevet 3. september 2006 Ikke glem deaf poets sosciety nå da. Morromannen Robbie Williams going soft on youuuu... (og en heit sadoscene og. Mmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmm)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå